galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PFB #94 - nabór

Pole bitwy!
Taniec ze Smokami
0%
 0%  [ 0 ]
Five Kings and a Prince
100%
 100%  [ 5 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   PFB #94 - nabór

Zbieramy ekipę do nowej gry.
Propozycje początkowych mapek (jeśli nic się nie zmieni ;) ):
Taniec ze Smokami
Five Kings and a Prince

Zainteresowanych grą proszę o głosowanie w ankiecie, gdzie będzie toczyć się walka.

Dla urozmaicenia rozgrywki IV deck Westeros: taki lub taki.
Przesyłajcie mi listę 3 rodów którymi chcecie zagrać, w kolejności "lubienia" ;) Chyba, że większość będzie wolała losowanie. Jestem otwarty na propozycję wprowadzenia innych, dodatkowych zasad (cele gry, draft?). Piszcie, proponujcie, macie większe doświadczenie.

Wstępna lista graczy wygląda tak:
1. Zmar
2. Czarny Jaszczur
3. guzu
4. Sznycelek
5. Przeczenie
6.
Ostatnio zmieniony przez Grefin Nie 31 Maj, 2015, w całości zmieniany 17 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

O których kartach mowa gdy wspominasz IV deck Westeros? Chodzi o te, ktore przedstawił Guzu w temacie "Taniec ze smokami z nowym Deck IV Westeros"? ;)
 
     
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

Tak, dokładnie te
http://www.forum.galakta....5d076f479533f3b
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

zgłaszam się ! :) jak juz pisałem Grefinowi nie grałem jeszcze w taniec ze smokami, ale doswiadczenia z podstawki mam spore wiec chyba nie bedzie problemów :)

1: moje podstawowe pytanie, czy karty rodów zostają nie zmienione ?

2 : do tego, mowa była o celach, mam nadzieje ze sobie odpuscimy :)

po 3, Georgie zawsze za losami bitwy :)

po 4 i ostatnie :) Witam Grefina na forum, widze ze Zmar go wciągnał dzieki mu za to, wiecej graczy zawsze spoko
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

Także się zgłaszam, mam nadzieje, że znajdzie się miejsce :cool:

Cytat:
1: moje podstawowe pytanie, czy karty rodów zostają nie zmienione ?


Tak, karty rodów są inne anieżli w podstawce. Ten dodatek jest o wiele bardziej kolizyjny ze względu na startowe rozłożenie sił na mapie, co widać po załączonej w pierwszym poście mapie.

Odpuściłbym sobie dokładanie celów w tej grze. Ten dodatkowy deck jest ciekawy ale jeśli chcemy go wypróbować, to wolałbym losować tylko jedną kartę co turę, dwie to stanowczo za dużo. One mają za zadanie wprowadzić ryzyko wystąpienia pewnych zdarzeń, nie zaś gwarantować je w 100%

Losy bitwy poddałbym pod głosowanie i z osobiście wolałbym zagrać bez ich udziału w rozgrywce. Jeśli nie będzie żadnych zastrzeżeń, to prześlę Ci na PW trzy rody ułożone w kolejności mojej chęci do gry nimi :)
 
     
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

Tak jak napisałem, jestem do dyspozycji, to wy będziecie grać i mieć frajdę z zabawy, ja się dostosuje i zrobię taką grę jaką chcecie.
Z tego co na razie wynika, cele chyba sobie odpuścimy co mnie cieszy bo to pierwsza gra i im więcej spisów i losowań tym większe ryzyko, że coś pokręcę.
Myślałem o zrobieniu draftu ale przy tym rozstawieniu wojsk to może wyjść jedna wielka porażka.
 
     
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Maj, 2015   

Georgie napisał/a:

Witam Grefina na forum, widze ze Zmar go wciągnał dzieki mu za to, wiecej graczy zawsze spoko

Witam również :) . Tak się składa, że pracuję w domu przy laptopie więc będę bywał często. Wiadomo każda wymówka dobra żeby nie zabrać się do roboty :twisted:
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

bez losów też jest spoko, karty obczaje to nie bedzie problem.

IV deck jestem za, ale moze faktycznie jak napisał Germanus, 1 na ture
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

ja bym z wielką chęcia zagrał w to !!!

Five Kings and a Prince

CARD REFERENCE

House Cards

[imageid=2404420smallinline]
[4] Robb Stark: If you are attacking and win this combat, you may place a Support or Defence Order token (rules permitting) in the embattled area after combat.
[3] Roose Bolton: 1 Sword, 1 Fortification
[2] Walder Frey: If your opponent is higher on the Victory track, this card loses 1 combat strength. If your opponent is lower on the Victory track, this card gains 1 combat strength.
[2] Greatjon Umber: 2 Swords
[1] The Blackfish: If you have a Defence Order token in the embattled area, its value is doubled.
[1] Rickard Karstark: 1 Fortification
[0] Catelyn Stark: After combat, your opponent's House card is not discarded, but instead returned to his hand. You may choose to return your entire House card discard pile into your hand (excluding this card).

