 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF #38 - Best Friends Forever |
Autor |
Wiadomość |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 25 Lis, 2013 PBF #38 - Best Friends Forever
|
|
|
Tura 6
1. AKTUALNA MAPA
Czekamy na:
Decyzja kruka: Greyjoy podgląda kartę dzikich. Karta zostaje na wierzchu.
Rozkazy:
Baratheon: The Reach -> piechur i rycerz na Blackwater, machina na Searoad Marches - Bitwa! Zostawia żeton
Lannister: Stoney Sept -> 2 x piechur na Harrenhal - Bitwa!
Stark
Greyjoy
Martell
Tyrell
Baratheon
Lannister
Stark
Greyjoy
Martell
Tyrell
Baratheon
Greyjoy
2. AKTUALNY UKŁAD SIŁ
Fortece/Zamki:
Baratheon - 4
Lannister - 0
Stark - 5
Martell - 6
Greyjoy - 5
Tyrell - 0
Żelazny Tron:
1. Baratheon
2. Lannister
3. Stark
4. Greyjoy
5. Martell
6. Tyrell
Lennicy:
1. Martell
2. Tyrell
3. Greyjoy
4. Lannister
5. Stark
6. Baratheon
Królewski Dwór:
1. Greyjoy
2. Baratheon
3. Lannister
4. Stark
5. Tyrell
6. Martell
Zaopatrzenie:
Baratheon - 4
Lannister - 0
Stark - 2
Martell - 6
Greyjoy - 6
Tyrell - 1
Żetony Władzy:
Baratheon - 17
Lannister - 5
Stark - 16
Martell - 5
Greyjoy - 14
Tyrell - 6
3. KARTY RODÓW
Greyjoy - Mieciu
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Lannister - figol
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Tyrell - Germanus
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Stark - Sardo
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Baratheon - Pszyna
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Martell - Rewolta
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
4. KARTY DZIKICH
Aktualna siła dzikich: 4
Kolejną kartę Dzikich oglądali: -
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
5. KARTY WESTEROS
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu. |
Ostatnio zmieniony przez Martin Sro 22 Sty, 2014, w całości zmieniany 198 razy |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
HISTORIA GRY
TURA 1
Mapa z rozkazami
Mapa na koniec tury
Decyzja kruka: Lannister podejrzał kartę dzikich, karta pozostała na wierzchu talii
Najazdy: brak
Marsze:
Baratheon: Shipbreaker Bay -> statek na Blackwater Bay, statek na Narrow Sea
Lannister: The Golden Sound -> statek na The Sunset Sea
Stark: Shivering Sea -> statek na The Narrow Sea - Bitwa!
Cytat: | [4] Stark - Greatjon Umber [2] [miecz]
vs
[1] Baratheon - Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Wygrywa Stark i traci kartę Roose Bolton. Baratheon przegrywa i traci statek |
Martell: Sea of Dorne -> statek na East Summer Sea
Greyjoy: Pyke (port) -> statek na Ironman's Bay
Tyrell: The Redwyne Straits -> statek na West Summer Sea
Stark: White Harbour -> piechur na Winterfell
Martell: Salt Shore -> piechur na Starfall, żeton na Salt Shore
Greyjoy: Pyke -> piechur na Flint's Finger, rycerz na Seagard
Tyrell: Highgarden -> rycesz na Oldtown, piechur na Searoad Marches
Stark: Winterfell -> piechur na Castle Black, rycerz na Moat Cailin
Umocnienia władzy:
Baratheon +2, mobilizacja: statek na Shipbreaker Bay, piechur na Dragonstone
Lannister +2, mobilizacja: statek na The Golden Sound, machina za piechura na Lannisport
Stark 0
Martell mobilizacja: statek na East Summer Sea, piechur na Sunspear
Greyjoy +1
Tyrell +2
TURA 2
Wydarzenia:
TALIA 1: Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
TALIA 2: Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
TALIA 3: Uczta dla Wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Mapa z rozkazami
Mapa na koniec tury
Decyzja kruka: Greyjoy podejrzał kartę dzikich, karta pozostała na wierzchu talii
Najazdy:
Tyrell - pali wsparcie Lannistera na Sunset Sea
Stark - bez efektu
Marsze:
Tyrell: Searoad Marches -> piechur na Lannisport - Bitwa!
Cytat: | [1] Tyrell - Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
vs
[6] Lannister - Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Wygrywa Lannister. Tyrell przegrywa, traci piechura i usuwa rozkaz obrony Lannistera z The Golden Sound. |
Baratheon: Dragonstone -> 2 x piechur na King's Landing, rycerz na Kingswood
Lannister: Lannisport -> rycerz i machina na Flint's Finger - Bitwa!
Cytat: | [7] Lannister - Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
vs
[2] Greyjoy - Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Wygrywa Lannister i usuwa rozkaz marszu Greyjoya z Ironman's Bay. Greyjoy przegrywa i wycofuje piechura na Pyke. |
Stark: Castle Black -> bez efektu
Greyjoy: Greywater Watch -> piechur na Flint's Finger - Bitwa!
