galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #93 Draft Kart
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   PBF #93 Draft Kart

Uwaga! Draft kart ruszy gdy zbierzemy komplet graczy, wtedy każdemu z graczy wylosuje numerek w kolejce i ruszmy z koksem.

Zasady draftu:
a) gracze po kolei wybierają 1 z dostępnych kart. Po tym jak 6 gracz wybierze kartę kolejka zaczyna się w odwrotnej kolejności.
b) w grze może być tylko 1 dowódca (np. jak ktoś zabrał Dorana z siłą 4 to nikt inny nie może wziąć Dorana z siłą 0. Reek = Theon).
c) gracz gra rodem zgodnym z karta o sile 4. W przypadku gdy dwóch graczy ma karty z siłą 4 tego samego rodu rozstrzygająca będzie tabelka zamieszczona poniżej, gdy i ona nie znajdzie zastosowania, decyduje przewaga kart danego rodu w talii. Jeśli wciąż jest 'remis', to decydująca staje się karta o sile [3]
d) Każdy gracz musi mieć 7 kart o sile: jedna 4, 3 i 0 oraz po dwie 2 i 1.

W przypadku gdyby 2 osoby miały kartę o sile 4 z jednego rodu, to o tym jakim kto gra rodem decyduje poniższe zestawienie:
Doran > Czerwona Żmija
Eddard > Bolton
Tywin > Jaime
Balon > Euron
Mace Tyrell > Renly Baratheon

* Alayne Stone - zmiana treści karty z:
- jeśli kontrolujesz Orle Gniazda
na:
- jeśli kontrolujesz swoją stolicę

**
"W przypadku gdy gracz atakujący i wygrywający użyję kartę Renly Baratheon [4] przeciwko broniącej się i przegrywającej Arianne Martell [1] to:
-> gracz atakujący wraca swoją armią na teren z którego atakował
-> gracz broniący dokonuje odwrotu
-> następuję rozpatrzenie karty Renly'ego -> gracz z braku jednostek nie może awansować piechura w rycerza ale może dodać jednostkę piechura na obszarze ogarniętym bitwą

Tak jak w przypadku Lorasa vs Arianne (jednostki się cofają, przeniesiony rozkaz zostaje zdjęty z braku jednostek, nie karty), tak bedzie i tu"


Kolejność doboru kart:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - 1 - 2 itd

Numerki graczy:
1 - Grefin
2 - Germanus
3 - Dredzilla
4 - GoG
5 - Guzu
6 - ZMar

Gracze i Karty Rodów


Grefin - Greyjoy

Robb Stark [4] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, możesz po jej zakończeniu na jej terenie umieścić rozkaz Wsparcia lub Obrony (obowiązują ograniczenia)
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Gregor Clegane [2] [miecz][miecz][miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [1] Możesz poświęcić jeden ze swoich żetonów władzy aby na stałe zamienić ze sobą dwa ze swoich żetonów rozkazów na planszy.
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.

Germanus - Lannister

Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Jaime Lannister [3] Jeśli końcowy wynik bitwy jest remisem, to wygrywasz ją niezależnie od swojej pozycji na torze Lenników
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Lannisterów jednostek Statków spada do 0.
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Dredzilla - Martell

Czerwona Żmija [4] [czaszka] [miecz]
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Catelyn Stark [0] Po bitwie wróć na swoją rękę wszystkie karty ze swojego stosu kart odrzuconych (poza ta kartą). Karta przeciwnika również wraca na jego rękę.

GoG - Baratheon

Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Tyrion Lannister [1] Możesz odrzucić jeden ze swoich dostępnych żetonów władzy aby zignorować tekst karty przeciwnika.
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).

Guzu - Stark

Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz Winterfell po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Brienne z Tarth [2] Natychmiast usuń żeton rozkazu przeciwnika z obszary ogarniętego bitwa.
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

ZMar - Tyrell

Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Axell Florent [2] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz swoją stolicę, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Czw 02 Lip, 2015, w całości zmieniany 18 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.

Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.

