 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF #81 - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
levi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014 PBF #81 - Pole Gry
|
|
|
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja:
Lannister: harrenhall piechur, lannisport wieża
Tyrell: Statek na Redwyne, Rycerz na Oldtown
Stark: up do rycerza: Winterfell, Mc, Wh
Greyjoy: Piechur na Seagard, statek na IB.
Baratheon: KL -> piechur
Martell: piechura na Starfall i Yronwood
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Licytacja o żelazny tron:
Martell: 3
Greyjoy: 1
Lannister:0
Tyrell: 0
Baratheon: 0
Stark: 0
Licytacja o tor lenników:
Tyrell: 5
Greyjoy: 1
Stark: 1
Martell: 0
Lannister:0
Baratheon: 0
Licytacja o królewski dwór:
Stark: 4
Greyjoy: 2
Martell: 1
Tyrell: 1
Lannister: 0
Baratheon: 0
[list] Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich(siła 0):
Wsparcie dla nocnej straży:
Baratheon:0
Tyrell: 0
Martell: 0
Greyjoy:1
Stark:1
Lannister:0
JEŹDŹCY MAMUTÓWZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Walkę z dzikimi poprowadził : Stark i otrzymuje nagrodę: Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
Stark przywraca: Boltona
Rozkazy:
Martell: ***
Greyjoy: ***
Lannister:***
Tyrell: ***
Baratheon: ***
Stark: ***
Marsze:
Baratheon:
Stark:
Martell:
Greyjoy:
Lannister:
Tyrell:
Baratheon:
Stark:
Martell:
Greyjoy:
Tyrell:
Stark:
Tyrell:
AKTUALNY UKŁAD SIŁ
Fortece/Zamki:
Stark: 4
Greyjoy: 4
Tyrell: 2
Lannister:2
Martell: 4
Baratheon: 4
Żetony władzy:
Baratheon:0
Tyrell: 0
Martell: 0
Greyjoy: 0
Stark:0
Lannister:0
Zaopatrzenie:
Tyrell:2
Baratheon: 4
Martell: 5
Greyjoy: 3
Lannister: 3
Stark: 5
KARTY RODÓW
Baratheon - Dredzilla
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Lannister - gamaliel
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Stark - Jazmatos
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Martell - Czarny Jaszczur
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Greyjoy - lukiluk
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Tyrell - merkan
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Randyll Tarly [2] [miecz]
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
KARTY WESTEROS
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Talia III:
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
KARTY DZIKICH (Siła:0 ; Sprawdzał: nikt )
WARG-ZWIADOWCAZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
JEŹDŹCY MAMUTÓWZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNYZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję. Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ZABÓJCY WRONZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
CISZA NA MURZEZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULIZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).
KRÓL ZA MUREMZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów. Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
NADCIĄGA HORDAZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
|
Ostatnio zmieniony przez levi Sob 18 Kwi, 2015, w całości zmieniany 312 razy |
|
|
|
 |
levi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
Atak dzikich(siła 12):
Wsparcie dla nocnej straży:
Baratheon: 0
Tyrell: 1
Martell: 2
Greyjoy: 14
Stark:2
Lannister:2
Atak dzikich został odparty, szczególne zasługi należą się Greyjoy`owi
WARG-ZWIADOWCAZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
Talia I:
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Baratheon wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Licytacja o żelazny tron:
Lannister:1
Tyrell: 0
Stark: 0
Greyjoy: 0
Baratheon: 0
Martell: 0
Licytacja o tor lenników:
Martell: 14
Lannister: 10
Tyrell: 5
Baratheon:2
Greyjoy: 1
Stark: 0
Licytacja o królewski dwór:
Baratheon: 15
Stark: 15
Greyjoy: 9
Tyrell: 1
Lannister: 0
Martell:0
Talia III:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Martell wybiera: b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1
Rozkazy:
Baratheon:***
Tyrell: ***
Martell:***
Greyjoy: ***
Stark:***
Lannister: ***
Marsze:
Lannister: Lannisport (marsz-1) -> 2 rycerzy na Stoney Sept
Tyrell: The Arbor(marsz+0) - > OldTown, bitwa z Martell
Stark: The Fingers (marsz+0) -> Rycerz na MC, wieża na Twinsy.