Cytat: | [3] Greyjoy - Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
vs
[2] Lannister - Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Wygrywa Greyjoy. Lannister przegrywa i wycofuje piechura na Riverrun. Machina zostaje zniszczona |
Martell: East Summer Sea -> statek na West Summer Sea - Bitwa!
Cytat: | [5] Martell - Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
vs
[3] Tyrell - Randyll Tarly [2] [miecz]
Wygrywa Martell. Tyrell przegrywa i traci statek. |
Tyrell: Dornish Marches -> piechur na The Reach
Baratheon: Shipbreaker Bay -> bez efektu
Lannister: Stoney Sept -> piechur na Harrenhal
Greyjoy: marsz usunięty
Martell: Sunspear -> rycerz na Storm's End, piechur na Yronwood, piechur na Highgarden - Bitwa!
Cytat: | [0] Martell - Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
vs
[6] Tyrell - Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Wygrywa Tyrell i spada na ostatnie miejsce na torze Żelaznego Tronu. Martell przegrywa i traci piechura. |
Baratheon: Kingswood -> rycerz na The Reach - Bitwa!
Cytat: | [3] Baratheon - Melissandre [1] [miecz]
vs
[5] Tyrell - Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Wygrywa Tyrell. Baratheon przegrywa wycofuje rycerza z powrotem na Kingswood. |
Greyjoy: marsz usunięty
Umocnienia władzy: brak
TURA 3
Wydarzenia:
TALIA 1: Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
TALIA 2: Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
TALIA 3: Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Mapa z rozkazami
Mapa na koniec tury
Decyzja kruka: Greyjoy: zmienia rozkaz na Flint's Finger na marsz -1
Najazdy:
Lannister: pali najazd Greyjoya w Seagard
Stark: bez efektu
Greyjoy: najazd usunięty
Martell: pali wsparcie Tyrella w Highgarden
Tyrell: bez efektu (Tyrell pali się ze wstydu)
Marsze:
Baratheon: King's Landing -> piechur na Blackwater, rycerz i piechur na The Reach - Bitwa!
Cytat: | [6] Baratheon - Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
vs
[3] Tyrell - Alester Florent [1] [wieża]
Wygrywa Baratheon i ulepsza piechura do rycerza. Tyrell przegrywa i wycofuje się na Dornish Marches. |
Lannister: Sunset Sea -> statek na Ironman's Bay - Bitwa!
Cytat: | [8] Lannister - Ogar [2] [wieża][wieża]
vs
[9] Greyjoy - Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Wygrywa Greyjoy. Lannister przegrywa i wycofuje statek z powrotem na Sunset Sea. |
Stark: Moat Cailin -> rycerz i piechur na Seagard, zostawia żeton - Bitwa!
Cytat: | [7] Stark - Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
vs
[4] Greyjoy - Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Wygrywa Stark. Greyjoy przegrywa, traci piechura i wycofuje rycerza na Pyke. |
Greyjoy: Ironman's Bay -> 2 statki na The Golden Sound - Bitwa!
Cytat: | [8] Greyjoy - Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
vs
[5] Lannister - Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Wygrywa Greyjoy. Lannister przegrywa i wycofuje 2 statki na Sunset Sea. Jeden statek zostaje zniszczony z powodu braku zaopatrzenia. |
Martell: Yronwood -> piechur na Prince's Pass
Tyrell: marsz usunięty
Baratheon: Shipbreaker Bay -> bez efektu
Lannister: Harrenhal -> bez efektu
Stark: The Narrow Sea -> bez efektu
Greyjoy: Pyke -> machina na Lannisport - Bitwa!
Cytat: | [6] Greyjoy - Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
vs
[4] Lannister - Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Wygrywa Greyjoy. Lannister przegrywa i wycofuje piechura na Stoney Sept. Garnizon zostaje zniszczony. |
Baratheon: Kingswood -> piechur na King's Landing
Greyjoy: Flint's Finger -> piechur na Seagard - Bitwa!
Cytat: | [0] Greyjoy - Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
vs
[4] Stark - Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Wygrywa Stark. Greyjoy przegrywa i wycofuje piechura z powrotem na Flint's Finger oraz bierze z powrotem stos kart odrzuconych na rękę. |
Umocnienia władzy:
Baratheon: +3
Stark: +2, mobilizacja: machina na Winterfell
Martell: +3
TURA 4
Wydarzenia:
TALIA 1: Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
TALIA 2: Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
TALIA 3: Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Atak dzikich z siłą 12.
Mapa z rozkazami
Mapa na koniec tury
Decyzja w sprawie kruka: Greyjoy zmienia rozkaz na Ironman's Bay na najazd.
