galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#88 There is a dick in a box mister Balon POLE GRY
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lut, 2015   #88 There is a dick in a box mister Balon POLE GRY

TURA 7

czekamy na mobilizację



KRUK



NAJAZDY

    na mapie


MARSZE

    Glover wygrał koniem na barrowtown
    Arryn kon z guilttown na dolinę arrynów
    Frey piechur ze strażnicy na twinsy
    Greyjoy piechur z traktu na seagard żw
    Dzicy z czarnego zamku wygral na hardhome
    Bolton przegrał na morzu

    Glover kon z jeziora na ostrze
    Arryn bez efektu
    Frey konna bliźniaki
    Greyjoy
    Dzicy
    Bolton

    Glover
    Dzicy






UMOCNIENIA WŁADZY:





Gracze:

Jazmatos Greyjoy
guzuArryn
Mieciu Frey
czarnylord Bolton
Leśnik Glover
Beez Dzicy

Karty rodów:

Arryn
    [4] Brozne Yohn Royce Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły
    [3] Littlefinger Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.
    [2] Nestor Royce Jeśli atakujesz wszyscy rycerze Arrynów w tym wspierający rycerze Arrynów zapewniają premie +3 zamiast +2
    [2] Lyn Corbray [miecz][wieża]
    [1] Luthar Brune Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje -1 siły, karta przeciwnika otrzymuje 1 miecz, jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +1 siły i fortyfikację
    [1] Alayne Stone [wieża]
    [0] Lysa Arryn Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.


Bolton
    [4] Roose Bolton Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.
    [3] Ramsay Botlon [miecz][miecz]
    [2] Maester Tybald Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
    [2] Arnolf Karstark [wieża]
    [1] Walton Nagolennik [miecz]
    [1] Damon Zatańcz dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej
    [0] Fetor Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.


Dzicy
    [4] Mance Ryder [miecz][miecz]
    [3] Jon Snow Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w Czarnym Zamku(o ile kontrolujesz ten obszar).
    [2] Grzechocząca Koszula Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
    [2]Tormund Zabójca Olbrzyma [miecz][wieża]
    [1]Styr Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
    [1]Ygritte [wieża]
    [0]Varamyr Pięć Skór Spójrz na wierzchnią kartę talii białych wędrowców, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros


Frey
    [4] Stevron Frey Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
    [3] Czarny Walder [miecz][miecz]
    [2] Aegon Bloodborn [miecz][wieża]
    [2] Emmon Frey [wieża]
    [1] Raymund Frey Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
    [1] Walder Frey Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
    [0] Maester Melwys Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.


Glover
    [4] Galbart Glover [miecz][wieża]
    [3] Robert Glover Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).
    [2] Alysane Mormont [wieża][wieża]
    [2] Maege Mormont [miecz]
    [1] Sybelle Locke Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
    [1] Howland Reed Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.
    [0] Meera Reed Natychmiast usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.


Greyjoy
    [4] Euron Wronie Oko [miecz]
    [3] Rodrik Czytacz [wieża][wieża]
    [2] Qarl Panienka [miecz][miecz]
    [2] Asha Greyjoy Jeśli wygrasz te bitwę możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.
    [1] Aeron Mokra Czupryna Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
    [1] Dagmer Rozcięta Gęba Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.
    [0] Victarion Greyjoy Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.


Karty Westeros:

Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [biali wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Biali Wędrowcy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Biali Wędrowcy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Atak Białych Wędrowców Biali Wędrowcy atakują Westeros.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Sieć kłamstw [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Nawałnica mieczy [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Biali Wędrowcy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Biali Wędrowcy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.




Karty Białych Wędrowców:

Aktualna Siła: 2

Obecna Karta podejrzana przez: nikogo


    Przed Chwilą Leżały Tu Ciała Przysięgam [Warg-zwiadowca]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
    Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


    Cisza na murze
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

    To Już Nie Jest Twój Brat [Jeźdźcy mamutów]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


    Nawet Mur Wam Nie Pomoże[Najazd prewencyjny]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
    Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

    Gromadzą się nad mleczną wodą
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
    Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

    Śmierć i Rozpacz [Łupieżcy grzechoczącej koszuli]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
    Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).

    Prą Na Mur [Król za murem]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
    Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

    Świeże Mięsko [Zabójcy wron]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

    Zombie Apokalipsa [Nadciąga horda]
    Zwycięstwo Dzikich
    Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Ostatnio zmieniony przez Gog Czw 25 Cze, 2015, w całości zmieniany 48 razy  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lut, 2015   

Historia tu będzie:D
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lut, 2015   

można sie ruszyć potem rozpiska:D
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lut, 2015   

Piechur-> Ramsgate
Rycerz->Karhold

Czemu wszyscy zbierają ŻW? :(
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lut, 2015   

Białych Wędrowców poproszę.
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

No ja idę na Harlaw, zostawiam żw. A potem statek na Zatoka Błyszczącej Wody. +3 żw, tyle ode mnie. No też mi się nie podoba że wszyscy farmią, ale w takim razie cieszę się, że się nie wyłamałem :D
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

rycerz na czarny zamek, piechur na wschodnia straznice, z uw statek na wode :)
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

Statek na Morze Północne.

UW* Statek do zatoki i piechur.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

ogarnę wszystko wieczorem
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

Orle Gniazdo (marsz -1) -> piechur na Gulltown, rycerz na Strong Song
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

Statek na Morze Sztormów
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

został chyba jesli dobrze patrze tylko drugi marsz guza?
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

Zatoka Krabów (marsz +0) -> statek na Wąskie Morze
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

Gog napisał/a:
został chyba jesli dobrze patrze tylko drugi marsz guza?
Oraz UW* Miecia na Twinsach. ;)
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2015   

Mobilizuję statek i piechura.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 12