Szukam szablonu do tworzenia map. // Mapa Południowa. |
Autor |
Wiadomość |
borowa19 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Sty, 2015 Szukam szablonu do tworzenia map. // Mapa Południowa.
|
|
|
Witam,
Poszukuje szablonu, edytowalnego w gimpie, na którym możnaby modyfikować granice itp.
Chodzi o jakąś podstawę, gołą mapę.
Dysponuje ktoś czymś takim?
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez borowa19 Pią 09 Sty, 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
borowa19 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Sty, 2015
|
|
|
Czytałem. Są tam już gotowe mapy. Mi chodzi o coś bardziej surowego. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Sty, 2015
|
|
|
Germanus napisał/a: | http://kulturawplot.pl/wp-content/uploads/2013/05/gra_o_tron_mapa_westeros.jpg |
Północ ucięta STARKÓW nie ma! Aha i tak nie żyją Więc mała strata |
|
|
|
 |
borowa19 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Jazmatos napisał/a: | Germanus napisał/a: | http://kulturawplot.pl/wp-content/uploads/2013/05/gra_o_tron_mapa_westeros.jpg |
Północ ucięta STARKÓW nie ma! Aha i tak nie żyją Więc mała strata |
Dla mnie żadna strata. Mapa "Północ" już jest. Południe bardziej mnie interesuje.
/// Wszystko ładnie pięknie, ale rozdzielczość bardzo mała. Jakbym chciał to druknąć w formacie gry to wyjdzie pixel na pixelu. |
|
|
|
 |
figol [Usunięty]
|
|
|
|
 |
borowa19 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Tylko po co te chmury?
Pewnie kilka osób mnie okrzyczy, ale nie trzymałem się faktycznej historii. Chodziło o stworzenie czegoś nowego. Główne założenia są takie:
Zamiast Martellów - Ród Dayne ze Starfall
Zamiast Tyrellów - Ród Hightower ze Starego Miasta
Zamiast Starków - Ród Arryn z Orlego Gniazda
Zamiast Lanisterów - Ród Clegane
Zamiast Baratheonów - Plemie Dothraki (No powiedzmy, że historia potoczyła się troszeczkę inaczej. Westeros - wszechświat równoległy)
Greyjoy zostają
Dothrakowie mogą rekrutować w zamkach i twierdzach o 1 więcej jednostek, ale nie mogą rekrutować i używać statków. (będą mieli kartę która pozwoli im po wygranej bitwie przy morzu przeskoczyć w obrębie tego morza) Nie mogą oni też spaść na polu zaopatrzenia poniżej 2 beczek, bo nie.
No i trzeba napisać karty.
Jakieś pomysły?
// Wybaczcie estetykę ^^ |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 09 Sty, 2015
|
|
|
Wszystko zależy od pozycji i kart, ale taki Czarny ma zdecydowaną przewagę na morzu na czerwonym. Arryn wbija żółtemu na morze. Bez robienia statków to z góry przegrywa moim zdaniem. Bo to łatwo oddaje Dragonstone. Robienie więcej armii na lądzie moim zdaniem nie wystarczy. Bo mogą go szybko limity zblokować. No musiałby na pewno dostać miecz. W takiej sytuacji. Żeby jakoś wyrównać brak statków.
Na dole też wszystko zależy od ułożenia, żeby któraś ze stron nie miała jawnej przewagi.
Połączenie morskie między Twierdzami nie wiem czy jest dobre bo w 100% kończy się na konflikcie między nimi. Na pewno w takiej sytuacji nei można dopuścić aby (Martell) był wyżej na lennikach i miał np 2 gwiazdki bo wtedy wbija na morze robi 2 statki i po Zielonym. U Martella tyle miejsc do farmy, jak nigdy |
|
|
|
 |
borowa19 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Jazmatos napisał/a: | Wszystko zależy od pozycji i kart, ale taki Czarny ma zdecydowaną przewagę na morzu na czerwonym. Arryn wbija żółtemu na morze. Bez robienia statków to z góry przegrywa moim zdaniem. Bo to łatwo oddaje Dragonstone. Robienie więcej armii na lądzie moim zdaniem nie wystarczy. Bo mogą go szybko limity zblokować. No musiałby na pewno dostać miecz. W takiej sytuacji. Żeby jakoś wyrównać brak statków.
Na dole też wszystko zależy od ułożenia, żeby któraś ze stron nie miała jawnej przewagi.
Połączenie morskie między Twierdzami nie wiem czy jest dobre bo w 100% kończy się na konflikcie między nimi. Na pewno w takiej sytuacji nei można dopuścić aby (Martell) był wyżej na lennikach i miał np 2 gwiazdki bo wtedy wbija na morze robi 2 statki i po Zielonym. U Martella tyle miejsc do farmy, jak nigdy |
Dlatego też żółty, z założenia nie może spać poniżej 2 beczek i do tego może rekrutować więcej jednostek w zamkach i twierdzach. Taka ciekawostka. Myślę, że przy odpowiednio stworzonych, stosunkowo silnych kartach gra żółtymi może być najciekawsza.
Poza tym tego typu mapa, tak samo jak północna, powstały, moim zdaniem, po to, żeby już od samego początku była sieka. Gra staje się szybsza. |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
A gdzie on ma tam te beczki zdobywać? Raptem 2 ma tak ok do zdobycia Blackwater i Kingswood, dalej to już atakowanie. Arryn wpływa w morze, dorabia 1 statek na swoje morze wieżę, zwłaszcza w sytuacji w której żółty nie pójdzie, albo pójdzie ale tylko 1 do Harrenhall. I w 2 turze o ile nie wypadnie mobilka to po stolicy. No nie wiem, może to tylko ja jestem sceptyczny, ale to niech się inni wypowiedzą, ale GoG na pewno się zgodzi, że balansu nie ma Po za tym, te karty dzięki którym można by przechodzić przez morze nawet kontrolowane przez przeciwnika to trochę dziwny pomysł |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
chcecie klimat + balans? zółty moze mobilizować statki 1 żeton władzy + musi placic co turę za każde 2 statki posiadane 1 żetony to daje klimat, że statki oni tylko najmują a np dostaja żetony za palone rozkazy tzn kazdy albo x2 wiecej żetonów ?:) |
|
|
|
 |
Jazmatos [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Na pewno miałoby to większy sens niż nie posiadanie statków w ogóle |
|
|
|
 |
borowa19 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Pomysl faktycznie wart przemyslenia.
Dobrze, ze napisalem to tutaj. |
|
|
|
 |
Balerion [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 29 Sty, 2015
|
|
|
Mam pytanie: planuje w bliżej nieokreślonej przyszłości wydrukować mapę na 7 graczy. Do gry w realu. Nie grałem w taką grę. Która modyfikacja jest udana? Widziałem z Arrynami, jest opcja z se smokami? |
|
|
|
 |
|