Najazdy:
Baratheon: pali obronę Tyrella w Highgarden
Lannister: pali wsparcie Greyjoya na The Golden Sound
Greyjoy: pali wsparcie Lannistera w Riverrun
Martell: pali najazd Tyrella na Dornish Marches
Tyrell: najazd usunięty
Marsze:
Baratheon: Shipbreaker Bay -> statek na East Summer Sea - Bitwa!
Lannister: Stoney Sept -> piechur na Blackwater - Bitwa!
Stark: Winterfell -> machina na The Eyrie
Greyjoy: Flint's Finger -> piechur na Lannisport, piechur na Seagard - Bitwa!
Martell: West Summer Sea -> statek na Redwyne Straits - Bitwa!
Baratheon: Blackwater -> piechur na Searoad Marches
Stark: marsz usunięty
Greyjoy: Lannisport -> machina na Riverrun - Bitwa!
Martell: Sunspear -> machina na Oldtown - Bitwa!
Umocnienia władzy:
Baratheon: +4, mobilizacja: 2 x statek na Shipbreaker Bay
Lannister: +2
Stark: +3
Greyjoy: +2, mobilizacja: piechur na Pyke, statek na Ironman's Bay
Martell: +2
Tura 5
Wydarzenia:
TALIA 1: Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
TALIA 2: Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
TALIA 3: Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Mapa z rozkazami
Mapa na koniec tury
Decyzja kruka: Greyjoy zmienia rozkaz w Lannisporcie na marsz+1
Najazdy:
Baratheon: pali obronę Tyrella w Highgarden
Lannister: pali wsparcie Greyjoya na Ironman's Bay
Stark: bez efektu
Martell: bez efektu
Martell: bez efektu
Marsze:
Baratheon: King's Landing -> piechur na Cracklaw Point, piechur na Blackwater
Lannister: Stoney Sept -> 2 x piechur na Riverrun
Stark: Port White Harbour -> bez efektu
Greyjoy: Riverrun -> 1 x machina na Harrenhal - Bitwa!
Martell: Oldtown -> piechur na Sunspear, machina na Highgarden - Bitwa!
Tyrell: Dornish Marches -> piechur na The Boneway
Baratheon: Shipbreaker Bay -> 2 x statek na Blackwater Bay, statek na East Summer Sea - Bitwa!
Stark: Winterfell -> piechur na Palec Flinta, machina na The Twins
Greyjoy: Pyke -> rycerz na Lannisport, piechur na Riverrun, piechur na Searoad Marches - Bitwa!
Martell: Sunspear -> machina na Three Towers - Bitwa!
Tyrell: Three Towers -> piechur na Dornish Marches
Baratheon: Dragonstone -> machin na King's Landing, piechur na Cracklaw Point
Stark: The Twins -> 2 x piechur na Seagard - Bitwa!
Greyjoy: Lannisport -> rycerz na Seagard - Bitwa!
Umocnienia władzy:
Baratheon: +1
Stark: +4
Greyjoy: +2
Martell: +2
Tura 6
Wydarzenia:
TALIA 1: Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
decyzja Baratheona dot. pierwszego wydarzenia: Zaopatrzenie
TALIA 2: Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
TALIA 3: Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Mapa z rozkazami
Mapa na koniec tury |
Ostatnio zmieniony przez Martin Czw 16 Sty, 2014, w całości zmieniany 41 razy |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
czy na pewno martell dal korone bez gwiazdki?:D |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
Taki rozkaz dostałem. Trochę mnie to zdziwiło. Jeśli było to przeoczenie i nikt nie ma nic przeciwko to mogę pozwolić to jeszcze zmienić, w końcu to pierwsza runda. Ale może właśnie taki był jego plan? |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
nie chciałem się odzywać jak to zobaczyłem. Ale w tym szaleństwie jest metoda |
|
|
|
 |
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
Nie no jeśli jest to możliwę to proszę o koronę z gwiazdką...
Mój pierwszy taki raz na forum .. |
|
|
|
 |
Pszyna [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
Jeden statek na Blacwater Bay, drugi na The Narrow Sea. |
|
|
|
 |
Martin [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
Sprzeciw któregokolwiek z graczy uznam w tym przypadku za wiążący, ale jeśli takowy się do końca tury nie pojawi to będzie z gwiazdką. |
|
|
|
 |
alek18 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
Poproszę kartę dzikich. |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Lis, 2013
|
|
|
marsz lannistera |
|
|
|
 |
alek18 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Lis, 2013
|
|
|
Sorry, zaspałem trochę.
Statek na Sunseat Sea |
|
|
|
 |
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Lis, 2013
|
|
|
ja statkiem będę wtpływał na ess |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Lis, 2013
|
|
|
ja statkiem na wss |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Lis, 2013
|
|
|
statek do zatoki |
Ostatnio zmieniony przez Mieciu Sro 27 Lis, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Lis, 2013
|
|
|
słony brzed na strafall z żetonikiem |
|
|
|
 |
|
|