[imageid=2404418 smallinline]
[4] Tywin Lannister: If you have more available Power tokens than your opponent, this card gains 1 combat strength.
[3] Ser Jaime Lannister: If the final combat strength results for this combat are tied, you win this combat irrespective of your position on the Fiefdom Influence track.
[2] The Mountain: 3 Swords
[2] Joffrey Baratheon: If your opponent's House card has a higher combat strength, this card loses 1 combat strength. If your opponent's House card has a lower combat strength, this card gains 1 combat strength.
[1] Tyrion Lannister: You may immediately discard one of your available Power tokens to cancel all text abilities printed on your opponent's House card.
[1] Littlefinger: After combat, if your opponent has a lower position on the King's Court Influence track, you may swap one of your Order tokens for a Consolidate Power Order token (rules permitting).
[0] Cersei Lannister: 2 Fortifications

[imageid=2404416 smallinline]
[4] Stannis Baratheon: If you win this combat, you may choose to move up your position on the Iron Throne Influence track by the number of opponent's units defeated.
[3] Ser Davos Seaworth: If you win this combat, you may discard one of your available Power tokens to update your Supply after combat.
[2] Salladhor Saan: If Baratheon Ships are attacking, defending, or supporting in this combat, this card gains 1 combat strength and a sword icon. If neither the embattled area nor an adjacent sea area contain Baratheon Ships, this card loses 1 combat strength.
[2] Ser Axell Florent: 1 Sword, 1 Fortification
[1] Tycho Nestoris: If you win this combat, you may collect a number of Power tokens equal to your position on the Victory track after combat.
[1] Monford Velaryon: 2 Swords
[0] Melisandre: You may immediately discard any House card in your hand except “Stannis Baratheon”. The printed combat strength of the discarded card is added to Melisandre's combat strength.

[imageid=2404417 smallinline]
[4] Balon Greyjoy: 1 Sword
[3] Victarion Greyjoy: If the embattled area is a sea area, reduce the combat strength of your opponent's House card by 2 (to a minimum of 0).
[2] Theon Greyjoy: If you are attacking an area that contains either a Stronghold or a Castle, this card gains 1 combat strength and a sword icon. If defending a Stronghold or a Castle, this card loses 1 combat strength.
[2] Andrik the Unsmiling: If you are attacking and win this combat, place and resolve a Raid Order token in the embattled area after combat. You may only resolve this Raid Order against the opponent you defeated or any player who supported your opponent.
[1] Asha Greyjoy: If you are attacking, you may choose that both you and your opponent do not receive any support in this combat.
[1] Dagmar Cleftjaw: 1 Sword, 1 Fortification
[0] Aeron Damphair: If Greyjoy Ships are attacking, defending, or supporting in this combat, you may discard up to four of your available Power tokens to increase the combat strength of this card by the number of Power tokens discarded.

[imageid=2404421 smallinline]
[4] Renly Baratheon: If you win this combat, you may add a Footman or upgrade a Footman to a Knight in the embattled area (rules permitting).
[3] Randyll Tarly: 2 Swords
[2] Ser Loras Tyrell: All attacking (but not supporting) Tyrell Knights add 3 combat strength instead of 2.
[2] Brienne of Tarth: Immediately remove your opponent's Order token from the embattled area.
[1] Queen of Thorns: You may immediately discard one of your available Power tokens to swap any two of your Order tokens from anywhere on the board. You may not swap the March Order token used to start this combat.
[1] Mace Tyrell: 2 Fortifications
[0] Margaery Tyrell: After combat, gain Power tokens equal to the combat strength of your opponent's House card.

[imageid=2404419smallinline]
[4] The Red Viper: 1 Skull
[3] Obara Sand: 1 Sword
[2] Areo Hotah:If you are defending a land area, this card gains 1 combat strength.
[2] Nymeria Sand: 1 Sword
[1] Arianne Martell: If you lose this combat, one of your opponent's attacking or defending knights is routed.
[1] Quentyn Martell: 1 Fortification
[0] Doran Martell: If you lose this combat, move your opponent down on one Influence track of your choice by a number of positions equal to the amount of combat strength by which you lost the combat.
 
     
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

guzu napisał/a:
ja bym z wielką chęcia zagrał w to !!!

