galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #33 - Pole gry
Autor Wiadomość
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

gamalielu a co rzuciłeś na Boneway bo wciaz nie wiemy
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Paź, 2013   

Bękart z Bożejłaski [2]

Od wczoraj wysłany do GM,a
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

Bitwa o Crackclaw Point

    Atakujący Baratheon [5]
      [0] Rozkaz: marsz 0
      [2] Jednostki: rycerz
      [3] Dowódca: Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
      Przewaga na torze Lenników


    Obrońca Lannister [2]
      [0] Rozkaz: brak
      [1] Jednostki: piechur
      [1] Dowódca: Cersei Lannister [1] [wieża]


    Wsparcia innych graczy:
      brak


Baratheon wygrywa.
Baratheon korzysta ze zdolności Jon Snow i przesuwa żeton Dzikich na pole "4".
Lannister przegrywa i wycofuje piechura na Blackwater.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

Bitwa o The Reach

    Atakujący Martell [4]
      [1] Rozkaz: marsz +1*
      [1] Jednostki: piechur
      [2] Dowódca: Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
      Przewaga na torze Lenników


    Obrońca Tyrell [2]
      [0] Rozkaz: brak
      [1] Jednostki: piechur
      [1] Dowódca: Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.


    Wsparcia innych graczy:
      brak


Martell wygrywa.
Tyrell przegrywa i wycofuje piechura na Dornish Marches.
Ostatnio zmieniony przez Sardo Pon 14 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

odwrót na dornijskie pogranicze
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

z umocnienia władzy* poproszę dwa statki na sea of dorne
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Paź, 2013   

no to wydarzenia poprosimy :D
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Paź, 2013   

u mnie koronki oraz 2 statki do portu z rekrutacji.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Paź, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Tyrell - podgląda kartę Dzikich i odkłada ją na wierzchu talii

    Najazdy:
      Lannister - The Golden Sound (najazd): brak efektu
      Tyrell - Shipbreaker Bay (najazd): pali Storm's End (najazd)
      Greyjoy - Bay of Ice (najazd): brak efektu
      Baratheon - Storm's End (najazd): spalony

    Marsze:
      Lannister - Riverrun (marsz -1): piechur zostaje; piechur » Lannisport
      Tyrell - Crackclaw Point (marsz -1): piechur, piechur » Kingswood
      Greyjoy - West Summer Sea (marsz -1): statek zostaje; statek, statek » Sunset Sea
      Bolton - Winterfell (marsz -1): piechur zostaje; rycerz » Moat Cailin
      Baratheon - The Shivering Sea (marsz -1): statek zostaje; statek » The Narrow Sea
      Martell - Sunspear Port (marsz -1): statek » East Summer Sea

      Lannister - King's Landing (marsz 0): piechur » Blackwater; piechur » Crackclaw Point
      Tyrell - Kingswood (marsz +1*): piechur zostaje; piechur, rycerz » King's Landing
      Greyjoy - Searoad Marches: (marsz +0): piechur » Flint's Finger; piechur » Greywater Watch
      Bolton - The Twins (marsz 0): piechur zostaje; piechur » Seagard
      Baratheon - Castle Black (marsz 0): piechur » The Mountains of the Moon; piechur » The Fingers; rycerz » Crackclaw Point (bitwa)
      Martell - The Boneway (marsz +1*): piechur » The Reach (bitwa)

      Martell - Salt Shore (marsz 0): piechur » Starfall

    Umocnienia władzy:
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja - statek, statek » Lannisport Port
      Lannister - Harrenhal (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - Pyke (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - Stony Shore(umocnienie władzy): +1 żeton
      Bolton - White Harbor (umocnienie władzy*): mobilizacja - statek » White Harbor Port
      Baratheon - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony

      Martell - Sunspear (umocnienie władzy*): mobilizacja - statek, statek » Sea of Dorne
Ostatnio zmieniony przez Sardo Wto 15 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Paź, 2013   

Na liście rozkazów nie umieściłem Umocnienia Władzy* na White Harbor. Przepraszam, za pomyłkę i czekamy zatem na Boltona :)

Prawie już wydarzenia napisałem...
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Paź, 2013   

patrzyłem na listę umocnien tak zawzięcie że zapomniałem że je położyłem - Statek do portu
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Paź, 2013   

Tura 2

Faza Westeros:
    Mapa:


    Talia I:
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Talia II:
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
        Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Talia III:
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


    Zaopatrzenie
      Lannister - 5 » 5
      Tyrell - 4 » 4
      Greyjoy - 3 » 4
      Bolton - 2 » 3
      Baratheon - 1 » 3
      Martell - 4 » 3


    Gra o Tron
      Lannister - 7 + 4 = 11
      Tyrell - 5 + 5 = 10
      Greyjoy - 8 + 1 = 9
      Bolton - 5 + 3 = 8
      Baratheon - 7 + 2 = 9
      Martell - 5 + 2 = 7


    Atak dzikich (siła 4)
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sro 16 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Paź, 2013   

No to nici z mojego napoleońskiego planu :-D
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Paź, 2013   

Atak dzikich (siła 4)
    ZABÓJCY WRON
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
        Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

    Greyjoy - 0
    Lannister - 0
    Tyrell - 4
    Bolton - 0
    Baratheon - 0
    Martell - 1

    SUMA: 5 - Zwycięstwo

    Tyrell zamienia 2 jednostki Piechrów na Rycerzy:
      Kingswood
      Dornish Marches


    Siła dzikich spada do 0.
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sro 16 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 16 Paź, 2013   

kingswood ,dornish marches
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13