galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 69 Prawie jak Balanssssss - Pole Gry
Autor Wiadomość
figol
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   PBF 69 Prawie jak Balanssssss - Pole Gry

Greyjoy zdobywa 7 zamek/twierdzę i wygrywa rozgrywkę!

Tura 9:


rozbici:
4 statki na golden sound
rycerz oldtown
rycerz white harbor


Marsze:
    Greyjoy Neck: Rycerz->Twins, Wieża->Moat Caillin.
    Lannister Golden Sound (marsz +0) -> wszystkie statki na Sunset Sea
    Martell rycerz z Salt Shore (zostawiam żeton) na Rainwood
    Tyrell Oldtown (marsz -1) -> rycerz na Great Wyk
    Baratheon Koń na KL; Piechur na Fawnton
    Mapa tura 9
    Arryn
    Stark

    Lannister
    Martell
    Tyrell
    Baratheon ?
    Arryn
    Stark usunięty

    Tyrell
    Arryn


Wydarzenia:

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Talia II:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.



Karty rodów:
    1) Czarny Jaszczur - Lannister

      Tywin Lannister [4] Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.
      Jaimie Lannister [3] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
      Ser Gregor Clegane[2] [miecz][miecz]
      Ser Addam Marbrand [2] Jeśli atakujesz lub bronisz Riverrun ta karta otrzymuje +2 siły i miecz.
      Tyrion Lannister [1] Natychmiast, ta karta i karta rodu przeciwnika są odrzucane. Następnie wybierzcie nowe karty rodu (zakryte). Ten efekt nie działa, gdy któryś z graczy zagrał ostatnia kartę.
      Ser Bronn [1] Twoja ostateczna siła armii wynosi 4 lub może być obliczona w sposób zgodny z zasadami.
      Cersei Lannister [0] [wieża]



    2) Leśnik - Arryn

      Bronze Yohn Royce [4] [miecz]
      Mord [3] Natychmiast zredukuj wybraną wspierającą lub biorącą udział w bitwie jednostkę rycerza do piechura należącą do przeciwnika lub gracza wspierającego przeciwnika.
      Nestor Royce [2] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
      Robert Arryn [2] Natychmiast cofnij na rękę wybraną swoją kartę rodu ze stosu odrzuconych, wydrukowana siła tej karty musi być mniejsza lub równa wydrukowanej sile zagranej karty przeciwnika.
      Littlefinger [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
      Lysa Arryn [1] [wieża]
      Alayne Stone [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.



    3) Guzu - Tyrell

      Mace Tyrell [4] Jeśli wygrasz tę bitwę przeciwnik będzie musiał odrzucić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie odrzuci zostaje zniszczona.
      Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
      Olena Tyrell [2] Jeśli wygrasz tę bitwę możesz przesunąć się o 2 pozycje do góry na wybranym torze wpływów.
      Garlan Tyrell [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.
      Loras Tyrell [1] Otrzymujesz +2 siły i dwa symbole miecza jeśli posiadasz w tej bitwie więcej jednostek piechurów, niż przeciwnik. (liczy się tylko jednostki znajdujące się na obszarze bitwy)
      Margaery Tyrell[1] [wieża]
      Butterbumps [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę



    4) Mieciu - Baratheon

      Stannis Baratheon [4] Przeciwnik wybiera: wydrukowana siła jego karty rodu zostaje zignorowana lub tekst oraz symbole bitwy jego karty zostają zignorowane
      Davos Seaworth [3] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. Twój przeciwnik nie może użyć Ostrza z Valyriańskiej Stali w tej bitwie.
      Justin Massey [2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
      Melisandre [2] [miecz][miecz][miecz]
      Axell Florent [1] Jeśli atakujesz +2 siły, jednostki wycofują się nierozbite na czas trwanie tej bitwy (Twoje i Przeciwnika). Jeśli sie bronisz ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Salladhor Saan [1] Jeśli przeciwnik zagrał kartę z tekstem, natychmiast możesz odrzucić tą kartę na stos odrzuconych, a następnie wybrać nową kartę rodu.
      Selyse Baratheon [0] [wieża]



    5) Gog - Stark

      Hodor [4] Otrzymujesz 1 żeton władzy za każdą kartę rodu na ręce więcej od przeciwnika.
      Szary Wicher [3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
      Nymeria [2] Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na tej karcie.
      Duch [2] Siła wspierających statków wynosi 0. Twoich statków, przeciwnika i innych rodów.
      Lato [1] Możesz usunąć dowolny rozkaz wsparcia z planszy. Ród, któremu usunięto wsparcie otrzyma 3 żetony władzy.
      Dama [1] Po bitwie przeciwnik wybiera i wraca na rękę kartę o najmniejszej wydrukowanej sile ze stosu kart odrzuconych. Po czym płaci Tobie ilość żetonów władzy równą wydrukowanej sile.
      Kudłacz [0] [miecz][wieża]



