 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #49 - Nabór |
Autor |
Wiadomość |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014 Gra o Tron PBF #49 - Nabór
|
|
|
Do tej gry chciałbym zaprosić doświadczonych graczy, ale może o czym mowa. Po ogłoszeniu dodatku Uczta dla Wron, pomyślałem sobie, że fajnie byłoby pograć z celami na 6 graczy. Długo się do tego zabierałem, ale dopiero ostatnio poważniej do tego przysiadłem. Co prawda jest to wersja po pierwszych pomysłach, na pewno niezbalansowana i wymagająca poprawek. Mam nadzieję, że uda się ten fanowski dodatek doprowadzić do końca. Na zachętę dodam, że każdemu kto dołoży choć małą cegiełkę do dodatku, prześlę opracowany przeze mnie graficznie ten dodatek
Zapraszam do gry wszystkich chętnych.
Nabór:
1. Gog
2. guzu
3. Rold
4. czyzyk29
5. Beez
6. tamten |
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 22 Mar, 2014, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
Szczegóły dodatku:
Nazwa: Wojna Pięciu Królów
Mapa startowa - http://i.imgur.com/8VmZNpm.jpg
+garnizony: Orle Gniazdo 6, Królewska Przystań 5, Koniec Burzy 4
I talia Westeros:Głód [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Najazd Żelaznych Ludzi [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Mobilizacja [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Nowe Informacje [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
Do Broni [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Rozesłanie Wici [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje nowe jednostki na każdym obszarze zawierającym Twierdze.
Zmiana Planów [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Zmiana Planów [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Brzemię Władzy Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Karta Dzikich (dodatkowa):
WSPINACZKA NA MUR
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zwycięstwa.
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycje na torze Zwycięstwa. Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zwycięstwa
Cele Rodowe:Greyjoy - Musisz kontrolować Pyke oraz 3 lub więcej obszarów morskich.
Lannister - Musisz kontrolować Lannisport oraz posiadać więcej dostępnych żetonów Władzy niż każdy z pozostałych Rodów.
Tyrell - Musisz kontrolować Wysogród oraz zajmować pozycję 5 lub 6 na torze Zaopatrzenia.
Stark - Musisz kontrolować Winterfell oraz wygrać wszystkie bitwy podczas tury.
Baratheon - Musisz kontrolować Smoczą Skałę oraz Królewską Przystań i Koniec Burzy.
Martell - Musisz kontrolować Słoneczną Włócznię oraz 3 lub więcej obszarów z Zamkiem.
Tory wpływów:Żelazny Tron: B T L M S G
Lennicy: S G M T B L
Królewski Dwór: L T M B S G
Karty Rodu:
GreyjoyVictarion Greyjoy [4] [miecz]
Asha Greyjoy [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł zniszczyć wszystkie Statki w wybranym porcie należącym do pokonanego przeciwnika.
Balon Greyjoy [2] Siła twojej karty Rodu jest równa wydrukowanej sile karty Rodu twojego przeciwnika. Siła karty Rodu twojego przeciwnika jest równa wydrukowanej sile twojej karty Rodu.
Theon Greyjoy [2] [miecz]
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Bluetooth [1] [wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] eśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
LannisterTywin Lannister [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Jaime Lannister [3] [miecz][miecz]
Sandor Clegane [2] [wieża]
Bronn [2] [miecz][wieża]
Tyrion Lannister [1] Otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile jednostek zawiera armia należąca do twojego przeciwnika.
Joffrey Baratheon [1] [miecz]
Cersei Lannister [0] Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 do siły.
TyrellRenly Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Zaopatrzenia, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Loras Tyrell [3] [miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Za każdy symbol Zaopatrzenia wydrukowany na obszarze ogarniętym bitwą, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Bryce Pomarańczowy [2] [miecz]
Emmon Żółty [1] [miecz]
Brienne Niebieska [1] [wieża]
Margaery Tyrell [0] Po bitwie możesz podejrzeć losowy Cel z ręki twojego przeciwnika. Jeśli wygrasz tę bitwę możesz wymienić go z wybranym Celem z twojej ręki.
StarkRobb Stark [4] [miecz][wieża][wieża]
Blackfish [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wykonać swój marsz poza kolejnością.
