galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #90 Nabór
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   PBF #90 Nabór

Zdaje sobie sprawę z tego, że ostatnim czasem mieliśmy wysyp naborów do nowych gier (w tym temacie wyróżnił się Sardo, otworzył swój w Walentynki <3) ale może byliby chętni do kolejnej.

Kilka gier już prowadziłem, większość graczy zna więc mój sposób moderowania i narzucanego tempa gry. Chętnych proszę o dokonanie wpisu, możecie typować rody, które preferowalibyście do gry. Graczy wybiorę na podstawie własnego widzi-mi-się, możecie więc obiecywać gruszki na wierzbie, wszystko co skłoni mnie do wybrania właśnie Was :razz:

A w co zamierzam się z Wami pobawić tym razem? Ano grę rozegramy na tym cudeńku - Czemu Tak Późno Cię Odnalazłem (autorstwa Dave Dave z boardgamegeek) Ale, ale, żeby nie było tak nudno i standardowo - jak to w podstawce - dokładam IV Talię Westeros oraz Zdolności Rodowe z dodatku Uczty dla Wron dla 9 graczy. Karty Rodów pozostaną bez zmian (z podstawki II Edycji), gramy bez Losów Bitwy (robię się leniwy i nie chcę mi się ich losować) :)

Jestem otwarty na komentarze. Przyznaje, że nie jestem w 100% pewien czy dokładanie tych zdolności i talii wypali.

Cytat:
Zdolności rodowe:

Stark
Młody Wilk - Użyj podczas swojej kolejki w Fazie Akcji zamiast wykonywania Rozkazu Marszu. Wskaż obszar, który kontrolujesz. Możesz natychmiast przemieścić dowolną liczbę swoich jednostek na ten obszar z obszarów, które z nim sąsiadują (nadal obowiązują limity Zaopatrzenia).

Greyjoy
Żelazna Flota - Użyj podczas wykonywania rozkazu Marszu w obszarze zawierającym twoje Statki. Możesz przemieścić te Statki do dowolnego obszaru morskiego. Jeśli znajdują się tam Statki innego Rodu, rozpocznie się bitwa według normalnych zasad (jeśli przegrasz wycofaj się do obszaru, z którego przybyłeś).

Lannister
Mistrzowska Dyplomacja - Użyj podczas swojej kolejki w Fazie Akcji zamiast wykonywania Rozkazu Marszu. Zamiast tego możesz wykonać jeden z Rozkazów Marszu dowolnego gracza. Nie może być to marsz sąsiadujący z twoimi jednostkami oraz nie możesz wywołać tym marszem bitwy

Tyrell
Bogactwo Wysogrodu - użyj w dowolnym momencie gry. Możesz podejrzeć 3 najbliższe wydarzenia z wybranej talii oraz ustawić ich kolejność

Martell
Żądło Skorpiona - Użyj w dowolnym momencie (ale nie podczas bitwy). Wylosuj kartę Rodu z ręki wybranego gracza. Ta karta zostaje na stałe usunięta z gry. Gracz wybrany musi mieć conajmniej 3 karty na ręce

Baratheon
Ogień R'hlorra - Użyj tuż przed ujawnieniem kart Rodu podczas bitwy, w której uczestniczysz. Odrzuć kartę Rodu przeciwnika, nie może on użyć żadnej karty w tej bitwie


Cytat:
Talia IV

Atak Innych - Każdy gracz wybiera jedną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych i usuwa ją z gry na stałe. Jeśli gracz posiada wszystkie karty Rodu na ręce, to wydarzenie go nie dotyczy. Możesz wydać 5 żetonów Władzy, aby uniknąć efektów tego wydarzenia.

Bunt Chłopów - Każdy gracz w kolejności Żelaznego Tronu może zniszczyć jedną jednostkę innego gracza znajdującą się na jego obszarze domowym.

Nocna Straż Rośnie w Siłę - Wszystkie symbole Dzikich na kartach Westeros wylosowanych w tej turze są ignorowane. Dodatkowo karta "Atak Dzikich" nie powoduje żadnego efektu.

Burzliwe Morza - Statki wspierające bitwy w tej turze, mają siłę zmniejszoną o -1.

Huragan - Każdy gracz traci połowę swoich Statków na morzu (zaokrąglając w górę). Statki w portach są odporne i nie liczą się do ogólnej ilości Statków.

Śmierć i Podatki - Każdy gracz musi wydać ilość żetonów Władzy równą swojej pozycji na torze Zaopatrzenia. Jeśli nie może tego zrobić to spada o jedną pozycję na torze Zaopatrzenia.

Wilcze Watahy - Każdy gracz musi zredukować 2 swoich Rycerzy do Piechurów. Jeśli gracz nie posiada odpowiedniej ilości Piechurów to Rycerze są usuwani z planszy.

Późne Żniwa - Każdy gracz natychmiast zyskuje jedną pozycję na torze Zaopatrzenia.

Morska Chandra - Transport morski jest niedostępny dla wszystkich gracza w tej turze. Jednostki lądowe nie mogą marszować, ani wycofywać się z użyciem Statków.

