 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF #100 Pole Gry - A hundred miles ahead! |
Autor |
Wiadomość |
Sznycelek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Lip, 2015 PBF #100 Pole Gry - A hundred miles ahead!
|
|
|
1. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Tyrell - 1 » 7
Arryn - 1 » 2
Lannister - 2 » 7
Greyjoy - 1 » 0
Targaryen - 3 » 4
Bolton - 0 » 4
Baratheon - 0 » 2
Martell - 2 » 4
Targaryen - 1 » 2
2. Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Tyrell - +4 żetony władzy
Arryn - +5 żetonów władzy
Lannister - +6 żetonów władzy
Greyjoy - +1 żeton władzy
Targaryen - +3 żetony władzy
Bolton - +3 żetony władzy
Baratheon - +2 żetony władzy
Martell - +3 żetony władzy
Targaryen - +4 żetony władzy
3. Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
4. Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Tyrell - 7 » 8
Arryn - 2 » 4
Lannister - 7 » 8
Greyjoy - 0 » 2
Targaryen - 4 » 6
Bolton - 4 » 6
Baratheon - 2 » 4
Martell - 4 » 6
Targaryen - 2 » 4
Jak sobie państwo zasiali, tak państwo mają żarcia w... dużo. Czekam na rozkazy, przypominam o braku Marszu+1.
GRACZE
Baratheon - Germanus
Bolton - Gog
Greyjoy - Gamaliel
Arryn - Zmar -> player698 -> czarnylord23
Lannister - Czarny Jaszczur
Targaryen - Richtus
Targaryen - guzu
Tyrell - Leśnik
Martell - Dredzilla
WAŻNE! ZMIANY W ZASADACH!
1. Gdy obszar rodzinny zostaje podbity, garnizon ulega zniszczeniu. Jeżeli obszar wróci ponownie pod kontrolę rodzimego rodu, zostaje tam przywrócony garnizon o sile 1.
2. Obszar King's Landing zawsze posiada garnizon o sile 1.
3. Mobilizacja statków może mieć miejsce tylko na obszarach z portem, a statki mogą być zmobilizowane tylko do portu lub na obszar wodny, do którego przylega port.
4. Zmiana w limitach jednostek i żetonów: od teraz maksymalna pula żetonów władzy wynosi 24, liczba statków 7 a piechurów 12. Pula rycerzy i machin bez zmian i wynosi odpowiednio 5 i 2 (wszystko na mapie).
5. Podczas 5 tury zostanie wylosowana karta westeros z talii IV.
6. Wzmocniono niektóre z kart Dzikich, aby zagrożenie z ich strony było dostosowane do większej ilości graczy.
Karty rodów
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli karta Stannis Baratheon znajduje się na stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]
Tormund Giantsbane [2] [miecz][miecz]
Jon Snow [2] [wieża][wieża]
Melisandre [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Asha Greyjoy [1] Jeśli nie otrzymujesz wsparcia, siła wszystkich nie należących do Baratheona statków wynosi 0
Theon Greyjoy [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych
Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Black Walder [3][miecz][miecz]
Old Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty)
Ramsay Bolton [2][miecz][wieża]
Barbrey Ryswell [1][wieża][wieża]
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Hosteen Frey [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy
Greyjoy
Euron Crow's Eye [4][miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Nute The Barber [2][miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Andrik The Unsmiling [1][miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Donor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz bitwę, weź 2 Żetony Władzy
Lannister
Ser Jaimie Lannister [4][miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3][miecz]
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie musi odrzucić 2 Żetony Władzy
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz bitwę, zniszcz jedną z biorących udział w bitwie jednostek przeciwnika
Myrcella Baratheon [1][wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy
Arryn
Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika
Harrold Hardyng [3][miecz [miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy
Sansa Stark [2][wieża][wieża]
Harlan Hunter [1][miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje +2 do siły
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz, siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Targaryen
Ser Jorah Mormont [4][miecz][miecz]