    6) Sadro - Martell

      Oberyn Martell [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Arianne Martell [3] Podczas tej bitwy wygrywa ród o mniejszej ostatecznej sile. Remisy są rozstrzygane w kolejności odwrotnej toru Lenników.
      Obara Sand [2] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdy punkt zwycięstwa mniej od przeciwnika.
      Nymeria Sand [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
      Tyene Sand [1] Po bitwie, wykonaj akcję Kruka Posłańca. Nie możesz wykorzystać rozkazu najazdu. (Nie można przekroczyć limitu specjalnych rozkazów, ani wykładać rozkazów zabronionych w danej turze.)
      Sarella Sand [1] [wieża][wieża]
      Doran Martell [0] Natychmiast usuń żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru ogarniętego bitwą.



    7) czarnylord23 - Greyjoy

      Victarion Greyjoy [4] [miecz][wieża][wieża]
      Balon Greyjoy [3] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
      Aeron Greyjoy [2] [miecz][miecz][wieża]
      Asha Greyjoy [2] Po bitwie, możesz zamienić miejscami 2 twoje żetony rozkazów na planszy lub przemieścić swój rozkaz na obszar bez rozkazu
      Dagmar Rozcięta Gęba [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
      Ser Harras Harlaw [1] [wieża][wieża]
      Ralf Kenning [0] Weź 3 żetony władzy, za każdą jednostkę która zginęła w tej bitwie.




Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.



Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej rundy: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Dzicy:
    Siła: 0
    Obecna karta podejrzana przez:


Karty Dzikich:


WARG-ZWIADOWCA
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
    Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


CISZA NA MURZE
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


JEŹDŹCY MAMUTÓW
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


NAJAZD PREWENCYJNY
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).


GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
    Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.


ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6 ).


KRÓL ZA MUREM
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
    Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


ZABÓJCY WRON
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.


NADCIĄGA HORDA
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez figol Wto 30 Gru, 2014, w całości zmieniany 219 razy  
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   

Historia:

MAPA TURA 1

Marsze:
    Arryn Eyrie; piechur na MotM, piechur na High Road
    Greyjoy Great Wyk: Piechur->Twins, Piechur->Flint's Finger
    Lannister Piechur na Castamere, piechur na Rivverrun. Żeton.
    Martell piechur na Starfall, piechur na Boneway, zostawiam żeton
    Tyrell piechur na Ashford, piechur na Arbor
    ********Aktualizacja********* MAPA TURA 1
    Baratheon Piechur na Fawnton, piechur na Dragonstone
    Stark bez efektu

    Arryn Statek z BoC -> Narrow Sea
    Greyjoy Statek na Bay of Ice
    Lannister Statek na Sunset
    Martell Statek na summer Sea
    Tyrell Statek na summer Sea, bitwa z Martell
    Baratheon Statek na Shipbreaker Bay



MAPA TURA 2

Wydarzenia:

    Talia I:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

    Talia II:
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

    Talia III:
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


MAPA TURA 2

Marsze:
    Arryn Gultown na HR zostawiam żeton.
    Greyjoy Pyke: Rycerz->Bliźniaki
    Lannister Lannisport: Rycerz na Castermere
    Martell Statek z West Summer Sea na Summer Sea
    Tyrell Rycerz na Blackmont, zostawiam żw.
    *********Aktualizacja********* MAPA TURA 2
    Baratheon Piechur z Fawnton na KL
    Stark piechurzy na WF poloze żeton

    Arryn Piechur z HR na Harrenhal
    Greyjoy Piechur z FF na Oldstones, zostawiam ŻW.
    Martell rycerz na Boneway
    Tyrell Dwa statki na West Summer Sea.
    Baratheon Piechur z DS na KL, zostawiam żeton
    Stark port bez efektu

    Greyjoy Twins: Piechur->Castle Black, Rycerz->Moat Cailin, zostawiam ŻW
    Martell Sea of Dorne: statek zostaje; statek » Shipbreaker Bay
    Tyrell usunięty
    *********Aktualizacja********* MAPA TURA 2
    Baratheon Piechur na Fawnton, piechur na Storm's End, koń na Goldroad
    Stark PIECHUR NA BARROW piechur na dreadfort

    Martell Boneway (marsz +1): piechur zostaje, rycerz na Storm's End,


Tura 3

Wydarzenia:
    Talia I:
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

    Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Talia III:
    Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.