Renly Baratheon [4] Jeśli wygrasz, możesz na terenie objętym bitwą dodać jednostkę piechura lub ulepszyć już posiadaną w jednostkę rycerza (obowiązują ograniczenia)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).

Ser Kevan Lannister [3] [wieża]

Obara Sand [3] Jesli wygrasz bitwę, Twój przeciwnik traci dwa żetony władzy

Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]

Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]

Asha Greyjoy [2] [wieża]
Andrik Nieuśmiechnięty [2] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, połóż i natychmiast rozpatrz rozkaz Najazdu. Nie możesz użyć żetonu rozkazu Najazdu który był już wcześniej użyty w tej turze.

Daven Lannister [2] [miecz]
Joffrey Baratheon [2] Jeśli karta przeciwnika posiada większą siłę, traci on jeden punkt siły. Jeśli karta przeciwnika posiada mniejszą siłę, zyskuje on jeden punkt siły.

Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Nymeria Sand [2] [miecz]

Greatjon Umber [2] [miecz]
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Greatjon Umber [2] [miecz][miecz]
Walder Frey [2] Jeśli Twój przeciwnik jest wyżej na Torze Zwycięstwa, ta karta traci jeden punkt sił. Jeśli jest on niżej na Torze Zwycięstwa, zyskuje jeden punkt siły.

Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ser Axell Florent [1] [miecz]
Monford Velaryon [1] [miecz]
Tychio Nestoris [1] Jeśli wygrasz bitwę, natychmiast pobierz żetony władzy równe Twojej aktualnej pozycji na Torze Zwycięstwa.

Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Asha Greyjoy [1] Jeśli atakujesz, możesz zdecydować czy obie ze stron otrzymają wsparcie w tej bitwie.

Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
Cersei Lannister [1] [wieża]

Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.

Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Rickard Karstark [1] [wieża]
The Blackfish [1] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.

Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Cersei Lannister [0] [wieża][wieża]

Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]

Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Margaery Tyrell [0] Natychmiast pobierz tyle żetonów władzy ile wynosi siła karty twojego przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Czw 28 Maj, 2015, w całości zmieniany 13 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Brozne Yohn Royce [4] Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Stannis Baratheon [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz przesunąć się w górę na torze Żelaznego Tronu o liczbę pól równą ilości pokonanych jednostek

Mance Ryder [4] [miecz][miecz]
Stevron Frey [4] Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
Galbart Glover [4] [miecz][wieża]

Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Balon Greyjoy [4] [miecz]

Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Tywin Lannister [4] Ta karta zyskuje +1 do siły jeśli posiadasz więcej żetonów władzy niż przeciwnik

Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Czerwona Żmija [4] [czaszka] [miecz]

Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Roose Bolton [4] [miecz]
Robb Stark [4] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, możesz po jej zakończeniu na jej terenie umieścić rozkaz Wsparcia lub Obrony (obowiązują ograniczenia)
Roose Bolton [4] Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.

Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Renly Baratheon [4] Jeśli wygrasz, możesz na terenie objętym bitwą dodać jednostkę piechura lub ulepszyć już posiadaną w jednostkę rycerza (obowiązują ograniczenia)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz stolicę po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Littlefinger [3] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.

Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz poświęcić jeden z dostępnych żetonów władzy aby zaktualizować swoje zaopatrzenie.

Jon Snow [3] Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w jednym ze swoich zamków.
Czarny Walder [3] [miecz][miecz]
Robert Glover [3] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).

Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem morskim, zredukuj siłę karty przeciwnika o 2 punkty (minimum do 0)
Rodrik Czytacz [3] [wieża][wieża]

Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Jaime Lannister [3] Jeśli końcowy wynik bitwy jest remisem, to wygrywasz ją niezależnie od swojej pozycji na torze Lenników

Areo Hotah [3] [wieża]
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Obara Sand [3] Jesli wygrasz bitwę, Twój przeciwnik traci dwa żetony władzy

Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Ramsey Botlon [3] [miecz][miecz]
Roose Bolton [3] [miecz] [wieża]

Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lyn Corbray [2] [miecz][wieża]
Nestor Royce [2] Jeśli atakujesz wszyscy rycerze Arrynów w tym wspierający rycerze Arrynów zapewniają premie +3 zamiast +2

Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Saaladhor Saan [2] Jeśli okręty Baratheon'ow atakują, bronią się lub wspierają tą bitwę, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli okręty nie uczestniczą w bitwie, ta karta traci jeden punkt siły.
- Axell Florent [2] [miecz][wieża]

Grzechocząca Koszula [2] Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
Tormund Zabójca Olbrzyma [2] [miecz][wieża]
Emmon Frey [2] [wieża]
Aegon Bloodborn [2] [miecz][wieża]
Alysane Mormont [2] [wieża][wieża]
Maege Mormont [2] [miecz]

Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Theon Greyjoy [2] Jesli atakujesz obszar z zamkiem lub twierdzą, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli bronisz twierdzy lub zamku, ta karta traci jeden punkt siły.
Andrik Nieuśmiechnięty [2] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, połóż i natychmiast rozpatrz rozkaz Najazdu. Nie możesz użyć żetonu rozkazu Najazdu który był już wcześniej użyty w tej turze.
Qarl Panienka [2] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] Jeśli wygrasz te bitwę możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.

Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Ser Gregor Clegane [2] [miecz][miecz][miecz]
Joffrey Baratheon [2] Jeśli karta przeciwnika posiada większą siłę, traci on jeden punkt siły. Jeśli karta przeciwnika posiada mniejszą siłę, zyskuje on jeden punkt siły.

Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru lądowego, ta karta zyskuje jeden punkt siły.
Nymeria Sand [2] [miecz]

Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Greatjon Umber [2] [miecz][miecz]
Walder Frey [2] Jeśli Twój przeciwnik jest wyżej na Torze Zwycięstwa, ta karta traci jeden punkt sił. Jeśli jest on niżej na Torze Zwycięstwa, zyskuje jeden punkt siły.
Maester Tybald [2] Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
Arnolf Karstark [2] [wieża]

Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Ser Loras Tyrell [2] Wszystkie atakujące (ale nie wspierające) jednostki rycerzy Tyrell'ow zapewniają siłę 3 zamiast 2.
Brienne z Tarth [2] Natychmiast usuń żeton rozkazu przeciwnika z obszary ogarniętego bitwa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz swoją stolicę, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Luthar Brune [1] Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje -1 siły, karta przeciwnika otrzymuje 1 miecz, jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +1 siły i fortyfikację
Alayne Stone [1] [wieża]

Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Monford Velaryon [1] [miecz]
Tychio Nestoris [1] Jeśli wygrasz bitwę, natychmiast pobierz żetony władzy równe Twojej aktualnej pozycji na Torze Zwycięstwa.

Styr [1] Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
Ygritte [1] [wieża]
Raymund Frey [1] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
Walder Frey [1] Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
Sybelle Locke [1] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
Howland Reed [1] Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.

Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Asha Greyjoy [1] Jeśli atakujesz, możesz zdecydować czy obie ze stron otrzymają wsparcie w tej bitwie.
Aeron Mokra Czupryna [1] Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
Dagmer Rozcięta Gęba [1] Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.

Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Tyrion Lannister [1] Możesz odrzucić jeden ze swoich dostępnych żetonów władzy aby zignorować tekst karty przeciwnika.
Petyr Baelish [1] Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na Królewskim Dworze, możesz zamienić jeden ze swoich żetonów rozkazu z planszy na jeden z dostępnych żetonów rozkazu Umocnienia Władzy (obowiązują ograniczenia).

Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Quentyn Martell [1] [wieża]
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz bitwę, jedna z broniących lub atakujących jednostek rycerzy przeciwnika zostaje rozbita.

Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Rickard Karstark [1] [wieża]
The Blackfish [1] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Walton Nagolennik [1] [miecz]
Damon Zatańcz [1] dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej

Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Mace Tyrell [1] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [1] Możesz poświęcić jeden ze swoich żetonów władzy aby na stałe zamienić ze sobą dwa żetony rozkazów na planszy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Lysa Arryn [0] Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.

Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.
Melisandre [0] Możesz odrzucić jedną ze swoich dostępnych kart na stos kart odrzuconych i dodać jej wydrukowaną siłę do siły karty Mellisandre. Umiejętności nie można użyć na karcie o sile [4].

Varamyr Pięć Skór [0] Spójrz na wierzchnią kartę talii Kryzysu, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii Westeros
Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1. W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
Meera Reed [0] Natychmiast usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Aeron Mokra Czupryna [0] Jeśli statki Greyjoyów atakują, bronią się lub wspierają bitwę, możesz odrzucić do czterech swoich żetonów władzy aby odpowiednio zwiększyć siłę tej karty.
Victarion Greyjoy [0] Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.

Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).
Cersei Lannister [1] [wieża][wieża]

Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
Doran Martell [0] Jeśli przegrasz bitwę, możesz natychmiast przesunąć jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów o liczbę pól równą różnicy w sile armii.

Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.
Catelyn Stark [0] Po bitwie wróć na swoją rękę wszystkie karty ze swojego stosu kart odrzuconych (poza ta kartą). Karta przeciwnika również wraca na jego rękę.
Fetor [0] Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.

Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Margaery Tyrell [0] Natychmiast pobierz tyle żetonów władzy ile wynosi siła karty twojego przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Sob 19 Wrz, 2015, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

ja chętnie draft zawszE:d a z jakich będziemy wybierac?:D podstawka dwd może wop benontheknee ?:D 9ciu osobówki? rebelia roberta?:D
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Brozne Yohn Royce [4] Jeśli przeciwnik posiada mniej żetonów władzy niż ty, ta karta otrzymuje +1 siły

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Stannis Baratheon [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Stannis Baratheon [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz przesunąć się w górę na torze Żelaznego Tronu o liczbę pól równą ilości pokonanych jednostek

Mance Ryder [4] [miecz][miecz]
Stevron Frey [4] Jeśli wygrasz bitwę to przeciwnik traci 2 żetony władzy, a ty zyskujesz 2.
Galbart Glover [4] [miecz][wieża]

Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Euron Wronie Oko [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Balon Greyjoy [4] [miecz]

Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Jaime Lannister [4] [miecz][wieża]
Tywin Lannister [4] Ta karta zyskuje +1 do siły jeśli posiadasz więcej żetonów władzy niż przeciwnik

Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Czerwona Żmija [4] [czaszka] [miecz]

Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Roose Bolton [4] [miecz]
Robb Stark [4] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, możesz po jej zakończeniu na jej terenie umieścić rozkaz Wsparcia lub Obrony (obowiązują ograniczenia)
Roose Bolton [4] Natychmiast zredukuj konia przeciwnika do piechura biorącego udział w tej bitwie lub wspierającego.

Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Mace Tyrell [4] [miecz][wieża]
Renly Baratheon [4] Jeśli wygrasz, możesz na terenie objętym bitwą dodać jednostkę piechura lub ulepszyć już posiadaną w jednostkę rycerza (obowiązują ograniczenia)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz stolicę po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Littlefinger [3] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każda wycofująca się jednostkę. Każda za która nie zapłaci zostaje zniszczona.

Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Jon Snow [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć żeton Dzikich o jedno pole w dowolną stronę (do minimum 0 lub maksimum 10).
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz poświęcić jeden z dostępnych żetonów władzy aby zaktualizować swoje zaopatrzenie.

Jon Snow [3] Jeśli wygrasz te bitwę możesz zmobilizować piechura w jednym ze swoich zamków.
Czarny Walder [3] [miecz][miecz]
Robert Glover [3] Jeśli atakujesz i wygrasz możesz na podbitym obszarze położyć pozostały rozkaz obrony lub wsparcia (lub przełożyć go z innego pola).

Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem morskim, zredukuj siłę karty przeciwnika o 2 punkty (minimum do 0)
Rodrik Czytacz [3] [wieża][wieża]

Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Kevan Lannister [3] [wieża]
Ser Jaime Lannister [3] Jeśli końcowy wynik bitwy jest remisem, to wygrywasz ją niezależnie od swojej pozycji na torze Lenników

Areo Hotah [3] [wieża]
Areo Hotah [3] [wieża][wieża]
Obara Sand [3] Jesli wygrasz bitwę, Twój przeciwnik traci dwa żetony władzy

Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Ramsey Bolton [3] Jeśli twoja karta Rodu "Fetor" znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Ramsey Botlon [3] [miecz][miecz]
Roose Bolton [3] [miecz] [wieża]

Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Randyll Tarly [3] [miecz][miecz]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lyn Corbray [2] [miecz][wieża]
Nestor Royce [2] Jeśli atakujesz wszyscy rycerze Arrynów w tym wspierający rycerze Arrynów zapewniają premie +3 zamiast +2

Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [2] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych (w tym tę kartę), odrzucając tyle ze swoich dostępnych żetonów Władzy, ile wynosi wydrukowana siła cofanej karty.
Bękart z Nocnej Pieśni [2] [wieża]
Saaladhor Saan [2] Jeśli okręty Baratheon'ow atakują, bronią się lub wspierają tą bitwę, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli okręty nie uczestniczą w bitwie, ta karta traci jeden punkt siły.
- Axell Florent [2] [miecz][wieża]

Grzechocząca Koszula [2] Jeśli karta Mance Ryder znajduje się na Twoim stosie kart odrzuconych +1 siły i [miecz].
Tormund Zabójca Olbrzyma [2] [miecz][wieża]
Emmon Frey [2] [wieża]
Aegon Bloodborn [2] [miecz][wieża]
Alysane Mormont [2] [wieża][wieża]
Maege Mormont [2] [miecz]

Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [2] [wieża]
Rodrik Czytacz [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, przejrzyj dowolną talię Westeros i wybierz z niej jedną kartę. Pozostałe karty potasuj, a wybraną zakrytą kartę umieść na wierzchu odpowiedniej talii.
Theon Greyjoy [2] Jesli atakujesz obszar z zamkiem lub twierdzą, ta karta otrzymuje jeden punkt siły i symbol miecza. Jeśli bronisz twierdzy lub zamku, ta karta traci jeden punkt siły.
Andrik Nieuśmiechnięty [2] Jeśli atakujesz i wygrasz bitwę, połóż i natychmiast rozpatrz rozkaz Najazdu. Nie możesz użyć żetonu rozkazu Najazdu który był już wcześniej użyty w tej turze.
Qarl Panienka [2] [miecz][miecz]
Asha Greyjoy [2] Jeśli wygrasz te bitwę możesz natychmiast wykonać jeden ze swoich marszów poza kolejnością.

Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz zniszczyć jedną jednostkę Piechurów przeciwnika z dowolnego obszaru na planszy (oprócz zadania normalnych strat). Jeśli ta jednostka jest ostatnią jednostką na swoim obszarze, usuń również spoczywający na tym obszarze żeton Rozkazu.
Daven Lannister [2] [miecz]
Ser Gregor Clegane [2] [miecz][miecz][miecz]
Joffrey Baratheon [2] Jeśli karta przeciwnika posiada większą siłę, traci on jeden punkt siły. Jeśli karta przeciwnika posiada mniejszą siłę, zyskuje on jeden punkt siły.

Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Bękart z Bożejłaski [2] [wieża]
Kolos [2] [miecz]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru lądowego, ta karta zyskuje jeden punkt siły.
Nymeria Sand [2] [miecz]

Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Walton Nagolennik [2] [wieża]
Czarny Walder [2] [miecz]
Greatjon Umber [2] [miecz][miecz]
Walder Frey [2] Jeśli Twój przeciwnik jest wyżej na Torze Zwycięstwa, ta karta traci jeden punkt sił. Jeśli jest on niżej na Torze Zwycięstwa, zyskuje jeden punkt siły.
Maester Tybald [2] Jeśli wygrasz wskocz o 1 na zaopatrzeniu maks na 6 pozycję.
Arnolf Karstark [2] [wieża]

Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Willas Tyrell [2] [wieża]
Ser Jon Fossoway [2] [miecz]
Ser Loras Tyrell [2] Wszystkie atakujące (ale nie wspierające) jednostki rycerzy Tyrell'ow zapewniają siłę 3 zamiast 2.
Brienne z Tarth [2] Natychmiast usuń żeton rozkazu przeciwnika z obszary ogarniętego bitwa.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz swoją stolicę, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Luthar Brune [1] Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje -1 siły, karta przeciwnika otrzymuje 1 miecz, jeśli się bronisz ta karta otrzymuje +1 siły i fortyfikację
Alayne Stone [1] [wieża]

Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Ser Davos Seaworth [1] [miecz][wieża]
Ser Axell Florent [1] [miecz]
Monford Velaryon [1] [miecz]
Tychio Nestoris [1] Jeśli wygrasz bitwę, natychmiast pobierz żetony władzy równe Twojej aktualnej pozycji na Torze Zwycięstwa.

Styr [1] Jeśli atakujesz i przegrasz możesz wycofać się na inny obszar niż ten z którego przybyłeś.
Ygritte [1] [wieża]
Raymund Frey [1] Ta karta otrzymuje +1 siły za każdego Freya w stosie kart odrzuconych.
Walder Frey [1] Natychmiast usuń z planszy dowolny rozkaz wsparcia przeciwnika z którym toczysz bitwę.
Sybelle Locke [1] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły.
Howland Reed [1] Jeśli wygrasz te bitwę będziesz mógł przeprowadzić mobilizację na tym obszarze o ie zawiera twierdzę lub zamek.

Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Qarl Panienka [1] Jeśli to ty atakujesz i przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Ser Harras Harlaw [1] [miecz]
Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Asha Greyjoy [1] Jeśli atakujesz, możesz zdecydować czy obie ze stron otrzymają wsparcie w tej bitwie.
Aeron Mokra Czupryna [1] Jeśli ilość statków twojego przeciwnika w tej bitwie jest większa, karta Twojego przeciwnika jest zredukowana o 2 (do minimum 0).
Dagmer Rozcięta Gęba [1] Jeśli Twój Najazd odniósł skutek w tej rundzie ta karta +1 siły, jesli atakujesz ta karta +1 siły.

Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
Cersei Lannister [1] [wieża]
Ser Addam Marbrand [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Lannisterów) zapewniają premiędo siły +3, zamiast +2.
Tyrion Lannister [1] Możesz odrzucić jeden ze swoich dostępnych żetonów władzy aby zignorować tekst karty przeciwnika.
Petyr Baelish [1] Jeśli Twój przeciwnik posiada niższą od Ciebie pozycję na Królewskim Dworze, możesz zamienić jeden ze swoich żetonów rozkazu z planszy na jeden z dostępnych żetonów rozkazu Umocnienia Władzy (obowiązują ograniczenia).
Cersei Lannister [1] [wieża][wieża]

Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Ser Gerris Drinkwater [1] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Quentyn Martell [1] Za każdą kartę Rodu na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Quentyn Martell [1] [wieża]
Arianne Martell [1] Jeśli przegrasz bitwę, jedna z broniących lub atakujących jednostek rycerzy przeciwnika zostaje rozbita.

Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Walder Frey [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Damon Zatańcz ze Mną [1] [miecz]
Rickard Karstark [1] [wieża]
The Blackfish [1] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Walton Nagolennik [1] [miecz]
Damon Zatańcz [1] dla mnie Jeśli armia Twojego przeciwnika zawiera wiecej jednostek ta karta otrzymuje +1 siły za jednostkę której posiadasz mniej

Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Paxter Redwyne [1] Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Tyrellów) zapewniają premię do siły +2, zamiast +1.
Królowa Cierni [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Mace Tyrell [1] [wieża][wieża]
Królowa Cierni [1] Możesz poświęcić jeden ze swoich żetonów władzy aby na stałe zamienić ze sobą dwa żetony rozkazów na planszy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Lysa Arryn [0] Otrzymujesz tyle żetonów władzy jaką pozycją na torze zaopatrzenia zajmujesz.

Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Mance Rayder [0] Twoja ostateczna siła jest równa pozycji zajmowanej obecnie przez żeton Dzikich.
Melisandre [0] Możesz odrzucić jedną ze swoich dostępnych kart na stos kart odrzuconych i dodać jej wydrukowaną siłę do siły karty Mellisandre. Umiejętności nie można użyć na karcie o sile [4].

Varamyr Pięć Skór [0] Spójrz na wierzchnią kartę talii Dzikich, następnie możesz odrzucić 3 żetony władzy żeby ustawić wierzchnią kartę na górze dowolnej talii westeros
Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji.
Meera Reed [0] Natychmiast usuń żeton władzy przeciwnika z pola sąsiadującego z obszarem bitwy, jeśli nie znajdują się tam żadne jednostki możesz zamiast usuwać żetonu zamienić go na swój dostępny żeton władzy.

Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz odrzucić dowolną liczbę ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zwiększyć siłę tej karty o liczbę odrzuconych żetonów Władzy.
Aeron Mokra Czupryna [0] Jeśli statki Greyjoyów atakują, bronią się lub wspierają bitwę, możesz odrzucić do czterech swoich żetonów władzy aby odpowiednio zwiększyć siłę tej karty.
Victarion Greyjoy [0] Wybierz obszar zawierający Twoje statki, który sąsiaduje z obszarem ogarniętym bitwą. Na czas tej bitwy traktuj ten obszar tak jakby znajdował się tam Twój rozkaz wsparcia.

Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Qyburn [0] Możesz odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby wybrać kartę Rodu ze stosu kart odrzuconych dowolnego gracza. Qyburn otrzymuje wydrukowaną siłę tej karty oraz wydrukowane na niej symbole bitwy (ale ignoruje treść jej zdolności).

Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Nymeria Sand [0] [miecz][wieża]
Doran Martell [0] Jeśli przegrasz bitwę, możesz natychmiast przesunąć jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów o liczbę pól równą różnicy w sile armii.

Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.
Fetor [0] Jeśli twoja karta Rodu "Ramsey Bolton" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, natychmiast cofnij ją na rękę. Jeśli przegrasz tę bitwę, możesz cofnąć na rękę Fetora.
Catelyn Stark [0] Po bitwie wróć na swoją rękę wszystkie karty ze swojego stosu kart odrzuconych (poza ta kartą). Karta przeciwnika również wraca na jego rękę.
Fetor [0] Odrzuć Fetora żeby zagrać Ramsaya z kosza lub ręki.

Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.
Margaery Tyrell [0] Natychmiast pobierz tyle żetonów władzy ile wynosi siła karty twojego przeciwnika.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Czw 02 Lip, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Czarny Jaszczur napisał/a:



Zwiększę jednak pole do manewru, karty wybierać będziecie z podstawki, "Uczty dla wron", "Tańca ze Smokami" oraz "5 Kings and a Prince Variant". Czekam na chętnych do gry a doboru dokonam według własnej oceny (aktywność - prowadzenie gier w których uczestniczę - zamiar otworzenia w najbliższym czasie naboru i obietnica przygarnięcia do rozgrywki).
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Ponieważ brak jest jeszcze jednego zaproponuję kolegę.
Zaglądał już na forum, ale chyba jeszcze nie założył tu nawet konta, obecnie odsypia naszą wczorajszą rozgrywkę w RL i jest jak najbardziej chętny do gry.
Myślę, też że byłby chętny do późniejszego prowadzenia jakiejś partii, a narybek jest tu jak najbardziej wskazany.
Wobec powyższego, jeżeli zdążyłem z jego kandydaturą oraz przejdzie ona pozytywnie weryfikację to domknąłbym "Mobilizację" czym moglibyśmy przejść do rozgrywki,
Ostatnio zmieniony przez ZMar Nie 24 Maj, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Victarion Greyjoy [3] [miecz][miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem morskim, zredukuj siłę karty przeciwnika o 2 punkty (minimum do 0)

Istnienie Balona w tym miejscu to przypadek czy działanie celowe

Pytanie z natury technicznych.
Czy muszę wybierać w kolejności siły kart? Czyli czy zaczynam od 0 i kończę na 4 lub też od 4 i kończę na 0 czy też mogę sobie to dowolnie rozłożyć byle mieć byle mieć dokładnie układ sił katy 4 3 2 2 1 1 0?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Wybierasz dowolną kartę. Możesz mieć jedną 4, 3 i 0 oraz po dwie 2 i 1
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

a nie ma littelfingera z Uczty?
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Germanus napisał/a:
a nie ma littelfingera z Uczty?