The Tattered Prince [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Daenersys Targaryen [2] Jeśli wygrasz, możesz przejąć rozkaz przeciwnika znajdujący się polu bitwy, tak jakby należał on do Ciebie
Rhakarro [1][miecz]
Brown Ben Plumm [1][wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Tyrell
Ser Paxter Redwyne [4][miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Jeśli otrzymujesz wsparcie w bitwie od statków ta karta dodaje +2 do siły
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony
Margaery Tyrell [1][wieża][wieża]
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Queen of Thorns [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę
Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1
Martell
Darkstar [4][miecz][miecz]
Obara Sand [3][miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martel [1] Jeśli przegrasz bitwę różnicą 3 puktów siły lub mniej, przeciwnik także musi przeprowadzić odwrót
Nymeria Sand [1][wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów
Karty Dzikich
Siła Dzikich: 3
Kolejną kartę Dzikich oglądał: nikt
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 4 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 4 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 2 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 6 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 12. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 3 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 2 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 3 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 7 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 3 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 3 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Karty Westeros
Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Talia IV:
Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów. |
Ostatnio zmieniony przez Sznycelek Nie 25 Paź, 2015, w całości zmieniany 81 razy |
|
|
|
 |
Sznycelek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Lip, 2015
|
|
|
KRONIKA GRY
Kruk Posłaniec
Lannister - karta zostaje na wierzchu
Marsze
Targaryen - Marsz+0 statek, statek na Shipbreaker Bay
Targaryen - Marsz-1 statek na Blackwater Bay
Lannister - Marsz+0 piechur na Tumblestone
Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Seagard
Bolton - Marsz+0 statek na The Bite
Martell - Marsz+0 statek, statek na East Summer Sea
Arryn - Marsz+1 statek na The Narrow Sea
Tyrell - Marsz-1 statek z Redwyne Straights na West Summer Sea
Baratheon - Marsz-1 statek na Bay of Seals
Targaryen - Marsz-1 piechur na Tarth, zostawia żeton
Targaryen - Marsz+0 piechur na Duskendale, zostawia żeton
Lannister - Marsz+1 statek na Sunset Sea
Greyjoy - Marsz+0 statek na Sunset Sea (bitwa), Lannister wycofuje statek na The Golden Sound
Bolton - Marsz+1 piechur na Barrowlands, piechur na The Fingers
Martell - Marsz+1 piechur na Starfall, zostawia żeton
Arryn - Marsz+0 piechur na The Vale, rycerz na The Mountains of The Moon
Tyrell - Marsz+1 rycerz na Starfall (bitwa), Martell wycofuje piechura na Prince's Pass
Baratheon - Marsz+0 rycerz na Karhold
Tyrell - Marsz+0 piechur na Cider Hall
Umocnienia Władzy
Targaryen - UM* » statek do portu, piechur na Storm's End
Targaryen - UM* » statek na Massey's Hook, up do wieży
Targaryen - Port Dragonstone » +1 żeton władzy
Lannister - UM* » statek na The Golden Sound
Lannister - King's Landing » +3 żetony władzy
Lannister - Port Lannisport » +1 żeton władzy
Greyjoy - Pyke » +2 żetony władzy
Bolton - UM* » statek do portu, statek na The Shivering Sea
Bolton - White Harbor » +1 żeton władzy
Martell - UM* » statek na East Summer Sea, statek do portu
Arryn - UM* » statek na The Narrow Sea
Tyrell - UM* » statek, statek na Redwyne Straights
Baratheon - Deepwood » +1 żeton władzy
1. Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują
3. Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Kruk Posłaniec
Lannister - podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu
Najazdy
Targaryen - Duskendale » pali najazd w King's Landing
Lannister - King's Landing » spalony w wyniku najazdy
