galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 91 - nabór
Autor Wiadomość
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   PBF 91 - nabór

nabór do nowego pbf-u. Opis w wątku "nowy pbf" Osoby są już wybrane tu tylko będziemy porządkować nabór. Proszę o podesłanie mi listy życzeń państw którymi chcecie kierować. Lista składać się powinna z 3 nazw państw, podanych od tego którego chcecie najbardziej prowadzić
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

Wielkopolska
Przemysł II [4] [miecz][miecz]
Mszczuj [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Wielkopolski) w jednostkę Rycerzy.
Tomisław z Szamotuł [2] [wieża]
Beniamin Zaremba [2] [miecz]
Arkembold Zaremba [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Jakub Świnka [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Mikołaj Łodzia [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.

Śląsk
Henryk IV Prawy [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Henryk III Głogowczyk [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Bolesław I opolski [2] [wieża][wieża]
Przemek Żagański [2] Jeśli twoja karta Rodu "Henryk IV Prawy" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Szymon Gall [1] [miecz]
Nanker [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Imbram Ilkowic [0] [wieża]

Kujawy
Władysław I Łokietek [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Kazimierz II Łęczycki [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Siemowit dobrzyński [2] [wieża]
Leszek inowrocławski [2] [miecz]
Chebda ze Służewa [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Kujaw) zapewniają premię +2, a nie +1.
Borzywoj [1] [wieża]
Wisław biskup [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

Mazowsze
Bolesław II [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Konrad II Czerski [3] [miecz][miecz][miecz]
Gedko [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Chwalisław [2] [miecz]
Tomasz biskup [1] [wieża]
Sułek z Niedźwiedzia [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Mazowsza) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Paweł z Przemankowa [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Czechy
Wacław II [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Mikołaj opawski [3] Jeśli twoja karta Rodu "Wacław II" nie znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Kazimierz bytomski [2] Po bitwie możesz mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza
Henryk z Lipy [2] [miecz]
Henryk z Lichtenburga[1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Henryk z Rosenberga [1] [wieża]
Aleksy z Lekinsteinu [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

osoby które się zgłosiły:
Sardo -czekamy
Czarnylord 23 - czekamy
Czarny Jaszczur - wysłał
Gog - czekamy
Leśnik - czekamy
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

potwierdzam
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

Masz nie.potwierdzic, a wyslac rody jakimi chcesz grac :P
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

Zgłaszam się :razz:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

Oto wybór, który z niczym nie koliduje:
Leśnik - Wielkopolska
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Mar, 2015   

Pozostałe już losowane z pośród listy:
Czarny Jaszczur - Czechy
Czarnylord23 - Śląsk
Gog - Mazowsze
Sardo - Kujawy
Ostatnio zmieniony przez Germanus Pią 27 Mar, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Jako bękarci potomek Przemysła II zobowiązuję się podobnie jak mój przodek zdobyć jako pierwszy z książąt koronę Bolesława. :smile:

PS Sardo gra 2x Kujawami, a nie ma Czrnegolorda i Śląska.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

już poprawiłem. Brandenburczycy podesłali chochlika ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

możecie przesyłać rozkazy, knuć intrygi itp
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

czy nop płock lączy się z czerskiem? a ciechaów z sochaczewem?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Wklejam to z wątku nowy pbf

Na skrzyżowaniach nie graniczą z sobą terytoria na przeciwko, czyli:
1) Czersk z Płockiem i Ciechanów z Sochaczewem
2) Płock z Brześciem i Sochaczew z Dobrzyniem
3) Kalisz z Przemętem i Konin z Głogowem
4) Wrocław z Kaliszem i Głogów z Rudą
5) Poznań z Przemętem i Międzyrzecz z Koninem
6) Opawa z Nysą
7) Czersk z Łęczycą i Sochaczew z Kielcami
8) Sieradz z Koninem i Łęczyca z Kaliszem.
Te tereny nie granicą z sobą.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Mar, 2015   

Powysyłane :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12