Greyjoy: Pyke (marsz-1) -> nic nie robi
Baratheon: Kingswood (marsz-1) -> nic nie robi
Martell: The Boneway (marsz +0) -> piechur ; rycerz ; rycerz na The Reach
Lannister: Riverrun(marsz+0) -> nic nie robi
Tyrell : Oldtown (marsz+0) -> piechur na Starfall - bitwa z Martell
Greyjoy: Greywater Watch (marsz+0) -> Rycerz, wieża na Riverrun - bitwa z Lannister
Baratheon: King`s Landing (marsz+0) -> cała na The Reach - bitwa z Tyrell,
Martell: Starfall (marsz-1) -> machina na The Boneway
Umocnienie władzy:
Baratheon: Dragonstone ->wieża
Martell: 4żw
Greyjoy: 1 żw
Stark: 4żw, Winterfell 2żw
Historia Gry
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Tyrell:3 -> 2 (redukcja)
Baratheon: 3 -> 4
Martell: 5 -> 5
Greyjoy: 2 -> 3
Lannister: 3 ->3
Stark: 2 -> 5
Talia II:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Rozkazy:
Baratheon: ***
Tyrell: ***
Martell: ***
Greyjoy: ***
Stark: ***
Lannister: ***
Kruk: Greyjoy: ogląda kartę dzikich i zostawia ją na górze
Najazdy:
Baratheon: Shipbreaker Bay -> pali wsparcie Starka z Narrow sea
Martell: Searoad Marches -> pali wsparcie Tyrella w Highgarden
Greyjoy: Seagard -> pali najazd z Moat Calin
Stark: The Twins -> bez celu
Lannister: Port -> bez celu
Baratheon: Kingswood -> brak celu
Martell: East Summer Sea -> brak celu zdjęty bez efektu
Greyjoy: TDS -> bez efektu
Stark: Moat Calin -> zdjęty
Greyjoy: Sunset Sea -> bez efektu
Marsze
Baratheon: Crackclaw Point (marsz-1) -> rycerz na blackwater, piechur na MoM - bitwa z Stark`iem
Tyrell: Oldtown (marsz+0) -> rycerz na Dornish Marches, bitwa z Martell`em
Martell: Dornish Marches (marsz -1) -> rycerz na Old Town ; piechur na Highgarden - bitwa z Tyrell`em; nie zostawia żetonu
Greyjoy: Greywater Watch (marsz+0) -> nic nie robi
Stark: The Shivering Sea (marsz-1) -> statek na The Narrow SEa
Lannister: Riverrun (marsz-1) -> nic nie robi
Baratheon: Blackwater(marsz+0) -> rycerz na King`s Landing
Martell: -> zdjęty w wyniku bitwy z Tyrell`em
Stark: The Fingers (maesz+0) -> nic nie robi
Lannister: Stoney Sept (marsz+0) -> piechur na Searoad marches -> bitwa z Martell
Umocnienie władzy
Baratheon: Dragonstone -> / 2 żw, Port -> 1 żw
Tyrell: Arbor -> 2 żw,
Martell: Sunspear -> 2 żw
Greyjoy: Pyke -> 2 żw, port -> 1 żw, Flint`s Finger -> 1 żw
Stark: Winterfell -> wieża, Castle Black -> 2 żw, Karhold -> 2 żw
Bitwy
Bitwa o Highgarden
Atakuje: Martell [0]
[-1] Rozkaz: marsz-1
[1] Jednostki: 1xpiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów. Zrzuca Tyrell`a na Królewskim dworze
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Tyrell [6]
[0] Rozkaz: brak
[4] Jednostki: 2xrycerz
[1] Wsparcie: 1xstatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Margaery Tyrell [1] [wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell, wraca na Dornish Marches
Przegrywa: Tyrell,
Bitwa o Dornish Marches
Atakuje: Tyrell [2]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: 1xrycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę. ściąga marsz z The boneway
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell[8]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: 1xpiechur, 1xrycerz
[1] Wsparcie: 1xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell
Przegrywa: Tyrell, rycerz ginie
Bitwa o The Mountains of the Moon
Atakuje: Baratheon [0]
[-1] Rozkaz: marsz-1
[1] Jednostki: 1xpiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę. i wyrzuca Roose Bolton
