 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #33 - Pole gry |
Autor |
Wiadomość |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Paź, 2013 Gra o Tron PBF #33 - Pole gry
|
|
|
Tura 6 - finałowa
Faza akcji:Mapa:

Kruk: Tyrell - zamiana rozkazu Highgarden (obrona +1) » (obrona +2*)
Najazdy: Martell - East Summer Sea (najazd): brak efektu
Baratheon The Fingers (najazd): brak efektu
Greyjoy - Sunset Sea (najazd): pali Bay of Ice (najazd)
Tyrell - Redwyne Straits (najazd): brak efektu
Bolton - Seagard (najazd): pali Riverrun (wsparcie)
Greyjoy - Searaod Marches (najazd): brak efektu
Tyrell - The Reach (najazd): brak efektu
Bolton - The Narrow Sea (najazd): pali The Mountains of the Moon (wsparcie)
Marsze:Martell - Sunspear (marsz -1): machina oblężnicza » The Boneway; rycerz, rycerz » Storm's End (bitwa)
Lannister - Stoney Sept (marsz +0): rycerz, piechur » Harrenhal (bitwa)
Baratheon
Greyjoy
Tyrell
Bolton
Martell
Baratheon
Greyjoy
Tyrell
Bolton
Umocnienia władzy:Tyrell - Oldtown Port (umocnienie władzy): +1 żeton
Bolton - White Harbor (umocnienie władzy): +1 żeton
Bolton - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony
Obecne karty Westeros:
Talia I: Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II: Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III: Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Gracze:
Karty rodów:
GreyjoyEuron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
LannisterSer Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).
TyrellMace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
BoltonRoose Bolton [4] [miecz]
Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.
BaratheonStannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.
MartellDoran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
Zamki i twierdze:
Greyjoy - 4
Lannister - 0
Tyrell - 4
Bolton - 6
Baratheon - 3
Martell - 3
Zaopatrzenie:
Greyjoy - 2
Lannister - 5
Tyrell - 4
Bolton - 3
Baratheon - 3
Martell - 3
Żetony władzy:
Greyjoy - 9
Lannister - 0
Tyrell - 3
Bolton - 0
Baratheon - 0
Martell - 0
Żetony Dominacji:
Żelazny Tron - Martell
Ostrze z Valyriańskiej Stali - Lannister
Kruk Posłaniec - Tyrell
Karty Westeros:
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Dzicy:
Siła: 4
Obecna karta podejrzana przez:
Karty:
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Najazd prewencyjny
Warg - Zwiadowca
Jeźdźcy mamutów
Cisza na Murze
Zabójcy Wron
Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
Nadciąga horda
Król za Murem |
Ostatnio zmieniony przez Sardo Pon 23 Gru, 2013, w całości zmieniany 166 razy |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Paź, 2013
|
|
|
Tura 1
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy: Lannister
Tyrell
Greyjoy
Baratheon
Marsze:Lannister
Tyrell
Greyjoy
Bolton
Baratheon
Martell
Lannister
Tyrell
Greyjoy
Bolton
Baratheon
Martell
Martell
Umocnienia władzy:Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
Lannister - Harrenhal (umocnienie władzy): +2 żetony
Greyjoy - Pyke (umocnienie władzy): +2 żetony
Greyjoy - Stony Shore(umocnienie władzy): +1 żeton
Baratheon - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony
Martell - Sunspear (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony |
Ostatnio zmieniony przez Sardo Czw 10 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Paź, 2013
|
|
|
biorę dzikich
palę palenie bara |
|
|
|
 |
figol [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Paź, 2013
|
|
|
mój najazd spada, nie ma celu |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Paź, 2013
|
|
|
reszka na PW napisał/a: | The Golden Sound (najazd): brak efektu |
reszka na PW napisał/a: | Riverrun (marsz -1): piechur zostaje; piechur » Lannisport |
|
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Paź, 2013
|
|
|
piechota z cracklaw na kingswood
bez żetonu |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Paź, 2013
|
|
|
Aktualizacja mapy: |
|
|
|
 |
figol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
2 statki do sunset sea
edit.
Cytat: | Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton |
na mapce jest wsparcie |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
jesli tam jest UW z * to uzyte sa 4 gwiazdki;p |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
Konik na MC z winterfell |
|
|
|
 |
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
Jeden statek płynie na południe |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
nie dałem żadnego umocnienia władzy |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
figol napisał/a: | 2 statki do sunset sea
edit.
Cytat: | Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton |
na mapce jest wsparcie |
Pomyłka w spisie rozkazów, poprawione. |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
pionek na cp, pionek na blackwather. |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 10 Paź, 2013
|
|
|
Wypływam statkiem na morze. |
|
|
|
 |
|
|