Smalljon Umber [2] [miecz][miecz]
Dacey Mormont [2] Jeśli wygrałeś poprzednią bitwę, ta karta otrzymuje +1 do siły. Jeśli przegrałeś poprzednią bitwę, ta karta otrzymuje -1 do siły.
Roose Bolton [1] Jeśli przegrasz tę bitwę, twoje wycofujące się jednostki nie zostaną rozbite.
Olyvar Frey [1] [wieża]
Catelyn Stark [0] Wybierz obszar lądowy, który należy do ciebie i sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam twój Rozkaz Wsparcia.
BaratheonStannis Baratheon [4] Podczas tej bitwy, traktuj wszystkie twoje rozkazy tak, jakby były one rozkazami specjalnymi.
Davos Seaworth [3] [miecz][wieża]
Melisandre [2] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać ze tosu kart odrzuconych i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli stos kart odrzuconych przeciwnika jest pusty, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Axell Florent [2] [wieża]
Maester Pylos [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz wylosować jedną kartę Celu. Następnie wybierz jeden Cel z ręki i odkłóż na talię Celów, którą należy przetasować.
Andrew Estermont [1] [miecz]
Selyse Baratheon [0] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.
MartellOberyn Martell [4] [miecz][wieża]
Arianne Martell [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.
Nymeria Sand [2] [wieża]
Obara Sand [2] [miecz]
Sarella Sand [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrany sąsiadujący obszar lądowy, który kontrolujesz.
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz rozbić wybraną jednostkę należącą do przeciwnika.
Doran Martell [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Dorana Martella i wybrać ze stosu odrzuconych kart Rodu inną kartę Rodu (jeśli jakąś posiadasz).
Cele:
Nie możesz rozegrać żadnej bitwy podczas tury.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz przegrać wszystkie bitwy podczas tury,
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz kontrolować 4 lub więcej obszarów przyległych do rzeki.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 3
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 3
Musisz kontrolować 4 lub więcej obszarów przyległych do tego samego obszaru morskiego.
Greyjoy - 1
Lannister - 2
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz rozegrać bitwy z 3 różnymi przeciwnikami.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Na twoim obszarze rodzinnym, nie może znajdować się żadna jednostka.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać 2 żetony Dominacji.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać na planszy 8 swoich jednostek Piechurów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz kontrolować 2 obszary połączone tym samym mostem.
Greyjoy - 1
Lannister - 2
Tyrell - 4
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 4
Musisz posiadać na planszy 5 swoich jednostek Statków.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać na planszy 4 swoje jednostki Rycerzy.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz kontrolować King's Landing.
Greyjoy - 4
Lannister - 2
Tyrell - 2
Stark - 3
Baratheon - 1
Martell - 3
Musisz kontrolować więcej Zamków niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 2
Lannister - 2
Tyrell - 2
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz kontrolować więcej Twierdz niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 3
Baratheon - 2
Martell - 2
Musisz posiadać więcej Statków w Porcie niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać na ręce tylko 1 kartę Rodu.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz kontrolować 4 lub więcej obszarów z wydrukowanym symbolem Władzy.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać żeton Żelaznego Tronu.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać żeton Kruka Posłańca.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz zajmować pozycję 5 lub 6 na torze Zaopatrzenia.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 2
Martell - 1
Musisz kontrolować więcej obszarów lądowych niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 2
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 2
Martell - 1
Musisz kontrolować obszar rodzinny innego Rodu.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Wszystkie pozostałe Rody muszą zajmować wyższe od ciebie pozycję na torze Zwycięstwa.
Greyjoy - 2
Lannister - 2
Tyrell - 2
Stark - 2
Baratheon - 2
Martell - 2
Musisz posiadać więcej żetonów Władzy na planszy niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
1 Ród musi zajmować wyższe od ciebie pozycje na wszystkich torach Wpływów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać 1 jednostkę na obszarze lądowym i żadnej jednostki na obszarach z nim sąsiadujących.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz wygrać więcej walk od pozostałych rodów podczas tej tury.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz kontrolować Szlak Kości, Dornijskie Pogranicze i Przełęcz Księcia.
Greyjoy - 4
Lannister - 3
Tyrell - 1
Stark - 4
Baratheon - 2
Martell - 1
Musisz kontrolować Góry Księżycowe, Paluchy i Bliźniaki.