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Stark[1]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xpiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
[0] Ostrze nie używa
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Stark
Przegrywa: Baratheon i wraca skąd przybył
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Baratheon: Piechur na KL i CRP, up do wiezy na ds i statek do portu
Tyrell: Oldtown - statek do Portu i ulepszenie do Rycerza, Wysogrodzie -> strajk
Martell:Sunspear -> rycerz , Yronwood -> piechur , Starfall -> brak , Storm's End -> brak
Greyjoy: Seagard up do rycerza i up do wieży.
Stark: piechur na Mc, Wh, The Eyrie, rycerz naWinterfell
Lannister: riverrun piechur w wieże
Talia II:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Greyjoy wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Baratheon: 0
Tyrell: 2
Martell: 2
Greyjoy: 0
Stark: 1
Lannister: 0
Dzicy wygrywają ale nic się nie dzieje, siłą dzikich spada do 6
CISZA NA MURZEZwycięstwo DzikichGracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. Zwycięstwo Nocnej StrażyGracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
Rozkazy:
Baratheon: ***
Tyrell: ***
Martell: ***
Greyjoy: ***
Stark: ***
Lannister: ***
Kruk: Greyjoy: Pyke: zmiana marsz_0 na uw*
Najazdy:
Baratheon:
Martell: Searoad --> nic nie robi
Greyjoy: Sunset Sea --> nic nie robi
Stark: Moat Calin --> pali wsparcie z Greywater Watch,
Lannister: Port --> nie nie robi
Baratheon: Shipbreaker Bay ---> nic nie robi
Martell: Est summer sea --> nic nie robi
Stark: The Twins --> nic nie robi
Marsze
Baratheon: The Reach (marsz+1)* --> rycerz na King`s Landing
Tyrell: The Boneway (marsz+0) --> 2 rycerzy na The Reach -> bitwa z Baratheon
Martell: Yronwood (marsz -1) -> piechur na The Boneway ; rycerz i rycerz na Storm's End
Greyjoy: The Golden Sun (marsz-1) --> nic nie robi
Stark: Winterfell (marsz+0) -->rycerz na The Fingers, piechur na CRP - bitwa z Baratheon
Lannister: kamienny sept (marsz+0) --> blackwater - bitwa z Baratheon
***Aktualizacja***
Baratheon: Harrenhal (marsz+0) --> rycerz na Blackwater - bitwa z Lannister
Martell: Storm's End (marsz +0) --> rycerz i rycerz na The Boneway ; rycerz zostaje
Greyjoy: Seagard (marsz+1) -> rycerz na Pyke, wieża na Greywater Watch
Stark: The Narrow Sea(marsz+1) --> 3 statki na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheon
Lannister: Riverrun (marsz-1) --> rycerz na Harrenhal
Stark: The Fingers(marsz-1) --> nic nie robi
Umocnienie władzy
Baratheon:Dragonstone -> 2 żw, port -> 1 żw,
Tyrell: Arbor -> 2żw, port ->1 żw,
Martell: Sunspear -> 2 ż2, Prince`s Pass -> 2 żw,
Greyjoy: Flint`s Finger -> 1 żw, port -> 1 żw, Pyke 2 żw/mobilizacja
Stark: Karhold -> 2żw, Castle Black -> 2 żw, The Eyrie -> 2 żw/mobilizacja,
Bitwy
Bitwa o Shipbreaker Bay
Atakuje: Stark [3]
[1] Rozkaz: marsz+1
[0] Jednostki: 3xstatek
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Greatjon Umber [2] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon[7]
[0] Rozkaz: brak
[3] Jednostki: 3xstatek
[3] Wsparcie+1: 2xstatek
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Stark. wraca skąd przybył
Bitwa o Blackwater
Atakuje: [7]
[0] Rozkaz: marsz+0
[2] Jednostki: 1xrycerz
[3] Wsparcie: 1xrycerze, 1xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister[4]
[0] Rozkaz:
[3] Jednostki: 1xpiechur, 1xrycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca:Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Lannister wycofuje się Stone Sept ?
