galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF#40 - Pole Gry
Autor Wiadomość
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Gru, 2013   Gra o Tron PBF#40 - Pole Gry

Grę wygrał Figol - Dzicy!


Tura 10 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/ECaveLj.jpg
->Mapa do pierwszego marszu Arryna
-> 1 Piechur i Rycerz Glovera z Rills są rozbici. I powinni być na Kamiennym Brzegu, ale coś nie trafiłem. ;)

Kruk:
    Arryn - Zatoka Krabów: Obrona+1 -> Wsparcie

Marsze::
    Frey - Coldwater: Rycerz zostaje, Rycerz -> Strażnica nad Szarą Wodą
    Dzicy - Morze Sztormów: 2xStatek->Wschodnia Zatoka
    Greyjoy - Pyke: Wieża->Trakt, Piechur -> Grzęzawiska: bitwa z Gloverem (+): Glover wycofuje się na Kamienny Brzeg
    Arryn - Dolina Arrynów: Piechur zostaje, 2xRycerz -> Trakt: bitwa z Greyjoyem (+): wieża Greyjoya zostaje zniszczona, a rycerz wycofuje się na Seagard.
    Glover - Rills: bez efektu
    Bolton - Stary Zamek: 2xRycerz -> Ramsgate: bitwa z Dzikimi (-): Rycerz Dzikich z Dreadfort zostaje zredukowany do Piechura, Rycerz Boltona ginei od [mieczy].

    Frey - Strażnica nad Szarą Wodą: 2xRycerz->Fosa Cailin: bitwa z Gloverem (+):Frey zyskuje 2 ŻW, [b]Glover traci 2 ŻW i Rycerza z powodu braków w zaopatrzeniu
    Dzicy - Karhold: 2xPiechur -> Dreadfort (ŻW)
    Arryn - Orle Gniazdo: Wieża -> Strong Song
    Glover - Barrowton: bez efektu
    Bolton - Nad Białym Ostrzem: 2xPiechur -> Barrowlands (ŻW): bitwa z Gloverem (+): Glover traci Rycerza od [mieczy]

    Frey - Biały Port: bez efektu
    Arryn

Umocnienia Władzy:
    Dzicy - Skagos: +2 ŻW
    Dzicy - Wschodnia Strażnica: +2 ŻW
    Greyjoy - Harlaw: +2 ŻW
    Glover - Wyspa Niedżwiedzia: +1 ŻW
    Glover - Port (Deepwood Motte): +1 ŻW


Gracze:
Mieciu Glover
Gog Frey
Beez Greyjoy
Figol Dzicy
Germanus Bolton
Rekceb / Shutt (od 10 tury) Arryn


Karty rodów:

GLOVER
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

FREY
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
[3] Czarny Walder [miecz][miecz][miecz]
[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.

GREYJOY
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.

DZICY
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1]Ygritte [wieża]
[0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros

BOLTON
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.

ARRYN
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.


Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [biali wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [biali wędrowcy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [biali wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Biali Wędrowcy

Obecna karta podejrzana przez: Glover, Dzicy

Talia Białych Wędrowców:
    Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam (Warg - Zwiadowca)
    Cisza na Murze
    To już nie jest Twój brat(Jeźdźcy mamutów)
    Nawet Mur Wam Nie Pomoże(Najazd prewencyjny)
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Śmierć i Rozpacz(łupieżcy grzechoczącej koszuli)
    Prą na mur(król za murem)
    Świeże Mięso (Zabójcy Wron)
    Zombie Apokalipsa(Nadciąga horda)
Ostatnio zmieniony przez czarnylord23 Wto 29 Kwi, 2014, w całości zmieniany 277 razy  
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Sob 28 Gru, 2013   

Myślę, że rody wszystkim pasują (chyba tylko Gog grał w Wojnę o Północ poza PBF'ami i dla reszty to w miarę nowa wersja), więc możecie już wysyłać rozkazy. :) Freyowie są (przynajmniej dla mnie) ciekawym rodem, więc podejrzewam że Gog nimi nie pogardzi. ;)
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Gru, 2013   

