galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
gunner ,mala watpliwosc
Autor Wiadomość
Mateooo

Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 39
Wysłany: Pią 22 Maj, 2015   gunner ,mala watpliwosc

czesc karta gunner pozwala mi zaatakowac raz jezszcze ,gdy nie trafilem.

czy jako NIE rafienie liczy sie np:

mam 4 ataki, 2 hity.
przeciwnik robi 1 evade i uzywa tokenu evade zeby uniknac 2 moje hity.

i teraz czy moge znowu strzelic 4 razy do niego? (tym razem nie ma on tokenow zadnych itd)

tak to dziala?
 
     
Shantruin 
Raven One


Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Tak, Gunner pozwala Ci strzelić 2 raz nawet jeżeli miałeś jakieś hity ale przeciwnik je wybronił kostkami/żetonami. Gunner aktywuje się jeśli nie trafisz, a statek uznaje się za nietrafiony, jeśli po rzutach i modyfikacji kostek pozostaje przynajmniej jeden nieanulowany symbol trafienia bądź trafienia krytycznego.
_________________
https://www.facebook.com/ravensquadronpoznan
 
     
Breed9000 

Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Shantruin napisał/a:
Tak, Gunner pozwala Ci strzelić 2 raz nawet jeżeli miałeś jakieś hity ale przeciwnik je wybronił kostkami/żetonami. Gunner aktywuje się jeśli nie trafisz, a statek uznaje się za nietrafiony, jeśli po rzutach i modyfikacji kostek pozostaje przynajmniej jeden nieanulowany symbol trafienia bądź trafienia krytycznego.


Wszystko dobrze ale jeżeli zostaje jakiś symbol to statek akurat uznaje się za TRAFIONY. Jeżeli przeciwnik wybroni wszystko to wtedy chybiasz i możesz powtórzyć CAŁY proces ataku dla tego statku.
 
     
Shantruin 
Raven One


Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 23 Maj, 2015   

Tfu, zamot, oczywiście że się pomyliłem - statek uznaje się za trafiony w opisanym przeze mnie przypadku :P
_________________
https://www.facebook.com/ravensquadronpoznan
 
     
Mateooo

Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 39
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Czy gunner z vaderem się combuja? Np strzelam 3 razy, nic nie trafiam, ale używam vadera. Z gunnera powtarzam rzut. Czy mogę po raz drugi użyć vadera? Nie jest napisane na karcie ze raz na runde
 
     
Shtchepahn 

Wiek: 38
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 50
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Mozesz
 
     
abad86

Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 10
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

dobra to ja mam takie pytanko odnośnie ganera. statek dostaje kryta który mówi
,,PILOT Następnym razem kiedy będziesz atakował, nie rzucaj żadnymi kośćmi ataku" i teraz co następuje. Atakuje starek nie rzucam kośćmi tak? więc nie trafiam czyli ganner sie odpala i atakuje drugi raz.
 
     
Jolly_Roger 

Wiek: 41
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 82
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

Na karcie gunner jest napisane, że atakujesz nim kiedy pierwszy atak nie trafi. Moim zdaniem nie możesz go użyć, bo po prostu nie rzucasz kośćmi czyli nie atakujesz.
 
     
abad86

Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 10
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

No dobrze ale atak wykonujesz, tylko nie uzywasz kosci. Czyli defakto nie trafiasz . Cos na zasadzie blanta nie trafia ale trafia i torpedy jonowe dzialaja. Jak dla mnie pierwszy strzal nie trafia bo nie uzywam kosci. A jakbym mial korektor celnosci ? to co? nie uzywam kosci ale doje 2 hity z korektora. Zgodnie z opisem krytyka. Kosci nie użyłem.
 
     
Bogus_law 


Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

Jak dla mnie to gunner się odpala. Blinded Pilot nie anuluje ataku tylko zmniejsza jego szanse do zera, czyli odpala Gunnera.
_________________
1. Mathematics is the language of nature.
2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.
 
     
Rogue30 

Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 207
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   

abad86 napisał/a:
No dobrze ale atak wykonujesz, tylko nie uzywasz kosci. Czyli defakto nie trafiasz . Cos na zasadzie blanta nie trafia ale trafia i torpedy jonowe dzialaja. Jak dla mnie pierwszy strzal nie trafia bo nie uzywam kosci. A jakbym mial korektor celnosci ? to co? nie uzywam kosci ale doje 2 hity z korektora. Zgodnie z opisem krytyka. Kosci nie użyłem.

Tak jest, rzucasz zero kości, potem możesz dodać dwa hity z Correctora.

FAQ:
Statek z przydzieloną kartą „Oślepiony pilot” nadal może
skorzystać z kart aktywujących się po wykonaniu ataku.
Takich na przykład jak „Artylerzysta” czy Darth Vader
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13