Greyjoy - 2
Lannister - 3
Tyrell - 4
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 4
Musisz kontrolować Orle Gniazdo
Greyjoy - 3
Lannister - 3
Tyrell - 4
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 4
Musisz kontrolować Harrenhal i Czarny Nurt
Greyjoy - 2
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 3
Baratheon - 1
Martell - 3
Musisz posiadać więcej dostępnych żetonów Władzy niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać armię o sile większej niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać jednostkę Machiny Oblężniczej na obszarze sąsiadującym z obszarem rodzinnym innego Rodu.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 2
Baratheon - 1
Martell - 1
Musisz posiadać mniej jednostek Statków niż każdy z pozostałych Rodów.
Greyjoy - 1
Lannister - 1
Tyrell - 1
Stark - 1
Baratheon - 1
Martell - 1 |
Ostatnio zmieniony przez Sardo Nie 23 Mar, 2014, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
zgłaszam sie do gry i do rozkminy:D brakuje chyba karty 4-5 pól z zetonami wladzy np? |
Ostatnio zmieniony przez Gog Pią 21 Mar, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
brakuje chyba karty 4-5 pól z zetonami wladzy np? |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
Gog napisał/a: | brakuje chyba karty 4-5 pól z zetonami wladzy np? |
Masz na myśli Cel? Jest taki żeby posiadać najwięcej obszarów z żetonami władzy na planszy. Jeśli to będzie zbyt trudne, to można zrobić, że 4 takie obszary.
Ogólnie jest 36 Celów. Chciałbym by finalnie było tych celów 42, więc jest jeszcze miejsce na 6 |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
Sardo napisał/a: | Gog napisał/a: | brakuje chyba karty 4-5 pól z zetonami wladzy np? |
Masz na myśli Cel? Jest taki żeby posiadać najwięcej obszarów z żetonami władzy na planszy. Jeśli to będzie zbyt trudne, to można zrobić, że 4 takie obszary.
Ogólnie jest 36 Celów. Chciałbym by finalnie było tych celów 42, więc jest jeszcze miejsce na 6 |
racja sorki ;d zasugerowalem sie brakiem liczby hehe wydaje mi ze stark ma za mocne karty ;x roose + catlyn to sa karty za 1 i 0, ale robia miazge straszną cel ze statkami jest powtórzony, zrobilbym cel odwrotny miej najmniej statkow na planszy, najwiecej obszarów morskich? najwiecej obszarów ladowych? 1 karta na rece? o albo to fajne posiadaj na rece karte o sile ktorej nie posiada w tym momencie zaden rod? |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
Gog napisał/a: | wydaje mi ze stark ma za mocne karty ;x roose + catlyn to sa karty za 1 i 0, ale robia miazge straszną cel ze statkami jest powtórzony, zrobilbym cel odwrotny miej najmniej statkow na planszy, najwiecej obszarów morskich? najwiecej obszarów ladowych? 1 karta na rece? o albo to fajne posiadaj na rece karte o sile ktorej nie posiada w tym momencie zaden rod? |
Hmm... No w sumie ... Łatwo byłoby odbijać to obszary. To zmienię może na jeśli przegrasz, to twoje jednostki nie są rozbite/
Ok, spoko cel z najmniej statków. To jest 37.
Najwięcej morskich to naprawdę dość ciężki, bo przy 6 rodach jest ciasno na morzach.
Najwięcej lądowych i 1 karta na ręce jest.
To z inną siły karty Rodu ciekawe, tylko czy wykonalne?
A i tory wpływów
Żelazny Tron: B T L M S G
Lennicy: S G M T B L
Królewski Dwór: L T M B S G |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014
|
|
|
do sardo to i ja się piszę czy doświadczony? pewnie nie... ale aktywny na forum na pewno |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
Sardo napisał/a: | Gog napisał/a: | wydaje mi ze stark ma za mocne karty ;x roose + catlyn to sa karty za 1 i 0, ale robia miazge straszną cel ze statkami jest powtórzony, zrobilbym cel odwrotny miej najmniej statkow na planszy, najwiecej obszarów morskich? najwiecej obszarów ladowych? 1 karta na rece? o albo to fajne posiadaj na rece karte o sile ktorej nie posiada w tym momencie zaden rod? |
Hmm... No w sumie ... Łatwo byłoby odbijać to obszary. To zmienię może na jeśli przegrasz, to twoje jednostki nie są rozbite/
Ok, spoko cel z najmniej statków. To jest 37.