Bolton - The Fingers » pali najazd w The Mountains of the Moon
Arryn - The Mountains of the Moon » spalony w wyniku najazdu
Tyrell - West Summer Sea » pali wsparcie na Sunset Sea
Baratheon - Bay of Seals » bez efektu
Marsze
Targaryen - Marsz-1 rycerz na The Boneway, piechur na Kingswood
Targaryen - Marsz+0 rycerz na Maiden Pool, machina i piechur na King's Landing (bitwa), Lannister wycofuje jednostki na Blackwater
Lannister - Marsz+0 piechur na Harrenhal
Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Goldroad, rycerz na Riverrun (bitwa), zostawia żeton, Lannister wycofuje piechura na The Trident
Bolton - Marsz+1 statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), Arryn wycofuje statki do portu
Martell - Marsz+0 bez efektu
Arryn - Marsz-1 statek na The Narrow Sea (bitwa), Arryn wraca statek do portu
Tyrell - Marsz+0 piechur na The Arbor, piechur na Dornish Marshes, zostawia żeton
Baratheon - Marsz-1 wieża na Karhold
Targaryen - Marsz+0 statek na Shipbreaker Bay
Lannister - Marsz-1 piechur na Goldroad (bitwa), piechur Lannistera zostaje zniszczony zaś Greyjoy traci 2 żetony władzy
Greyjoy - Marsz+0 statek, statek, statek na The Golden Sound (bitwa), Greyjoy przegrywa tracąc 1 statek i otrzymując 2 żetony władzy
Bolton - Marsz+0 bez efektu
Martell - Marsz+1 rycerz na Yronwood, rycerz na Starfall (bitwa), Tyrell wycofuje jednostki na Three Towers
Arryn - Marsz+0 piechur na Gulltown
Baratheon - Marsz+0 rycerz na Kingsroad, wieża na The Dreadfort (bitwa), Bolton wycofuje jednostki na Winterfell
Targaryen - Marsz+1 statek, statek na Massey's Hook (bitwa), Targaryen wycofuje jednostki na
Arryn - Marsz+1 zdjęty w wyniku utraty obszaru
Umocnienia Władzy
Targaryen - Cape Wrath » 1 żeton władzy
Targaryen - Tarth » 1 żeton władzy
Targaryen - Port Dragonstone » 1 żeton władzy
Lannister - UW* » statek do portu
Lannister - Port Lannisport » 1 żeton władzy
Lannister - Casterly Rock » 2 żetony władzy
Greyjoy - Pyke » 2 żetony władzy
Greyjoy - Flint's Finger » 1 żeton
Bolton - Barrowlands » 2 żetony władzy
Bolton - The Twins » 2 żeton władzy
Martell - The Prince's Pass » 2 żetony władzy
Arryn - UW* » 2 żetony władzy
Tyrell - UW* » Rycerz na Highgarden
Tyrell - Port Oldtown » 1 żeton władzy
Tyrell - Cider Hall » 1 żeton władzy
Baratheon - Deepwood » 1 żeton władzy
Baratheon - Port Deepwood » 1 żeton władzy
Kruk Posłaniec
Lannister - The Golden Sound » zmienia Wsparcie+1 na Marsz+1
Marsze
Greyjoy - Marsz+0 rycerz na Tumblestone (bitwa), Lannister wycofuje piechura na Golden Tooth
Lannister - Marsz+1 statek, statek, statek na Ironman's Bay (bitwa), Greyjoy wycofuje statki na Blazewater Bay, Lannister
traci 3 żetony władzy na rzecz Qyburna
Arryn - Marsz+0 statek, statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), Bolton traci jeden statek a statki Arryna wycofują się do portu
Bolton - Marsz-1 statek na Bay of Seals (bitwa), statek Boltona wraca na morze i odzyskuje karty rodu na rękę, Baratheon wraca Stannisa na rękę
Baratheon - Marsz+0 statek, statek na The Shivering Sea (bitwa), statek Boltona ulega zniszczeniu
Targaryen - Marsz+1 statek na Massey's Hook (bitwa), Targaryen wycofuje statki na Shipbreaker Bay
Martell - Marsz-1 rycerz na Starfall, piechur na Sunspear
Tyrell - Marsz+1 rycerz na Dornish Marches, piechur na Starfall (bitwa), piechur wraca na Three Towers, Tyrell usuwa rozkaz Marszu+1 Martella, zaś Martell ściaga Tyrella z toru Królewskiego Dworu na sam dół
Targaryen - Marsz-1 rycerz na Storm's End, zostawia żeton
Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Barrowlands (bitwa), nie zostawia żetonu, rycerz Greyjoya zostaje zabity
Lannister - Marsz-1 rycerz, piechur na Harrenhal, piechur na Goldroad, nie zostawia żetonu
Arryn - Marsz-1 piechur na Bloody Gate
Bolton - Marsz+0 rycerz na White Harbour
Baratheon - Marsz-1 rycerz na Kingsroad, statek w poracie zostaje zniszczony
Targaryen - Marsz-1 rycerz na Blackwater
Martell - Marsz+0 rycerz na Prince's Pass
Tyrell - Marsz+0 piechur na Bitterbridge
Targaryen - Marsz+0 rycerz, rycerz na Roseroad
