 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF 60 - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 05 Cze, 2014 PBF 60 - Pole Gry
|
|
|
Tura 5 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/zbzNOvz.jpg
Kruk:
Arryn - zmiana Rozkazów na Solankach na Najazd
Najazdy:
Targaryen - Cieśnina Tarthu: bez efektu
Tully - ZŻL: pali wsparcie Lannistera na Złotej Cieśninie
Tyrell - Gorzki Most: bez efektu
Arryn - Solanki: pali UW* Starka na Bliźniakach
Targaryen - Spiżowa Brama - bez efektu
Tyrell - Summerhall - be efektu
Marsze:
Targaryen - Koniec Burzy(port): Statek->Zatoka Rozbitków
Lannister - Casterly Rock: Wieża -> Pyke: bitwa z Tullym (6:3): Rycerz Tully'ego wycofuje się na Seagard, skąd Lannister usuwa rozkaz Marszu+0 a Statek zostaje przejęty przez Lannistera
Tully - Riverrun: Piechur zostaje, Piechur->Kamienny Sept, Rycerz->Banefort
-> http://i.imgur.com/BOwfcBn.jpg
-> Na Solankach powinno nie być rozkazu marszu+0 gdyż zmieniono go na Najazd i wykorzystano.
Martell - Gniazdo Gryfów: bez efektu
Tyrell - Wysogród: 2xRycerz->Ashfor, Wieża->Starfall
Stark - Dreadfort: bez efektu
Arryn - Dolina Arrynów: bez efektu
Targaryen - Koniec Burzy: bez efektu
Lannister - Palec Flinta: bez efektu
Tyrell -> Old Oak: Piechur->Silverhill
-> http://i.imgur.com/HIObveE.jpg
Tyrell wygrywa!
Stark
Arryn
UW*:
Martell
Tyrell
Arryn
Tor Zwycięstwa
0 - Baratheon,
1 -
2 -
3 - Martell, Tully, Arryn, Targaryen,
4 - Lannister, Stark,
5 -
6 -
7 - Tyrell,
Gracze:
Stark - Drago
Tully - Mieciu
Lannister - Lion Victor
Tyrell - Georgie
Arryn - Germanus
Targaryen - Richtus
Baratheon - Gordon
Martell - Kamo
Karty Rodów:
Stark
Eddard Stark [4] - Jeśli posiadasz mniej Kart Rodu na ręce niż przeciwnik ta karta otrzymuje +1 siły.
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] – Jeśli twoja karta rodu „Eddard Stark” znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] – Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.
Tully
Hoster Tully [4] – [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] – Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] – [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun”, ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
Lannister
Tywin Lannister [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] – Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.
Tyrell
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] -[wieża][wieża]
Paxter Redwyne [2] – Jeśli bronisz się, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Mace Tyrell [1] – Jeśli wygrasz bitwę przeciwnik spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Arryn
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
ser Denys Arryn [1] – Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Eon Hunter [0] – Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
Targaryen
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
ser Jonothor Darry [2] – [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0] – Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.
Baratheon
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] – Jeśli twoja karta rodu „Robert Baratheon” znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
Ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] – Jeśli w tej chwili kontrolujesz Koniec Burzy, otrzymujesz 2 Żetony Władzy.
Martell
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli bronisz się wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] – Jeżeli twoja karta rodu „Elia Martell” znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Karty Westeros:
Talia I:
[color=burlywoodZaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.[/color]
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Jesienne deszcze [DzicyPodczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Karty Dzikich
Aktualną kartę Dzikich widział:
Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
Zabójcy wron a
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. |
Ostatnio zmieniony przez czarnylord23 Wto 22 Lip, 2014, w całości zmieniany 157 razy |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Tura 1 - Faza Akcji
http://i.imgur.com/6JWIi04.jpg
Kruk:
Lannister
Marsze:
Baratheon
Martell
Stark
Arryn
Lannister
Tyrell
Tully
Baratheon
Martell
Stark
Lannister
Tyrell
UW*:
Targaryen
Martell
Arryn
Lannister
Tully |
|
|
|
 |
Georgie [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
myśle ze u bary zdarzyła sie pomyłka zadnej gwiazdki i UW na morzu ? |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Też tak pomyślałem i napisałem do Gordona, ale pomyłki nie ma. Baratheon gra po prostu pokojowo. Statkiem nie wypływa, więc rozkaz obojętny, a z marszy i tak nie chce wywołać żadnej bitwy (chyba). |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Georgie napisał/a: | myśle ze u bary zdarzyła sie pomyłka zadnej gwiazdki i UW na morzu ? |
pokojowa rebelia |
|
|
|
 |
Gordon [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
piechur ze spiżowej bramy na summerhall
Bez zostawiania rzetonu wladzy |
Ostatnio zmieniony przez Gordon Sob 07 Cze, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czarnylord23 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Bez zostawienia żetonu władzy?
E:
Lannister na PW napisał/a: | Kruk - zmieniam Marsz+1 na Wsparcie+1
Akcja:
Marsz z CR / wchodzę piechurem i rycerzem na Pyke i korzystam ze wsparcia ze statku |
|
|
|
|
 |
drago3482 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Szczęki - statek na Morze Dreszczy |
|
|
|
 |
Kamo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Statek na wschodnie morze, a piechur na Yronwood |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Koń na Stoney Sept, piechur na Harrenhal |
|
|
|
 |
Gordon [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
konica z konca burzy na gniazdo gryfów |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
Mobilizuję statek na Cieśninie Tarthu. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2014
|
|
|
na Gultown bez żetonu |
Ostatnio zmieniony przez Germanus Nie 08 Cze, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Georgie [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014
|
|
|
Tyrel wypływa statkiem na zachodnie morze letnie |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Cze, 2014
|
|
|
z UW poproszę wieżę |
|
|
|
 |
|
|