galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 95 - nabór
Autor Wiadomość
levi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   PBF 95 - nabór

chcę poprowadzić rozgrywkę na mapie bliźniaczej do pbf 91 mapkę w realiach polskich :P
Zgłaszając się podajcie po 3 rody którymi chcielibyście zagrać? Ewentualnie jak macie jakieś sugestię to pisać.
Lista osób która potwierdziła chęć gry:
1. Germanus
2. Czarny Jaszczur
3. Przeczenie
4.
5.



Wielkopolska
Przemysł II [4] [miecz][miecz]
Mszczuj [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Wielkopolski) w jednostkę Rycerzy.
Tomisław z Szamotuł [2] [wieża]
Beniamin Zaremba [2] [miecz]
Arkembold Zaremba [1] Każdy gracz (oprócz twojego przeciwnika), który wspiera twojego przeciwnika, musi zamiast tego udzielić wsparcia tobie.
Jakub Świnka [1] Zignoruj tekst zdolności wydrukowanej na karcie Rodu twojego przeciwnika.
Mikołaj Łodzia [0] Jeśli bronisz swojego obszaru rodzinnego lub obszaru, na którym znajduje się jeden z twoich żetonów Władzy, ostateczna siła twojego przeciwnika wynosi 2.

Śląsk
Henryk IV Prawy [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy
Henryk III Głogowczyk [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Bolesław I opolski [2] [wieża][wieża]
Przemek Żagański [2] Jeśli twoja karta Rodu "Henryk IV Prawy" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Szymon Gall [1] [miecz]
Nanker [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Imbram Ilkowic [0] [wieża]

Kujawy
Władysław I Łokietek [4] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, usuń z planszy wszystkie rozkazy Wsparcia (w tym własne rozkazy) sąsiadujące z obszarem ogarniętym bitwą. Anulujesz w ten sposób całą siłę zapewnianą przez wspierające jednostki.
Kazimierz II Łęczycki [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Siemowit dobrzyński [2] [wieża]
Leszek inowrocławski [2] [miecz]
Chebda ze Służewa [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Kujaw) zapewniają premię +2, a nie +1.
Borzywoj [1] [wieża]
Wisław biskup [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

Mazowsze
Bolesław II [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Konrad II Czerski [3] [miecz][miecz][miecz]
Gedko [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Chwalisław [2] [miecz]
Tomasz biskup [1] [wieża]
Sułek z Niedźwiedzia [1] Jeśli to ty atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Rycerzy (w tym wspierające jednostki Rycerzy Mazowsza) zapewniają premię do siły +3, zamiast +2.
Paweł z Przemankowa [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Czechy
Wacław II [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycję na torze Lenników, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Mikołaj opawski [3] Jeśli twoja karta Rodu "Wacław II" nie znajduje się na twojej ręce, ta karta otrzymuje +1 do siły i 3 symbole miecza.
Kazimierz bytomski [2] Po bitwie możesz mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza
Henryk z Lipy [2] [miecz]
Henryk z Lichtenburga[1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Henryk z Rosenberga [1] [wieża]
Aleksy z Lekinsteinu [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Na skrzyżowaniach nie graniczą z sobą terytoria na przeciwko, czyli:
1) Czersk z Płockiem i Ciechanów z Sochaczewem
2) Płock z Brześciem i Sochaczew z Dobrzyniem
3) Kalisz z Przemętem i Konin z Głogowem
4) Wrocław z Kaliszem i Głogów z Rudą
5) Poznań z Przemętem i Międzyrzecz z Koninem
6) Opawa z Nysą
7) Czersk z Łęczycą i Sochaczew z Kielcami
8) Sieradz z Koninem i Łęczyca z Kaliszem.
Te tereny nie granicą z sobą

ps. Dziękuję Germanusowi za udostępnienie mapki.
Ostatnio zmieniony przez levi Sob 13 Cze, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

zgłaszam się
sugerowane zmiany:
Czechy brakuje piechura na Bytomiu
Śląsk: Bolesław opolski 2 miecze zamiast 2 wież
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

Ja też chętnie.
Sugerowanych zmian brak, ale mapka super i bym chętnie w to zagrał :)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

z tym Bytomiem to nie sugestia tylko ewidentny brak na mapie :lol:
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Tylko że jak zamienimy Bolesława Opolskiego na ofensywną kartę, to Śląskowi braknie dobrej defensywnej karty na Czeskiego Henryka z Lichtenburga i Mikołaja Opawskiego (z bufem) - a to niejednokrotnie może spowodować liczne straty ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

to zostawmy Bolka ale piechur musi być w Bytomiu
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

moim zdaniem pół mapy do zmiany czerwony ma za mocne zaplacze 2x beczka za darmo + korona do farmienia, a znowu w okolicy brak zamku w świeciu zrobic zamek, w gdańsku też i zrobić garnizon na gdańsku np
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Jeśli Wielkopolska za szybko zechce mieć te koronki, to Kujawy mogą ją tak łatwo zjechać, że aż żal :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Przeczenie napisał/a:
Jeśli Wielkopolska za szybko zechce mieć te koronki, to Kujawy mogą ją tak łatwo zjechać, że aż żal :)
yhm mając zielonego jako naturalnego wroga?:d
niby jak?:D żeby dojsc do gdanska trzeba ze 3 ruchy ;d
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Zielony albo czerwony, dwóch na raz - to nie wyjdzie.
Jeśli czerwony pierwszym marszem wejdzie na koronki, to żółty może wyrzucić swoich z Łęczycy (albo nawet zostawić piechura) i z marszem +1 z Dobrzynia polecieć na Gniezno.
Rzuca trójkę i zarządza odwrót wroga na Inowrocław. Syf pod stolicą gotowy, panie czerwo :P
Choć zielony chyba rzeczywiście byłby bardziej przystępnym i troszkę mniej ryzykownym celem :)
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Przeczenie napisał/a:
Zielony albo czerwony, dwóch na raz - to nie wyjdzie.
Jeśli czerwony pierwszym marszem wejdzie na koronki, to żółty może wyrzucić swoich z Łęczycy (albo nawet zostawić piechura) i z marszem +1 z Dobrzynia polecieć na Gniezno.
Rzuca trójkę i zarządza odwrót wroga na Inowrocław. Syf pod stolicą gotowy, panie czerwo :P
Choć zielony chyba rzeczywiście byłby bardziej przystępnym i troszkę mniej ryzykownym celem :)


mam wrażenie, że cały czs pierdolisz o tych 2 koranach na gnieźnie a ja mówie o tej darmowej koronie do farmy obok gdańska ale w/e
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Kolejny zamek odpada bo Wlkp miało by ich za dużo w okolicy. Prędzej w Gdańsku będzie redukcja do zamku i tyle
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Tak, "pierdolę" o tych koronach.
Jeśli chodzi tobie o tę jedną na tyłach, to wybór prosty - mobilizacja, ściąganie swojej jednostki oddalonej od całej reszty lub beztroskie farmienie koron w nadziei na to, że nikt nie rzuci się tymczasem na pozostałe siły czerwonego, czując nad nimi przewagę. W końcu to zaledwie 3 tury (minimum) rozbicia sił.
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

z tego co widzę, to brakuje jednej osoby,
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

zamek w świeciu, i gdańska garnizon 6 :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 12