Jak doczytałeś się braku jednej karty to graty :D :D :D
Ja czytając zobaczyłem tylko cyferkę "2" wśród "3".


Zapowiada się bardzo ciekawie :)
Zastanawia mnie co będzie lepsze, draft czy sama rozgrywka :)

Ma ktoś może linka do poprzedniego draftu, chętnie poczytam jak to wyglądało
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Zacne Twe oczko Germanusie, przypadkiem pominąłem Paluszka - zaraz będzie dodany ;)

Balon [4] był jednym z powodów dla którego dodałem karty z trzeciego (nieoficjalnego) dodatku. Można celnym i szybkim wyborem wyrzucić z gry Balona [2].

ZMar, proszę bardzo - PBF #75 Draft Kart ;)

@ Paluszek, podobnie jak Alayne, ma drobną modyfikację w treści karty. Zamiast warunku "Jeśli kontrolujesz Orle Gniazdo" mamy "Jeśli kontrolujesz swoją stolice"
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Czarny Jaszczur napisał/a:
Zacne Twe oczko Germanusie, przypadkiem pominąłem Paluszka - zaraz będzie dodany ;)

Balon [4] był jednym z powodów dla którego dodałem karty z trzeciego (nieoficjalnego) dodatku. Można celnym i szybkim wyborem wyrzucić z gry Balona [2].

ZMar, proszę bardzo - PBF #75 Draft Kart ;)

@ Paluszek, podobnie jak Alayne, ma drobną modyfikację w treści karty. Zamiast warunku "Jeśli kontrolujesz Orle Gniazdo" mamy "Jeśli kontrolujesz swoją stolice"


Nie chodzi o wyrzucenie Balona[2] tylko o to, że występuje on w kartach z kategorii siły [3] mając siłę [2] oraz druga identyczna wersja jest w kartach z kategorii [2], prawdopodobnie zwykły błąd z crtl+c i crtl+v :)
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Tu się zgodzę, był to błąd przy kopiowaniu, zaznaczyłem sobie o jedną linijkę za dużo - poprawione.
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Maj, 2015   

Okej, mamy komplet, zaczynamy! :)

Gracze i wylosowane numerki:
Germanus - 2
Przeczenie - 1
Dredzilla - 3
Guzu - 5
GoG - 4
ZMar - 6

Kolejność doboru kart:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - 1 - 2 itd

W kolejności wybieracie jedną kartę aż do momentu stworzenia całej talii (1x [4] ; 1x [3] ; 2x [2] ; 2x [1] ; 1x [0]). Pamiętajcie, że dobranie karty posiadającej swoje odpowiedniki z dodatków powoduje usunięcie reszty z listy. Gdy ktoś przykładowo dobierze kartę Balon Greyjoy [4] [miecz] to z listy automatycznie usuwane są wszystkie pozostałe karty Balona Greyjoya. Pozostałe zasady doboru i określanie pozycji startowej wyjaśnione są w pierwszym poście :)

Pierwszy i drugi post będę na bieżąco aktualizował aby wszystko było jasne i przejrzyste, do dzieła!

@ Nazwy własne rodów zawarte w treści karty będą oczywiście odpowiednio zmienione pod gracza posiadającego daną kartę. Dla przykładu Saan [1] 'okrety Baratheonów' na 'okręty Twojego rodu'

Aktualnie czekamy na dobór kart przez:

Przeczenie -> Germanus -> Dredzilla
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Nie 24 Maj, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 12