MAPA TURA 3 planowanie


MAPA TURA 3 faza akcji


Kruk: Baratheon Na Fawnton zmieniam na uw*.

Najazdy: bez efektów

Marsze:
    Arryn Marsz z wody na szczeki. Wygrywa Arryn.
    Greyjoy Piechur na Barrowton. Wygrywa Greyjoy.
    Lannister Piechur na Starą Wyk
    Martell piechur z Yronwood pójdzie na Boneway
    Tyrell 2 statkami na summer sea
    Baratheon Piechur na KL
    Stark 3 statki na greya


    Arryn Konik atakuje bliźniaki.
    Lannister 2x piechur na Castamere
    Martell piechur na Rainwood, piechur na Ashford
    Tyrell marsz zdejmuje
    Baratheon Wieża na SE, Piechur na Kingswood







Wydarzenia:

    Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Talia II:
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

    Talia III:
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.


Marsze:
    Lannister Sunset Sea (marsz +1) -> statek na Bay of Ice
    Martell 2 piechurów na Yronwood, 1 zostaje
    Greyjoy Marsz z Oldstones: Piechur->Neck, Piechur->Riverrun
    Baratheon Wieża na KL, zostawiam żeton.
    Arryn Oba piechurzy z Eyrie na MotM.
    Tyrell Oldtown (marsz -1) -> piechur, piechur na Blackmont
    Aktualizacja Mapa tura 4 bez marszu Arryna
    Stark Port Winterfell (marsz +1) -> statek i statek na Bay of ice ; statek zostaje

    Lannister Castamere (marsz +0) -> piechur i piechur na Oldstones ; rycerz zostaje
    Martell Sea of Dorne (marsz -1) -> statek na Summer Sea ; statek zostaje
    Greyjoy Flint's Finger (marsz +1) -> wieża na Twins
    Baratheon Blackwater Bay (marsz +0) -> statek i statek na Narrow Sea ; statek zostaje
    Arryn Bay of Crabs (marsz +0) -> statek i statek na Narrow Sea
    Tyrell Ashford (marsz +1) -> rycerz na Fawnton, zostawiam żw
    Aktualizacja Mapa tura 4
    Stark statek na bite

    Lannister Golden Sound (marsz -1) -> statek na Sunset Sea
    Greyjoy Dwa Statki na Starka, dowódca na PW.
    Arryn 2 piechurów na bliźniaki, 1 piechur na Dragonstone.
    Tyrell Blackmont (marsz +0) -> piechur, piechur na Starfall



Tura 5:



Marsze:
    Lannister Sunset Sea (marsz +1) -> statek, statek, statek na West Summer Sea
    Martell Yronwood: piechur zostaje, piechur na Sunspear
    Greyjoy Wieża na Moat Cailin, Piechur na Bliźniaki.
    Baratheon Piechur na KL
    Arryn Atak z Bay of Crabs na Bite
    Tyrell Fawnton (marsz +1) -> rycerz na King's Landing, zostawiam żw
    Stark kon z Dreadfort na piechura arryna

    Lannister Lannisport (marsz +0) -> wieża na Red Lake
    Martell Sunspear: rycerz na Boneway, piechur na Starfall
    Greyjoy Piechur z Neck na Winterfell
    Baratheon usunięty
    Arryn usunięty
    Tyrell Oldtown (marsz -1) -> machina oblężnicza na Blackmont
    Stark usunięty

    Lannister Silverhill (marsz -1) -> rycerz na Gold Road
    Greyjoy Piechur na Castle Black.
    Tyrell usunięty
    Stark usunięty



Wydarzenia:

    Talia I:
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

    Talia II:
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    Talia III:
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej rundy nie można przydzielać rozkazów Najazdu.



Marsze:
    Greyjoy Wieża z Barrowton na Czarny Zamek. Zostawiam Żeton Władzy
    Lannister Great Wyk (marsz +0) -> piechur na Pyke
    Mapa tura 6 - aktualizacja
    Stark piechur na white harbor kon na castle black
    Martell Boneway: piechur na Fawnton, rycerz na Salt Shore
    Tyrell Blackmont (marsz -1) -> piechurni machina obleznicza na Starfall
    Mapa tura 6- aktualizacja
    Baratheon Piechur na Maidenpool, piechur na Fawnton
    Arryn 1 rycerz z MotM na Gultown.

    Greyjoy Rycerz zostaje, wieża->Pyke
    Lannister Marsz z Gold Road schodzi bez efektu.
    Stark wszystko na fose
    Martell piechur z Yronwood na Starfall
    Tyrell Redwyne Strights (marsz +1) -> statek, statek, statek na West Summer Sea
    Mapa tura 6- aktualizacja
    Baratheon Piechur na KL, piechur na Kingswood
    Arryn Narrow Sea 2 statki na Bite, 1 zostaje.