Five Kings and a Prince



Widziałem, że dwie gry na tej mapie trwają, więc założyłem, że więcej na razie nie trzeba :)
Dla mnie bez różnicy która mapka, później zrobię ankietę i zobaczymy co wyjdzie.
Próbuje namówić jeszcze jednego kumpla - Mera, Zmar i ja gramy z nim na żywo, jak się przekona do gry na forum będzie nas jeszcze więcej. Obiecałem, że potrzymam dla niego jeszcze chwilę miejsce, żeby się namyślił.
Wstępna lista graczy wygląda tak:
1. Zmar
2. Georgie
3. Czarny Jaszczur?
4. guzu?
5. Mero?
6.

P.S. nie sądzicie, że na tej mapce od guzu King's Landing, The Eyrie, Storms End powinny mieć garnizony? albo przynajmniej jedno z nich żeby Baratheon sobie bezkarnie w pierwszej turze nie zajął 3 twierdz?
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

te co trwały się zakończyły nagle - to jest update tamtej mapki, dowódców po przeprowadzonych grach na bgg

Stark i Martell równie dobrze mogą na The Eyrie lub SE wbić
 
     
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

Przeglądam sobie jeszcze raz ten IV deck Westeros i zaczynam mieć wątpliwości. Wydarzenia fajne, owszem, ale strasznie losowe, uderzające często w jednego gracza, potrafiące cały konflikt wywrócić do góry nogami, albo nie robiące kompletnie nic.

Znalazłem inna wersję IV decku jeszcze i przyznam, że wygląda na bardziej zbalansowaną:
1 - Pirates & Bandits: Each player loses half of his Power Tokens (losses are rounded up). Each Consolidate Power order yields one Power Token less this turn, if able.
eg. a Consolidate Power order is placed on an area with a crown symbol. 1 Power Token is received. Thus, a Consolidate Power order placed on an area with no crown symbol is effectively useless.
2 - Choppy Seas: Each house loses one Ship not in port (in reverse Iron Throne order). Strength of Ship support per territory is halved this turn (rounded down).
eg. 1 Ship with a Support order would provide 0 support strength. 2 (or 3) Ships with a Support+1 order would provide 1+1 = 2 support strength
3 - Schemes: Each star order you are using this turn has to be paid for with 1 Power Token (levied after revealing orders and if an additional star order is placed using the Raven). If you cannot pay for them, you cannot use them. The maximum number of star orders available is still determined by position on the King's Court track.
4 - Wolves on the Prowl: Each house must downgrade one Knight that is not inside walls (fort/city/stronghold). If unable to downgrade, the Knight dies.
Supporting Knights (no matter where) provide only one point of support strength this turn.
5 - Large Crops: Each house goes up one level on the Supply track until the next Supply adjustment. Wildling strength (if any) is doubled.
6 - High Taxes: Each house gains as many Power Tokens as they are lacking cities/strongholds for the win. Each Consolidate Power order yields an additional Power Token this turn, if able.
7 - High Council: Each house may choose to discard one of his house cards from his hand. Wildling Strength is halved (round up).
8 - High Morale: Troops marching with high spirits this turn, adding +1 to any March orders' existing modifier (hence, -1,0,+1 become 0,+1,+2)
9 - Hold The Line: Troops defending with high spirits this turn, adding +1 defensive strength to any area that is attacked. Eligibility for this defensive bonus is restricted to units that have not, or are not clearly intending to move this turn (ie. units that have had Raid, Support, Defense, Consolidate Power or no orders placed). Units that have marched this turn and are subsequently attacked are not eligible.
10 - Outlaws & Mercenaries: All Power Tokens that have been placed on the board are removed, except those on cities and strongholds.
For each battle this turn, the victor may steal one Power Token from the defeated house (if able).
11 - Riots: For each city under your control, pay 1 Power Token or remove a unit there worth at least 1 muster point. If unable to remove a unit or pay 1 Power token, remove at least 1 muster point from nearest area.
12 - Equal footing: For this turn, all houses are considered to occupy the top position on the King's Court track, and are able to use multiple star orders and The Raven, in reverse King's Court track order.
13 - Change of heart! Swap any one of your March orders for an unused Defense order or swap any one of your orders for an unused March order, in reverse Iron Throne track order (before the Raven).
14 - Faceless Men strike! Everyone bids for the services of the Faceless Men! The high bidder may permanently remove an opponent's house card of his choice.
15 - Reshuffle
Ostatnio zmieniony przez Grefin Wto 26 Maj, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

Ten dodatek zaproponowany przez Guzu jest bardzo ciekawy ale jak pomyślę, że drugi raz zastanie nas spora aktualizacja w trakcie gry to mnie szlag trafia na miejscu :cry:
 
     
Grefin
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

Jak to spora aktualizacja?
 
     
Georgie
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Maj, 2015   

ja niestety wycofuje sie z tej gry, bede zawalony teraz do konca czerwca i nie chce rozgrywki zamulac :) zycze powodzenia
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 14