Czekamy na:

Rozkazy:
    Glover
    Frey brak
    Greyjoy
    Dzicy
    Bolton
    Arryn
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Gru, 2013   

http://imageshack.com/a/img36/3036/6qm9.jpg

Czekamy na:

Kruk:
    Gog Frey
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Gru, 2013   

co niektóre rozkazy mnie zdziwiły :razz:
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Gru, 2013   

piechurem zdobywam winterfell
statkiem wypływam do Lodowej Zatoki
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

Juz znalazlem pierwszy błąd ;x Karta arryna bronze yohn royce musi miec zasadę, jeśli przeciwnik nie posiada wiecej żetonow, zeby na starcie frey ani bolton nie mogli go zrushować (w przypadku remisu na żetonach royce da +1 siły) co nie zmienia faktu, że arryn nie kladąc obrony popełnił błąd moim zdaniem ;p dlatego 1 statek na arryna dowódca na pw. podgladam bialych wędrowców
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

wyczuwam świeże mięsko. Statek na Wąskie Morze
 
     
rekceb
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

Gog napisał/a:
Juz znalazlem pierwszy błąd ;x Karta arryna bronze yohn royce musi miec zasadę, jeśli przeciwnik nie posiada wiecej żetonow, zeby na starcie frey ani bolton nie mogli go zrushować (w przypadku remisu na żetonach royce da +1 siły) co nie zmienia faktu, że arryn nie kladąc obrony popełnił błąd moim zdaniem ;p dlatego 1 statek na arryna dowódca na pw. podgladam bialych wędrowców
To jak brzmi treść karty ostatecznie. Najazd był błędem to się zgadza tak to jest jak się na szybko podaje rozkazy
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

karta ma tak jak jest napisane ;x ogólnie to są to ciągle gry testowe :p juz od podstawki 7-8 i bylo pare zmian ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

rekceb napisał/a:
Gog napisał/a:
Juz znalazlem pierwszy błąd ;x Karta arryna bronze yohn royce musi miec zasadę, jeśli przeciwnik nie posiada wiecej żetonow, zeby na starcie frey ani bolton nie mogli go zrushować (w przypadku remisu na żetonach royce da +1 siły) co nie zmienia faktu, że arryn nie kladąc obrony popełnił błąd moim zdaniem ;p dlatego 1 statek na arryna dowódca na pw. podgladam bialych wędrowców
To jak brzmi treść karty ostatecznie. Najazd był błędem to się zgadza tak to jest jak się na szybko podaje rozkazy

a kogo chciałeś najechać? tak z ciekawości pytam :wink:
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

Bitwa o Zatokę Krabów

    Atakujący Frey[6]
      Statek [1]
      Marsz+1: [1]
      Dowódca: [4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.


    Obrońca Arryn[5]
      Statek [1]
      Dowódca: [4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
      Przewaga na torze lenników.


    Wsparcia innych graczy: brak


Frey wygrywa i zyskuje 2 Żetony Władzy. Arryn traci 2 Żetony Władzy i wycofuje się do portu.
Ostatnio zmieniony przez czarnylord23 Sro 15 Sty, 2014, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

Zajmuję czarny zamek, zostawiam żeton w wieży cieni. Statek z portu na Morze Północne. Mobilizuję piechura w Hardhome i statek na morze Dreszczy.
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

Aktualizacja w 1 poście. Pierwsza tura specyficzną jest, więc mapkę dam dla fazy Westeros 2 tury. ;)

Czekamy na:
    Decyzję Freya odnośnie karty Białych Wędrowców,
    Dowódcę Arryna w bitwie o Zatokę Krabów.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Gru, 2013   

drugim marszem wchodzę na: Nad Białym Ostrzem. Nie zostawiam Żetonu Władzy. Musimy jeść :cool:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 13