Najwięcej morskich to naprawdę dość ciężki, bo przy 6 rodach jest ciasno na morzach.
Najwięcej lądowych i 1 karta na ręce jest.
To z inną siły karty Rodu ciekawe, tylko czy wykonalne?
A i tory wpływów
Żelazny Tron: B T L M S G
Lennicy: S G M T B L
Królewski Dwór: L T M B S G |
nie wiem sardo rzucam pomysly, co ci sie spodoba to weż :d z tą kartą bym dał za 2-3 dla wszystkich, bo to ciezki cel ogólnie wszystko wygląda super, robiles symulacje 1-2 rund ? a jak stark nie rozegra bitwy rozumiem, że nie wykona rodowego?:D |
Ostatnio zmieniony przez Gog Sob 22 Mar, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MAT23 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
Zagrałbym Obecnie nie gram w żadną grę na forum, więc chciałbym coś pograć |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
a na mapce jeszcze garnizonów neutralnych nie ma
garnizony: Orle Gniazdo 6, Królewska Przystań 5, Koniec Burzy 4
ciężko tutaj zasymulować, bo wiele zależy od tego jakie cele gracze dostaną
a sprawdzić wyważenie chciałbym próbnymi rozgrywkami
na pewno ułożyłem to wszytko tak, aby każdy ród miał teoretyczne szanse na wykonanie rodowego celu w 1 turze |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
Sardo napisał/a: | a na mapce jeszcze garnizonów neutralnych nie ma
garnizony: Orle Gniazdo 6, Królewska Przystań 5, Koniec Burzy 4
ciężko tutaj zasymulować, bo wiele zależy od tego jakie cele gracze dostaną
a sprawdzić wyważenie chciałbym próbnymi rozgrywkami
na pewno ułożyłem to wszytko tak, aby każdy ród miał teoretyczne szanse na wykonanie rodowego celu w 1 turze |
oto mi chodziło :d Gj :d problem z celem miej 1 jednostke na polu ladowym 0 dookoła co z arbor? pyke i DS? troche latwo te rody maja z tym celem;p |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
MAT23 napisał/a: | Zagrałbym Obecnie nie gram w żadną grę na forum, więc chciałbym coś pograć |
Szybko zerknąłem na Twój 1 post i napisałeś, że niedawno natrafiłeś na grę. Nie obraź się, ale chciałbym wypróbować pomysł, a bardzo różne doświadczenie i poziom graczy może wpłynąć na to jak się gra potoczy, a chciałbym wysnuć jak najwięcej wniosków. |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
Gog napisał/a: | oto mi chodziło :d Gj :d problem z celem miej 1 jednostke na polu ladowym 0 dookoła co z arbor? pyke i DS? troche latwo te rody maja z tym celem;p |
A tam problem
Dodaje się zasadę zawartą w instrukcji (bo taką przewiduję), że nie można tego użyć na wyspach
Tak samo jak z żetonami Tronu, Ostrza, Kruka - odpowiednio Baratheon, Stark i Lannister mogą ten cel wykonać dopiero po 1 licytacji.
Pytałeś o Starka, tak, musi rozegrać co najmniej 1 bitwę. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014
|
|
|
Sardo napisał/a: | Gog napisał/a: | oto mi chodziło :d Gj :d problem z celem miej 1 jednostke na polu ladowym 0 dookoła co z arbor? pyke i DS? troche latwo te rody maja z tym celem;p |
A tam problem
Dodaje się zasadę zawartą w instrukcji (bo taką przewiduję), że nie można tego użyć na wyspach
Tak samo jak z żetonami Tronu, Ostrza, Kruka - odpowiednio Baratheon, Stark i Lannister mogą ten cel wykonać dopiero po 1 licytacji.
Pytałeś o Starka, tak, musi rozegrać co najmniej 1 bitwę. |
cel z cracklaw i 0 jednostek w kl moga realnie wykonać wszystkie rody(wiadomo greynajtrudniej) ale reszta jak najbardziej |
|
|
|
 |
|
|