galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#61 Where there is no wolf the mice will play
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   #61 Where there is no wolf the mice will play

Dalszy ciąg testów :) otwieram dyskusję od razu mówię, potrzebne są nam drobne zmiany, nawet bym powiedział kosmetyczne względem balansu :) w grze wygrał juz kazdy, wiec kolosalne zmiany odpadają. Każdego kto widział grę, grał lub po prostu ma uwagi na sucho, proszę o komentarz. Miałabyć konferencja na skype, ale raz padł mi mic 2 i tak musiałbym to zapisywać i nie każdy by mógł wejść, a tu może każdy :) Będę wdzięczny za każdą uwagę i propozycję, każda zostanie rozpatrzona z lepszym lub gorszym skutkiem :) Temat przekształci się w nabór po ustaleniu paru rzeczy ;) Mapka ponizej i karty rodów:)



GLOVER
[4] Galbart Glover [miecz][wieża]
[3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
[2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
[2] Maege Mormont [miecz]
[1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
[1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
[0] Meera Reed Usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

FREY
[4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
[3] Czarny Walder [miecz][miecz][miecz]
[2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
[2] Emmon Frey [wieża]
[1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
[1] Walder Frey Usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
[0] Maester Melwys Wybierz tor wpływów wspinasz się na nim o 2 przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.

GREYJOY
[4] Euron Wronie Oko [miecz]
[3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
[2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
[2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
[1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
[1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
[0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.

DZICY
[4] Mance Ryder [miecz][miecz]
[3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
[2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
[2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
[1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
[1]Ygritte [wieża]
[0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros

BOLTON
[4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
[3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
[2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
[2] Arnolf Karstark [wieża]
[1] Walton Nagolennik [miecz]
[1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
[0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.

ARRYN
[4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
[3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
[2] Nestor Royce Jeśli twoja armia zawiera więcej rycerzy(również wspierających ta karta otrzymuje +1 siły.
[2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
[1] Luthar Brune Jeśli się bronisz i przegrasz możesz wycofać jednostki na rożne pola.
[1] Alayne Stone [wieża]
[0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Jak dla mnie to najbardziej do zmiany jest wymagana liczba zamków do zwycięstwa. Po prostu uważam że ta wersja (8 zamków) nie skłania do walki o zwycięstwo, tylko bardziej do unikania porażki. Pewnie trzebaby troszkę ograniczyć Freyowi możliwość zdobywania zamków, bo te 7 to dla niego w przeciwieństwie do innych dość mało. Jak będzie na 7 zamków to chętnie zagram ;)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

a to juz dawno mowilem, ze jednak 7, 2 arrynowi bym dał statek w porcie tzn dodatkowy :)
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

właśnie chciałem pisać o jakiś boost Arryna morski :)
Bo bez tego naprawdę ciężko i za wiele od ciebie nie zależy
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Beez napisał/a:
właśnie chciałem pisać o jakiś boost Arryna morski :)
Bo bez tego naprawdę ciężko i za wiele od ciebie nie zależy
tos pomógł :D grałes to co więcej napisz;d co sądzisz o innym połączeniu mórz?
 
     
czyzyk29
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Z checia zagram
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

myślę że zatoka obejmująca Gulltown i Krwawą Bramę by pomogła
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

ja tym razem odpadam, bo jestem w kilku pbf-ach i nie ogarłniał bym kilku różnych gier
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

co do gry to chciałbym spróbować, obecnie gram w #59 która się zaczyna :)
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Ja może jakoś wielce nie pomogę bo widzę grę pierwszy raz.

Karty wydają się zbalansowane i nie widzę decku OP.

Trochę dużo przestrzeni między 3 rodami z północy i 3 rodami z południa, wydaje mi się, że może to sprawić bitwy na wyniszczenie w początkowej fazie (najgorzej jak 2 zacznie lać tego jednego a pozostała 3 rody ma daleko).

Frey ma faktycznie przyjemny start kruk i gwiazdki, 2 cytadele dostęp do wewnętrznej zatoki na wschodzie i statek na zachodzie. Za przyjemny...

Jeśli gra by ruszała na dniach to chętnie wezmę udział.
 
     
lion_victor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Leśnik napisał/a:

Frey ma faktycznie przyjemny start kruk i gwiazdki, 2 cytadele dostęp do wewnętrznej zatoki na wschodzie i statek na zachodzie. Za przyjemny...


To może Wąskim Morzem dać też dostęp do Białego Portu?

Również z dziką radością dołączę :)
Ostatnio zmieniony przez lion_victor Czw 05 Cze, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Też się zgłaszam! A o zmianach coś napiszę zaraz.
 
     
lion_victor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Gog, jeśli miałbyś wybierać wg kolejności zgłoszeń, to o ile dobrze liczę czarnylord23 by się nie załapał. W związku z tym, że przyjął mnie do swojej gry 60, to odstępuję mu swoje miejsce :wink:
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Dobra, to jeśli chcesz tylko kosmetyczne zmiany,, to oprócz statku w porcie dla Arryna widzę jedną: połączmy lodową zatokę z zatoką błyszczącej wody. Reszta moich pomysłów chyba zbyt inwazyjna, chociaż Freyowi może i trochę za dobrze.

Dzięki Lion. ;) Chociaż nie musiałeś, przy prowadzeniu 2 gier na pewno bym się nie nudził. :D
 
     
lion_victor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Cze, 2014   

Jak się będziesz opierniczał przy prowadzeniu, to Cię zastąpię tutaj ;p

Zresztą jak teraz patrzę Beez nie napisał w sumie, że się zgłasza, więc być może jest szansa, że obaj zagramy :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.61 sekundy. Zapytań do SQL: 12