PBF #71 - pole gry - przerwana |
Autor |
Wiadomość |
lord mormont [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę. |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
Torn napisał/a: |
Czemu Martell na tym cierpi? Z takim myśleniem zwróć wojska na północ od siebie
U mnie [2] Obara Sand: [miecz] |
Jeśli cierpienie objawia się tym że niszczysz wrogą armię to też bym pocierpiał w tej sprawie. Na granicy Tyrell-Martell zawsze dochodzi do sporów i walk, zawsze jest napięta ;p
Liczyłem że pójdziesz w którąś ze skrajności, Czerwona Żmija/Gerold Dayne lub użyjesz Dorana żeby niezależnie od wyniku zepchnąć mnie np na Lennikach a tu proszę, Obara.
@ Nie jestem pewien czy Baratheon po zagraniu Selyse i dobraniu drugiej karty może użyć jej zdolności [takiej jaką ma np Meliska] Mowa jest tylko o sile kart, jak to jest Guzu? Trzeba przyjąć którąś z możliwości
@@ Zostaje marsz Greya oraz Starka + mobilizacje jeśli dobrze widzę z mapy |
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Pon 28 Lip, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
oczywiście, że Baratheon nie może użyć zdolności tej karty |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
Sardo napisał/a: | oczywiście, że Baratheon nie może użyć zdolności tej karty |
zgadzam się |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
lord mormont napisał/a: | [0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę. |
a co to jest? |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
Ściągam marsz na morzu. |
|
|
|
 |
lord mormont [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
guzu napisał/a: | lord mormont napisał/a: | [0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy
[0] Catelyn Stark: Po bitwie wszystkie Karty Rodu wracają na Twoją rękę (oprócz tej karty). Karta przeciwnika wraca na jego rękę. |
a co to jest? |
ok, ok źle zrozumiałem kartę
[0] Melisandre: Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę jeśli odrzucisz 1 Żeton Władzy
po prostu |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
czy korzystajać ze zdolności Selyse dorzucasz Melisandre?
wiesz że nie możesz użyć jej zdolności a tylko dodajesz jej siłę do Selyse? |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
Bitwa o The Narrow Sea
Atakujący Stark [6]
[1] Rozkaz: marsz +1
[1] Jednostki: statek
[0] Wsparcie +1: statek
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[4] Dowódca: [4] Robb Stark: Jeśli atakujesz i wygrasz, możesz położyć dostępny normalny rozkaz wsparcia lub obrony na obszarze ogarniętym bitwą (jeśli reguły pozwalają)
Wyższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Baratheon [3]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: statek, statek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[1] Dowódca: [1] Selyse Baratheon: Możesz natychmiast wybrać z ręki inna Kartę Rodu z wyjątkiem karty "Stannis Baratheon". Siła wybranej karty jest dodana do Selyse Baratheon
Niższa pozycja na torze Lenników
Stark wygrywa. Zostawia na The Narrow Sea normalny rozkaz wsparcia.
Baratheon przegrywa. Wycofuje się na Shipbreaker Bay. |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
Bitwa o Starfall
Atakujący Tyrell [1]
[0] Rozkaz: marsz +0
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[0] Dowódca: [0] Margaery Tyrell: Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi siła Karty Rodu przeciwnika.
Wyższa pozycja na torze Lenników.
Obrońca Martell [3]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: piechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych graczy: brak
[2] Dowódca: [2] Obara Sand: [miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników
Tyrell przegrywa. Piechur zostaje zniszczony. Zyskuje 2 żetony władzy
Martell wygrywa. |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
pierwszy post ogarnięty
zostaje marsz greyjoya i starka
baratheon musi napisać czy używa zdolności selyse
kto może niech mobilizuje |
|
|
|
 |
Mieciu [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
Ja pisałem, że ściągam marsz |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
u mnie piechur na Cracklaw Point i zostawiam żeton
z UW* po statku na Bay of Ice i The Shivering Sea |
|
|
|
 |
Torn [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 28 Lip, 2014
|
|
|
2 statki na ESS |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 29 Lip, 2014
|
|
|
została mobilka Lannistera i Baratheona |
|
|
|
 |
|