    Greyjoy usunięty
    Martell usuniety
    Tyrell usuniety
    Arryn Gultown: koń na high road. Piechur na bliźniaki.



Tura 7

Wydarzenia:

    Talia I:
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.




Marsze:
    Greyjoy Piechur z Czarnego Zamku na Starka na Dreadfort.
    Lannister Riverrun (marsz -1) -> rycerz na Old Stones ; rycerz na Twins ; nie zostawiam żetonu władzy
    Stark kon na dread:D
    Martell statek z Summer Sea płynie na Shipbreaker Bay
    Mapa tura 7
    Tyrell West Summer Sea (marsz +1) -> statek, statek, statek na Sunset Sea
    Baratheon Koń na Kingswood
    Arryn Atak z High Road na Moat Cailin.

    Mapa tura 7
    Greyjoy Piechur z FF na Moat Cailin.
    Lannister Red Lake (marsz +0) -> machina na Ashford ; zostawiam żeton władzy ;
    Stark usuniety
    Martell 2 rycerzy na Storm's End
    Tyrell Blackmont (marsz -1) -> piechur na Ashord
    Baratheon Koń na SE
    Arryn Eyrie; piechur na Gultown; Wieża na Vale.

    Mapa tura 7
    Greyjoy
    Tyrell usunięty
    Arryn




Tura 8

Wydarzenia:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.


Talia II:
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.


Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Marsze:
    Greyjoy Piechur na Moat Cailin.
    Lannister Old Stones (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Twinsy ; piechur zostaje
    Mapa tura 8
    Stark kon na WH żeton
    Martell Salt Shore: rycerz na Yronwood, rycerz na Starfall
    Tyrell Blackmont (marsz +0) -> piechur na Starfall
    Mapa tura 8
    Baratheon atakuję 2 statkami
    Arryn Statek z Narrow Sea na Shivering Sea

    Greyjoy Wieża na Bliźniaki
    Lannister Ashford (marsz +1) -> machina na Reach
    Stark 2 konie na moat coalina piechur na dreadfort
    Martell Yronwood (marsz -1): rycerz na Rainwood , piechur na Arbor
    Tyrell Redwyne Straights (marsz +1) -> statek na West Summer Sea
    Mapa tura 8- bez marszu starka
    Arryn Wieża z Vale na Deadfort


    Lannister Riverrun (marsz +0) -> rycerz na Bliźniaki
    Martell 2 statki z Sea of Dorne na Shipbreaker Bay
    Tyrell Oldtown port (marsz -1) -> zdjety bez efektu
    Mapa tura 8
    Arryn Wieża na KL

    Martell
Ostatnio zmieniony przez figol Sro 17 Gru, 2014, w całości zmieniany 16 razy  
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Lip, 2014   

karty rodów gotowe, możecie wysyałć rozkazy :smile:
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

Czekamy na:
    Lannister
    Tyrell
    Martell


E; pozostałtał tylko Lannister
Ostatnio zmieniony przez figol Wto 29 Lip, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

Dobra ja już wysłałem, nazwy kart też, bo jakoś zapomniałem ostatnio.
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

MAPA TURA 1

Baratheon Kruk

Marsze w 1 poście.
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

Great Wyk: Piechur->Twins, Piechur->Flint's Finger
Bez ŻW
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

Eyrie; jeden na MotM, drugi na Hige Road
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

GoG farmi i nabija Hodora :P U mnie piechur na Ashford i Arbor i czekam na oba marsze Martella :) Od biedy teraz kolejność nie ma, aż takiego znaczenia :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

Jazmatos napisał/a:
GoG farmi i nabija Hodora :P U mnie piechur na Ashford i Arbor i czekam na oba marsze Martella :) Od biedy teraz kolejność nie ma, aż takiego znaczenia :)
ty wiesz co jest napisane na hodorze misiu?:D
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Lip, 2014   

A fakt, popierdoliło mi się, nie wiem dlaczego ale myślałem, że masz tam, że +1 siły za każdy mniej punkt zwycięstwa :D Plamy na słońcu i starcza demencja :) Też Cię to czeka :D
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Lip, 2014   

Piechur na Castamere i Rivverrun.
Zeton
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Lip, 2014   

piechur na Starfall, piechur na Boneway, zostawiam żeton
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Lip, 2014   

Aktualizacja
MAPA TURA 1
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Lip, 2014   

bez efektu :(
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 12