Lannister - Marsz+0 piechur, piechur, rycerz na Riverrun (bitwa), rycerz Greyjoya wycofuje się na Seagard
Arryn - Marsz+1 rycerz na The Fingers
Bolton - Marsz+1 piechur na Deepwood
Targaryen - Marsz+0 rycerz na Kingswood (bitwa), Targaryen przejmuje UW, piechur wycofuje się na Storm's End
Martell - Marsz+1 zdjęty w wyniku działania karty Queen of Thorns [0]
Tyrell - Marsz-1 rycerz na Cider Hall
Umocnienia Władzy
Greyjoy - Riverrun » stracony po bitwie
Greyjoy - Pyke » 2 żetony władzy
Lannister - UW* » statek na The Golden Sound
Lannister - Port Lannisport » 1 żeton władzy
Lannister - Casterly Rock » 2 żetony władzy
Arryn - The Vale » 2 żetony władzy
Bolton - Barrowlands » 2 żetony władzy
Baratheon - UW* » piechur, statek na The Shivering Sea
Baratheon - Deepwood » stracony w wyniku zniszczenia statku
Tyrell - The Arbor » 3 żetony władzy
Tyrell - Oldtown Port » 1 żeton władzy
Targaryen (przejęte od Targaryen) - Kingswood » 2 żetony władzy
Targaryen - The Boneway » 2 żetony władzy
1. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Targaryen - 2 » 4
Targaryen - 1 » 2
Lannister - 4 » 6
Greyjoy - 1 » 3
Bolton - 2 » 2
Martell - 2 » 4
Arryn - 1 » 2
Tyrell - 3 » 3
Baratheon - 2 » 3
2. Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Kruk Posłaniec
Lannister - zmienia wsparcie w Riverrun na Marsz+1
Najazdy
Greyjoy - pali wsparcie na The Golden Sound
Bolton - bez efektu
Baratheon - bez efektu
Targaryen - bez efektu
Tyrell - bez efektu
Greyjoy - bez efektu
Marsze
Greyjoy - Marsz+1 statek, statek na Ironman's Bay (bitwa), Lannister wycofuje jednostki na The Golden Sound i traci 1 statek, Greyjoy traci 2 żetony władzy
Lannister - Marsz+1 rycerz, piechur na Seagard, zostawia żeton (bitwa), Greyjoy traci rycerza ale odzyskuje 2 żetony władzy
Arryn - Marsz+0 bez efektu
Bolton - Marsz+0 bez efektu
Baratheon - Marsz+1 rycerz na Deepwood (bitwa), Bolton wycofuje piechura na The Stoney Shore, Baratheon otrzymuje 1 żeton władzy
Targaryen - Marsz+1 rycerz na Tarth
Martell - Marsz+0 bez efektu
Tyrell - Marsz-1 bez efektu
Targaryen - Marsz-1 rycerz na Kingswood, rycerz na Bitterbridge (bitwa), piechur Tyrella ginie
Greyjoy - Marsz+0 rycerz na Goldroad (bitwa), Lannister wycofuje piechura na Riverrun
Lannister - Marsz-1 rycerz na Tumblestone
Arryn - Marsz+1 statek, statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), statki Arryna wracają do portu
Bolton - Marsz-1 piechur na The Fingers (bitwa), rycerz Arryna ginie
Martell - Marsz-1 bez efektu
Tyrell - Marsz+0 rycerz na Bitterbridge (bitwa), rycerz Tyrella wraca do Cider Hall
Targaryen - Marsz+0 statek, statek, statek na Massey's Hook (bitwa), statki Targaryena wracają na morze
Greyjoy - Marsz-1 piechur na Flint's Finger
Lannister - Marsz+0 stracony w wyniku utraty obszaru
Bolton - Marsz+1 piechur na The Dreadfort (bitwa), piechur Boltona wraca na White Harbour
Umocnienia Władzy
Lannister - Lannisport » 1 żeton władzy
Lannister - Port Lannisport » 1 żeton władzy
Arryn - Bloody Gate » 2 żetony władzy
Bolton - Barrowlands » 2 żetony władzy
Martell - UW* » 2 żetony władzy
Martell - Prince's Pass » 2 żetony władzy
Tyrell - The Arbor » 3 żetony władzy
Tyrell - Port Oldtown » 1 żeton władzy
Targaryen - Cape Wrath » 1 żeton władzy
Targaryen - Port Storm's End » 1 żeton władzy
1. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Greyjoy - 3 » 3
Lannister - 6 » 4
Arryn - 2 » 3
Bolton - 2 » 2
Baratheon - 3 » 2
Targaryen - 2 » 3
Martell - 4 » 4
Tyrell - 3 » 4
Targaryen - 4 » 3
2. Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Greyjoy - +2 żetony władzy
Lannister - +4 żetony władzy
Arryn - +3 żetony władzy
Bolton - +3 żetony władzy
Baratheon - +3 żetony władzy
Targaryen - +5 żetonów władzy
Martell - +3 żetony władzy
Tyrell - +4 żetony władzy
Targaryen - +2 żetony władzy
3. Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich z siłą 3
Kartę zna: Lannister
Dostępne żetony władzy
Greyjoy - 6
Lannister - 7
Arryn - 9
Bolton - 6
Baratheon - 3
Targaryen - 7
Martell - 7
Tyrell - 14
Targaryen - 6
Lord Tyrell został obarczony odpowiedzialnością za porażkę Nocnej Straży i to on spada o 3 pozycje na torze zaopatrzenia, reszta tylko o 2.