Bitwa o Blackwater
Atakuje: Lannister[11]
[0] Rozkaz: Marsz(+0)
[3] Jednostki: 1xpiechur, 1xrycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brka
[4] Dowódca:Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon [6]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xwieża, 1xrycerz
[3] Wsparcie: 1xrycerze, 1xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca:Melisandre [1] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Lannister, zdobywa 2 żw
Przegrywa: Baratheon, wycofuje się na CRP, wieża ginie
Bitwa o The Crackclaw Point
Atakuje: Stark[3]
[0] Rozkaz: Marsz(+0)
[1] Jednostki: 1xpiechur
[0] Wsparcie:
[0] Wsparcie innych rodów:
[2] Dowódca:Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon [11]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xpiechur
[6] Wsparcie+1: 2xrycerze, 1xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Stark piechur wraca na winterfell[/b], przewija rękę
Bitwa o The Reach
Atakuje: Tyrell[13]
[0] Rozkaz: Marsz(+0)
[4] Jednostki: 2xrycerze
[4] Wsparcie: 2xrycerze
[3] Wsparcie innych rodów: rycerz, piechur
[2] Dowódca: Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Baratheon [9]
[0] Rozkaz: brak
[2] Jednostki: 1xrycerze
[5] Wsparcie: 2xrycerze, 1xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell
Przegrywa: Baratheon, ginie rycerz
Talia I:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Baratheon: Dragonstone --> wieża, Crackclaw Point --> piechur up do rycerza
Tyrell: Highgarden--> Piechur up w Rycerza, The Reach-->Piechur up w Rycerza, OldTown-->2xPiechur
Martell: Sunspear -> rycerz , Starfall -> piechur up w machinę oblęźniczą , Yronwood -> piechur up w rycerza , Storm's End -> piechur na tratwie do portu
Greyjoy: Pyke --> statek do portu, piechur , Seagard -->rycerz
FF - piechur up do rycerza
Stark: Moat Calin, The Eyrie --> 2 statki na The Narrow Sea, Winterfell --> statek do portu i piechur, White Harbor --> piechur,
Lannister: Harrenhall --> piechur,
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Baratheon: 9 --> 13
Tyrell: 8 -->11
Martell: 10 -->13
Greyjoy: 3 -->6
Stark:6 --> 12
Lannister: 8 -- >11
Talia III:
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Rozkazy:
Baratheon: otrzymane
Tyrell: otrzymane
Martell: otrzymane
Greyjoy: otrzymane
Stark: otrzymane
Lannister: otrzymane
Kruk
Greyjoy:zmiana Seagrard(marsz+1) na najazd*
Najazdy
Baratheon: Shipbraker Bay --> nic nie robi
Tyrell: Dornish Marches --> pali najazd na Three Tower
Martell: Storms End --> nic nie robi
Greyjoy: The Golden Sound --> pali najazd z portu
Stark: nic nie robi
Lannister: Lannisport (port) --> spalony
Tyrell: The Reach --> pali wsparcie na Kingswood
Martell: Three Tower --> spalony
Greyjoy: Seagard --> pali wsparcie na The Twins
Stark: nic nie robi
Greyjoy: nic nie robi
Marsze
Baratheon: Dragonstone(marsz-1) --> wieza na Crackclaw Point, piechur zostaje
Tyrell: Redwyne (marsz+1)--> 3 statki na West Summer Sea - bitwa z Martell
Martell: Sunspear (marsz -1) -> rycerz na Yronwood ; piechur na The Boneway
Greyjoy: Pyke(port) (marsz-1) --> nic nie robi
Stark: The Eyrie(marsz-1) --> wieża na Moat Calin, zostawia żeton
Lannister: Riverrun (marsz-1) --> rycerz na stony sept
drugi zostaje
