galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #89 - Excuse - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lut, 2015   Gra o Tron PBF #89 - Excuse - Pole gry

Tura 6

Faza akcji:
    Mapa:


    rozbite jednostki
      Winterfell: rycerz
      Riverrun: rycerz
      Crackclaw Point: rycerz
      East Summer Sea: statek

    Kruk Posłaniec
      Martell - zamiana rozkazu Kingswood (najazd) » (marsz +0)

    Najazdy
      Greyjoy - Flint's Finger (najazd): brak efektu
      Martell - Shipbreaker Bay (najazd): brak efektu
      Tyrell - East Summer Sea (najazd): pali West Summer Sea (wsparcie +1*)
      Bolton - Bay of Ice (najazd): brak efektu
      Baratheon - Dragonstone Port (najazd): brak efektu

      Tyrell
      Bolton - White Harbor Port (najazd): brak efektu

    Marsze
      Greyjoy - Seagard (marsz 0): rycerz zostaje; machina oblężnicza » Moat Cailin (bitwa)
      Martell - Kingswood (marsz +0): piechur » King's Landing (bitwa)
      Tyrell - Blackwater Bay (marsz +0): statek zostaje; statek, statek » Shipbreaker Bay (bitwa)
      Bolton - Winterfell (marsz -1): piechur » Moat Cailin; machina oblężnicza, rycerz » Flint's Finger (bitwa)
      Baratheon - The Narrow Sea (marsz +1*): statek zostaje; statek » Shipbreaker Bay (bitwa)

      Greyjoy - Riverrun (marsz -1): rycerz » Seagard; machina oblężnicza » Flint's Finger (bitwa)
      Martell - Starfall (marsz -1): rycerz » Sunspear [zostawia żeton]
      Tyrell - King's Landing (marsz -1): zdjęty w wyniku bitwy
      Bolton - Greywater Watch (marsz +1*): rycerz » Seagard (bitwa)
      Baratheon - Karhold (marsz -1): piechur » Crackclaw Point (bitwa) [zostawia żeton]

      Greyjoy
      Martell
      Bolton - Moat Cailin (marsz +0): zdjęty w wyniku bitwy
      Baratheon

    Umocnienie Władzy
      Martell - The Boneway (umocnienie władzy): +2 żetony
      Martell - Prince's Pass (umocnienie władzy): +2 żetony
      Bolton - Winterfell Port (umocnienie władzy): +1 żeton


Gracze:


Karty rodów:

    Greyjoy
      Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
      Asha Greyjoy [2] [wieża]
      Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
      Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
      Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.


    Lannister
      Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
      Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
      Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
      Daven Lannister [2] [miecz]
      Cersei Lannister [1] [wieża]
      Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
      Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).


    Tyrell
      Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
      Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
      Willas Tyrell [2] [wieża]
      Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
      Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
      Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
      Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.


    Bolton
      Roose Bolton [4] [miecz]
      Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
      Walton Nagolennik [2] [wieża]
      Czarny Walder [2] [miecz]
      Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
      Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
      Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
      Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
      Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
      Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
      Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
      Ser Axell Florent [1] [miecz]
      Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.


    Martell
      Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
      Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
      Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
      Kolos [2] [miecz]
      Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
      Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]


Punkty zwycięstwa:
    Greyjoy - 5
    Lannister - 1
    Tyrell - 5
    Bolton - 3
    Baratheon - 3
    Martell - 3

Żetony władzy:
    Greyjoy - 0
    Lannister - 3
    Tyrell - 10
    Bolton - 4
    Baratheon - 13
    Martell - 4

Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Greyjoy
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Greyjoy
    Kruk Posłaniec - Baratheon


Karty Westeros:

Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Dzicy:

Siła: 0

Obecna karta podejrzana przez:
    nikogo

Talia:
    Warg - Zwiadowca
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Najazd prewencyjny
    Jeźdźcy mamutów
    Cisza na Murze
    Zabójcy Wron
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Sardo Pią 10 Lip, 2015, w całości zmieniany 128 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2015   

Tura 1

Faza planowania:
    Mapa:
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2015   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk Posłaniec
      Tyrell

    Najazdy
      Lannister
      Greyjoy
      Baratheon

      Lannister
      Greyjoy

    Marsze
      Tyrell
      Greyjoy
      Bolton
      Baratheon
      Martell

      Tyrell
      Greyjoy
      Bolton
      Baratheon
      Martell

    Umocnienie Władzy
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Lannister - Riverrun (umocnienie władzy): +2 żetony
      Lannister - Harrenhal (umocnienie władzy): +2 żetony
      Tyrell - Oldtown (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Tyrell - Highgarden (umocnienie władzy): +1 żeton
      Tyrell - Kingswood (umocnienie władzy): +2 żetony
      Greyjoy - The Stony Shore (umocnienie władzy): +1 żeton
      Bolton - White Harbor (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Baratheon - Karhold (umocnienie władzy): +2 żetony
      Martell - Sunspear (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
      Martell - The Boneway (umocnienie władzy): +2 żetony
      Martell - Salt Shore (umocnienie władzy): +1 żeton
Ostatnio zmieniony przez Sardo Wto 17 Lut, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2015   

rozumiem, że lani się dogadał z greyem ?:D
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2015   

Zmieniam Umocnienie Władzy z Kingswood na Marsz -1.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2015   

najazd na The Boneway
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lut, 2015   

Najazdy bez efektu.
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Lut, 2015   

Marsz -1: Rycerz z Kingswood na Crackclaw Point
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Lut, 2015   

Rycerz z Winterfell na MC.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Lut, 2015   

statek na narrow sea
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Lut, 2015   

pokusa jest zbyt silna

pyke marsz-1 rycerz na riverrun
wspieram się
generał na pw
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Lut, 2015   

Bitwa o Riverrun

[7] Atakujący Greyjoy
    [-1] marsz -1
    [2] rycerz
    [1] Ironman's Bay (wsparcie): statek
    [3] Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
    [2] karta losów bitwy +2
    [0] Ostrze z Valyriańskiej Stali nie używa
    wyżej na torze Lenników


[7] Obrońca Lannister
    [2] piechur, piechur
    [4] Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
    [1] karta losów bitwy +1 [miecz]


Greyjoy wygrywa.
Lannister przegrywa. Piechur ginie od ikony miecza, a drugi piechur wycofuje się na Stoney Sept.
Ostatnio zmieniony przez Sardo Czw 19 Lut, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2015   

Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2015   

Victarion Greyjoy [3]

karta losów zostaje
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2015   

bitwa zaktualizowana, Lannister musi wybrać miejsce wycofania piechura
kolejno marsz Martella
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13