Nowe zaopatrzenie:
Greyjoy - 3 » 1
Lannister - 4 » 2
Arryn - 3 » 1
Bolton - 2 » 0
Baratheon - 2 » 0
Targaryen - 5 » 3
Martell - 4 » 2
Tyrell - 4 » 1
Targaryen - 3 » 1
Armie zredukowali Baratheon , Tyrell i Lannister
Kruk Posłaniec
Lannister - zmienia wsparcie w Port Lannisport na marsz-1
Najazdy
Lannister - bez efektu
Bolton - Winterfell » pali wsparcie* w Kingsroad
Baratheon - bez efektu
Targaryen - King's Landing » pali najazd w Bitterbridge
Tyrell - bez efektu
Targaryen - zdjęty w wyniku najazdu
Bolton - The Narrow Sea » pali wsparcie w The Vale
Marsze
Greyjoy - Marsz-1 piechur na Goldroad
Lannister - Marsz+0 bez efektu
Arryn - Marsz-1 piechur na The Mountains of The Moon, zostawia żeton
Bolton - Marsz+1 rycerz, piechur na The Dreadfort (bitwa), zostawia żeton, wieża Baratheona ulega zniszczeniu, przywrócony zostaje garnizon o sile 1
Baratheon - Marsz+0 rycerz na The Stoney Shore (bitwa), zostawia żeton, piechur Boltona nie może się wycofać z powodu zaopatrzenia i ginie
Targaryen - Marsz+0 bez efektu
Martell - Marsz+0 piechur na Starfall
Tyrell - Marsz+0 piechur na Roseroad, rycerz na Bitterbridge (bitwa), Tyrell zabiera wsparcie z Highgarden i umieszcza je w Bitterbridge, rycerz Targaryena nie ma się gdzie wycofać i zostaje zniszczony
Targaryen - Marsz+0 statek, statek, statek na Massey's Hook (bitwa), statek Targaryena wraca do portu
Greyjoy - Marsz+0 piechur na Harrenhal, rycerz na Flint's Finger
Lannister - Marsz+1 statek, statek na The Sunset Sea (bitwa), Greyjoy wycofuje statek na Blazewater Bay
Arryn - Marsz+1 statek, statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), statki wracają do portu a Bolton płaci 5 żetonów władzy
Bolton - Marsz+0 bez efektu
Baratheon - Marsz+1 statek na The Narrow Sea (bitwa), statek Boltona ulega zniszczeniu
Targaryen - Marsz+1 zdjęty z braku możliwości wykonania marszu
Martell - Marsz+1 statek, statek, statek na West Summer Sea (bitwa), statek Tyrella ulega zniszczeniu
Tyrell - Marsz-1 statek, statek, statek na West Summer Sea (bitwa), statki Tyrella dokonują odwrotu
Targaryen - Marsz-1 rycerz na Dragonstone (bitwa), Targaryen przejmuje Dragonstone i statek w porcie
Lannister - Marsz-1 statek na The Golden Sound
Bolton - Marsz-1 zdjęty w wyniku utraty obszaru
Martell - Marsz-1 statek, statek na East Summer Sea
1. Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
2. Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
3. Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
4. Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Uwaga! Zaczynamy od Ataku Dzikich z siłą 18!