Niech żyje Król! - Gracze natychmiast zyskują ilość żetonów Władzy równą liczbie gwiazdek przy swojej pozycji na torze Królewskiego Dworu.

Klęska Głodu - Każdy gracz musi natychmiast zniszczyć jedną ze swoich jednostek należącą do jego największej armii.

Powrót Smoków - Gracze natychmiast przeprowadzają licytację. Gracz, który zaoferuje najwięcej żetonów Władzy, natychmiast odnawia zdolność specjalną swojego Rodu lub odzyskuje jedną kartę ze stosu kart odrzuconych.
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Ja chętnie zagram, choć i tak wiem, że mnie nie wybierzesz :P Co do talii i zdolności to hmm :P Nie wiem jak to do końca wyjdzie, ale jeżeli miałaby czysta podstawka to ja się wycofuję :) Podstawka mi się nieco przeżarła, a będzie masa chętnych na pewno :)

Stark tradycyjnie najsłabsza zdolność :P Wówczas dogadywanie się z Tyrellem jeszcze bardziej kluczowe jest przy jego zdolności :D Od niego zależy jak się rozstrzygnie konflikt Grey-Lanni :)
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Zdolności Rodowe można lekko (lub całkowicie) przemodelować ze względu na zmianę planszy, umniejszenie liczby rodów i kart. Wydaje mi się, że Tyrellowi należałoby się lekkie zmniejszenie siły (np do ustawienia pierwszej i trzeciej karty, druga z kolei wciąż jest losowa) i lekkie zwiększenie dla Starka i opcjonalnie Bary :)

Ale to już wypowiedzą się chętni do gry. Prócz czystej podstawki/z draftem kard rodów mogę jeszcze poprowadzić Ucztę dla Wron dla czterech lub ten sam scenariusz co Guzu. Tańce ze Smokami są już obecnie dwa, więcej nie trzeba :)
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Plus rozważyć zdolność Lannistera, która może być sporym booostem w konflikcie z Greyem podczas gdy zdolność Greya nie ma znaczenia w ich relacjach.
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Chętny na 5 Kings and a Prince.
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Bez losów bitwy zapiszę się :)
na wersje od guzu, bądź twoją propozycję - podstawowych wariantów (uczta, taniec, podstawka mam dość)
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Chętnie piszę się na wersję od Guzu, ewentualnie to cą podałeś. Mam chcicę na Starka :P
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

chętnie bym zagra w Twoją wersję.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Naliczyłem pięciu chętnych do gier i trzy głosy na wersję "5 Kings and a Prince" (tą samą która prowadzi Guzu). Dla mnie to żaden problem, możemy ruszyć z siostrzaną grą, brakuje nam tylko szóstego do gry :)
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Jak bez losów to się zgłaszam. Gram już GJ, więc poproszę inny ród.
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

Ja gram nawet dwoma Greyami też bym go sobie podarował już :D
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lut, 2015   

No to co, mamy komplet, możemy zaczynać :smile:

Mapa Startowa


Sznycelek


Beez


Guzu


Jazmatos


Levi


Leśnik


Powyżej macie mapę oraz wylosowane rody (poza Sznycelkiem który chciał Starka), na karty rodów możecie zerknąć do tematu z grą którą prowadzi Guzu lub na plansze. Jutro (lub dziś w nocy) stworzę odpowiedni temat do gry, gramy z krukami, rozkazy możecie już przesyłać :)
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Lut, 2015   

Mam 4/6 kompletów rozkazów :smile:

Teraz co się tyczy rozgrywki.

- w temacie z grą nie będę prowadził rozpiski marszy, zaopatrzenia, żetonów, punktów zwycięstwa - wszystko będę na bieżąco uaktualniał na mapie.
- w temacie z grą oraz na mapie będę uaktualniał karty rodów, westeros oraz dzikich, jestem zdania, że pozwoli nam to zachować przejrzystość i wgląd na całość.
- proszę Was o dokładne adresowanie wiadomości (PBF #90 RÓD - rozkazy/dowódca w bitwie o XYZ/inne)
- rozkazy oraz marsze możecie podawać i zapisywać swobodnie - jestem typem człowieka który wszystko co ostateczne musi uzupełnić sam, nawet gdybyście wpisywali pod klucz to ja i tak bym tego nie kopiował ;p ; tylko niech nie będą to zapisku typu "wszystko na arryna, dowódca pw" - składnie i z sensem proszę
- bitwy będę rozpisywał ale w przypadku gdybyście mogli rozstrzygnąć ją beze mnie, możecie śmiało to zrobić ; dokładne rozpiski będą wtedy tylko potwierdzeniem

Na chwilę obecną to chyba tyle formalności. Możecie śmiało sugerować lub wskazywać na inne rozwiązania. Czekamy na ostatnie rozkazy i ruszamy :)
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Lut, 2015   

Odpowiadając na pytania o brakujące rozkazy - czekamy na Jazmatosa :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Lut, 2015   

zaraz wróci do domu :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12