***Aktualizacja mapy***
Baratheon: Crackclaw Point (marsz+0) --> wieża na Blackwater, rycerz na Harrenhall - bitwa z Lannister`em, zostawia żeton włądzy
Tyrell: Oldtown(port)(marsz-1) --> statek na Redwyne
Martell: The Boneway (marsz+0) --> piechur i rycerz na Dornish Marches bitwa z Tyrell
Greyjoy: Pyke (marsz+0) -->rycerz na Greywater watch, piechur na Seagard. wieża zostaje
Stark: Moat Calin (marsz+1) --> wieża na The Fingers, rycerz zostaje
Lannister: Harrenhall (marsz+0) --> ściągnięty w wyniku przegranej bitwy z Baratheon
***Aktualizacja mapy 2***
Baratheon: King`s Landing (marsz+1) --> 2 rycerze na The Reach bitwa z Tyrell, zostawia żeton władzy
Tyrell: Highgarden (mrsz+0) --> rycerz na Three Towers -> bitwa z Martell,
Stark: White Harbor (marsz+0) --> piechur na The Mountains of the Moon
Bitwy
Bitwa o West Summer Sea
Atakuje: Tyrell[8]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[3] Jednostki: 3xatatki
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[4] Dowódca: Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [6]
[1] Rozkaz: obrona
[2] Jednostki: 2xstatki
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Areo Hotah [3] [wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell,
Przegrywa: Martell wycofuje się na East Summer Sea
Bitwa o Harrenhall
Atakuje: Baratheon[10]
[0] Rozkaz: Marsz(+0)
[2] Jednostki: 1xRycerz
[6] Wsparcie: 1xrycerz, 1xwieża
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Lannister [6]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xPiechur
[3] Wsparcie: 1xPiechur, 1xRycerz
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ogar [2] [wieża][wieża]
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Lannister, wycofuje się na Riverrun
Bitwa o Dornish Marches
Atakuje: Martell [5]
[0] Rozkaz: Marsz(+0)
[3] Jednostki: 1xrycerz, 1xpiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Tyrell [5]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 1xpiechur
[2] Wsparcie: 2xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[2] Dowódca: Randyll Tarly [2] [miecz]
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Martell ,
Przegrywa: Tyrell, piechur ginie
Bitwa o The Reach
Atakuje: Baratheon [6]
[1] Rozkaz: Marsz(+1)
[4] Jednostki: 2xrycerz
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1] Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Broni: Tyrell [4]
[0] Rozkaz: brak
[4] Jednostki: 2xrycerze
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę. usuwa wsparcie z Blackwater
Niższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Baratheon
Przegrywa: Tyrell wycofuje się The Boneway
Bitwa o Three Towers
Atakuje: Tyrell [7]
[0 Rozkaz: Marsz(+0)
[2] Jednostki: 1xrycerz
[2] Wsparcie: 2xpiechur
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Niższa pozycja na torze Lenników
Broni: Martell [2]
[0] Rozkaz: brak
[1] Jednostki: 2xpiechur
[0] Wsparcie: brak
[0] Wsparcie innych rodów: brak
[1 Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Wyższa pozycja na torze Lenników
Wygrywa: Tyrell, wraca na Highgarden
Przegrywa: [b]Martell, wycofuje się na Prince's Pass
Talia I:
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Baratheon wybiera: b) wszyscy werbują jednostki
Greyjoy: FF --> statek na Sunset , Pyke --> wieża , Seagard -> statek na IB, piechur, Moat Calin --> up do rycerza