Kartę Dzikich zna: Nikt
Żetony władzy:
Greyjoy - 6
Lannister - 7
Arryn - 11
Bolton - 8
Baratheon - 4
Targaryen - 7
Martell - 11
Tyrell - 18
Targaryen - 8
Atak Dzikich z siłą 18
Targaryen - 8
Greyjoy - 6
Baratheon - 2
Arryn - 2
Lannister - 2
Targaryen - 2
Tyrell - 1
Bolton - 1
Martell - 1
Nocna Straż zmobilizowana do działa po wcześniejszej porażce stawiła opór z siłą 25! Największy udział miał tutaj Targaryen, zgarniając chwałę zwycięstwa.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Targaryen do mobilizacji, a potem decyzja Greyjoya co do wydarzenia.
Żetony po licytacji:
Greyjoy - 0
Lannister - 5
Arryn - 9
Bolton - 7
Baratheon - 2
Targaryen - 5
Martell - 10
Tyrell - 17
Targaryen - 0
Kruk Posłaniec
Martell - podgląda Kartę Dzikich i daje ją na spód talii
Najazdy
Tyrell - Roseroad* » pali obronę w The Boneway
Lannister - bez efektu
Greyjoy - Blazewater Bay » pali umocnienie władzy w Barrowlands
Bolton - bez efektu
Baratheon - bez efektu
Targaryen - bez efektu
Tyrell - Bitterbridge » pali umocnienie władzy w Blackwater
Lannister - bez efektu
Bolton - bez efektu
Baratheon - bez efektu
Targaryen - bez efektu
Tyrell - bez efektu
Marsze
Tyrell - Marsz+1 statek, statek, statek na West Summer Sea (bitwa), 2 statki Tyrella zostają zniszczone, Tyrell zdejmuje rozkaz Marszu+0 Martella
Arryn - Marsz+0 statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), statek Baratheona wycofuje się i odzyskuje on kartę [4] na rękę
Lannister - Marsz+1 statek, statek na Ironman's Bay (bitwa), statki Greyjoya wycofują się do portu w Pyke
Greyjoy - Marsz-1 piechur na Barrowlands (bitwa), piechur Greyjoya zostaje zniszczony
Targaryen - Marsz+0 piechur na Maidenpool, rycerz na Kingswood, nie zostawia żetonu władzy
Bolton - Marsz+1 statek na The Shivering Sea (bitwa), statek Boltona wycofuje się do portu
Baratheon - Marsz-1 rycerz na Karhold
Martell - Marsz-1 piechur na The Boneway (bitwa), piechur Martella ginie, Rycerz Targaryena wycofuje się na Dornish Marches
Targaryen - Marsz+0 statek, statek, statek na Blackwater Bay (bitwa), statek Targaryena w porcie zostaje zniszczony aby pozostałe statki mogły się do niego wycofać
Tyrell - Marsz-1 rycerz na Cider Hall, rycerz na Dornish Marches (bitwa), Targaryen wycofuje rycerza na The Boneway
Arryn - Marsz-1 rycerz, rycerz na The Mountains of the Moon
Lannister - Marsz+0 machina na Pyke (bitwa), piechur Greyjoya zostaje zniszczony i otrzymuje 2 żetony władzy
Greyjoy - Marsz+0 bez efektu
Targaryen - Marsz-1 machina oblężnicza na Kingswood
Bolton - Marsz+0 rycerz na Kingsroad, rycerz na White Harbour
Baratheon - Marsz+0 rycerz na Kingsroad (bitwa), rycerz Boltona wycofuje się na The Dreadfort
Martell - Marsz+1 bez efektu
Targaryen - Marsz-1 statek na Massey's Hook
Tyrell - Marsz+0 rycerz na Searoad Marches, rycerz na Blackwater (bitwa), Targaryen wycofuje rycerza na Duskendale
Arryn - Marsz+1 rycerz, piechur na The Twins (bitwa), Bolton wycofuje piechura na Widow's Watch
Lannister - Marsz-1 rycerz na Goldroad
Targaryen - Marsz+1 zdjęty w wyniku utraty obszaru
Bolton - Marsz-1 rycerz na The Dreadfort
Martell - Marsz+0 zdjęty w wyniku działania karty Queen of thorns [0]
Umocnienia Władzy
Tyrell - UW* » statek, statek na Redwyne Straights
Tyrell - Port Oldtown » 1 żeton władzy
Tyrell - The Arbor » 3 żetony władzy
Arryn - UW* » statek na The Narrow Sea
Arryn - The Vale » 2 żetony władzy
Lannister - Lannisport » 1 żeton władzy
Lannister - Golden Tooth » 2 żetony władzy
Targaryen - Blackwater » utracony w wyniku najazdu
Targaryen - Port King's Landing » utracony w wyniku utraty statku
Bolton - Barrowlands » utracony w wyniku najazdu
Baratheon - Castle Black » 2 żetony władzy
Baratheon - Bay of Seals » bez efektu
Martell - UW* » 2 żetony władzy
Martell - Prince's Pass » 2 żetony władzy
Martell - Port Sunspear » 1 żeton władzy
Targaryen - Dragonstone » 3 żetony władzy
Targaryen - Port Storm's End » 1 żeton władzy
1. Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
4. Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane. |
Ostatnio zmieniony przez Sznycelek Wto 20 Paź, 2015, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
 |
Sznycelek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
Kruk Posłaniec
Lannister - karta zostaje na wierzchu
Marsze
Targaryen - Marsz+0 statek, statek na Shipbreaker Bay
Targaryen - Marsz-1 statek na Blackwater Bay
Lannister - Marsz+0 piechur na Tumblestone
Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Seagard
Bolton - Marsz+0 statek na The Bite
Martell - Marsz+0 statek, statek na East Summer Sea
Arryn - Marsz+1 statek na The Narrow Sea
Tyrell - Marsz-1 statek z Redwyne Straights na West Summer Sea
Baratheon - Marsz-1 statek na Bay of Seals
Targaryen - Marsz-1 piechur na Tarth, zostawia żeton
Targaryen - Marsz+0 piechur na Duskendale, zostawia żeton
Lannister - Marsz+1 statek na Sunset Sea
Greyjoy - Marsz+0 statek na Sunset Sea (bitwa), Lannister wycofuje statek na The Golden Sound
Bolton - Marsz+1 piechur na Barrowlands, piechur na The Fingers
Martell - Marsz+1 piechur na Starfall, zostawia żeton
Arryn - Marsz+0 piechur na The Vale, rycerz na The Mountains of The Moon
Tyrell - Marsz+1 rycerz na Starfall (bitwa), Martell wycofuje piechura na Prince's Pass
Baratheon - Marsz+0 rycerz na Karhold
Tyrell - Marsz+0 piechur na Cider Hall
Umocnienia Władzy
Targaryen - UM* » statek do portu, piechur na Storm's End
Targaryen - UM* » statek na Massey's Hook, up do wieży
Targaryen - Port Dragonstone » +1 żeton władzy
Lannister - UM* » statek na The Golden Sound
Lannister - King's Landing » +3 żetony władzy
Lannister - Port Lannisport » +1 żeton władzy
Greyjoy - Pyke » +2 żetony władzy
Bolton - UM* » statek do portu, statek na The Shivering Sea
Bolton - White Harbor » +1 żeton władzy
Martell - UM* » statek na East Summer Sea, statek do portu
Arryn - UM* » statek na The Narrow Sea
Tyrell - UM* » statek, statek na Redwyne Straights
Baratheon - Deepwood » +1 żeton władzy |
Ostatnio zmieniony przez Sznycelek Czw 23 Lip, 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
Poproszę o wieści zza muru |
|
|
|
 |
ZMar [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
U mnie niezależnie od wszystkiego pierwszy marsz to wypłynięcie z portu na Narrow Sea
W drugim marszu piechur na The Vale, rycerz na The Mountains of The Moon.
Z Mobilizacji statek na Narrow Sea |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
M+0: SH i SH na pełne morze Shipbreaker Bay |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
wypływam z portu piechur na fingersy drugi na barrowlandsy z uw statek port statek na morze |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
Wypływam statkiem
Rycerz na karhold
Piechur zostaje |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
Ps. Ile trzeba mieć zamków i twierdz 7 czy 8? |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
M-1: statek na Blackwater Bay
M+0: piechur na Duskendale, żeton zostaje
Mobilka: statek na Massey's Hook, up do wieży |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015
|
|
|
Casterly Rock (marsz +0) -> piechur na Tumblestone |
|
|
|
 |
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2015
|
|
|
Sh sh na ess |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2015
|
|
|
M-1: FM na Tarth, zostawiam żw |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2015
|
|
|
M-1 FM zostaje, KN na seagard |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Lip, 2015
|
|
|
Statek z RS na WSS. |
|
|
|
 |
|
|