Tyrell: Oldtown --> 2xStatek na Redwyne , Highgarden --> Rycerz , The Reach--> Piechur
Baratheon: Crackclaw Point --> statek na Shipbrekaker, Dragonstone-->piechur, statek na Shipbrekaker ,King`s Landing--> rycerz
Lannister: Lannisport --> piechur na rycerza, Riverrun--> rycerz, Harrenhall -->piechur
Stark: Winterfell --> wieża, White Harbor ---> statek na Shivering Sea,
Martell:Sunspear -_> statek na Sea of Dorne ; statek na East Summer Sea; Starfall -> piechur , Yronwood -> piechur , Storm's End -> piechur up w rycerza
Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Licytacja o Tor Żelaznego Tronu
Baratheon: 0
Tyrell: 0
Martell: 0
Greyjoy: 0
Stark:0
Lannister: 0
Licytacja o Tor Lenników
Stark: 2
Baratheon: 1
Tyrell: 0
Martell: 0
Lannister: 0
Greyjoy: 0
|
Ostatnio zmieniony przez levi Czw 05 Mar, 2015, w całości zmieniany 10 razy |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
kruk sprawdza co u dzikich |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
Fajnie że masz tą lepszą, moim zdaniem, wersje mapy. Przyjemniejsza dla oka aniżeli ta druga wersja edytowalnej podstawki
Jako że jest to pierwsza tura to można wykonać co bardziej oczywiste rzeczy poza kolejką.
Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea (niezależnie od tego czy Bara tam wpłynie czy też nie ;p)
Edit: Siła Dzikich na starcie wynosi '2', pamiętaj o tym przy okazji przyszłych wydarzeń i aktualizacji |
|
|
|
 |
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
Piechur na Riverrun, rycerz na Seagard. |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
piechur na harenhall
bez żetonu |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
To i ja zrobię oba marsze, I aby nie było z white harbor na MC, zostawiam żw. Drugi na The Narrow Sea, jeśli nie wpłynie tam Bara, jeśli tak to i tak wpływam. Co do UW to piechur i statek na Bay of Ice. |
|
|
|
 |
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
No ta, wplyne od razu na morze srarkowe i martela, co się będę rozdrabniać
Statek do zatoki kl, drugi zostaje
Z uw piechur i statek na morze |
|
|
|
 |
merkan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
No to ja też.
Highgarden -> Rycerz na The Reach; Piechur na Oldtown;
Redwyne -> Statek na WSS |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
Dredzilla napisał/a: | No ta, wplyne od razu na morze srarkowe i martela, co się będę rozdrabniać
|
Kto Cię tam wie
Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Starfall ; zostawiam żeton władzy
UW* Sunspear -> statek na Sea of Dorne ; piechur
Tyle w temacie pierwszej tury, szybko i zgrabnie nam to idzie |
|
|
|
 |
levi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
dzicy wysłani, w okolicach 18 będzie aktualizacja |
|
|
|
 |
levi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
został marsz greya i umocnienie wąłdzy lannistera oraz decyzja co z kartą dzikich,
ps.
Dzięki na zwrócenie uwagi co do siły dzikich |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Lis, 2014
|
|
|
uw* statek na golden
i piechur
dzicy zostają na górze |
|
|
|
 |
lukiluk [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Lis, 2014
|
|
|
Kasuję marsz. |
|
|
|
 |
levi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Lis, 2014
|
|
|
Czekamy na decyzję Lannistera |
|
|
|
 |
|
|