galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #100 Pole Gry - A hundred miles ahead!
Autor Wiadomość
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lip, 2015   PBF #100 Pole Gry - A hundred miles ahead!







1. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Tyrell - 1 » 7
    Arryn - 1 » 2
    Lannister - 2 » 7
    Greyjoy - 1 » 0
    Targaryen - 3 » 4
    Bolton - 0 » 4
    Baratheon - 0 » 2
    Martell - 2 » 4
    Targaryen - 1 » 2


2. Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Tyrell - +4 żetony władzy
    Arryn - +5 żetonów władzy
    Lannister - +6 żetonów władzy
    Greyjoy - +1 żeton władzy
    Targaryen - +3 żetony władzy
    Bolton - +3 żetony władzy
    Baratheon - +2 żetony władzy
    Martell - +3 żetony władzy
    Targaryen - +4 żetony władzy


3. Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.

4. Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.

    Tyrell - 7 » 8
    Arryn - 2 » 4
    Lannister - 7 » 8
    Greyjoy - 0 » 2
    Targaryen - 4 » 6
    Bolton - 4 » 6
    Baratheon - 2 » 4
    Martell - 4 » 6
    Targaryen - 2 » 4


Jak sobie państwo zasiali, tak państwo mają żarcia w... dużo. :roll: Czekam na rozkazy, przypominam o braku Marszu+1.

GRACZE

Baratheon - Germanus
Bolton - Gog
Greyjoy - Gamaliel
Arryn - Zmar -> player698 -> czarnylord23
Lannister - Czarny Jaszczur
Targaryen - Richtus
Targaryen - guzu
Tyrell - Leśnik
Martell - Dredzilla


WAŻNE! ZMIANY W ZASADACH!
1. Gdy obszar rodzinny zostaje podbity, garnizon ulega zniszczeniu. Jeżeli obszar wróci ponownie pod kontrolę rodzimego rodu, zostaje tam przywrócony garnizon o sile 1.
2. Obszar King's Landing zawsze posiada garnizon o sile 1.
3. Mobilizacja statków może mieć miejsce tylko na obszarach z portem, a statki mogą być zmobilizowane tylko do portu lub na obszar wodny, do którego przylega port.
4. Zmiana w limitach jednostek i żetonów: od teraz maksymalna pula żetonów władzy wynosi 24, liczba statków 7 a piechurów 12. Pula rycerzy i machin bez zmian i wynosi odpowiednio 5 i 2 (wszystko na mapie).
5. Podczas 5 tury zostanie wylosowana karta westeros z talii IV.
6. Wzmocniono niektóre z kart Dzikich, aby zagrożenie z ich strony było dostosowane do większej ilości graczy.


Karty rodów


Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Ser Davos Seaworth [3] Jeśli karta Stannis Baratheon znajduje się na stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły oraz [miecz]
Tormund Giantsbane [2] [miecz][miecz]
Jon Snow [2] [wieża][wieża]
Melisandre [1] Natychmiast pobierz tyle Żetonów Władzy ile wynosi wydrukowana siła karty rodu przeciwnika
Asha Greyjoy [1] Jeśli nie otrzymujesz wsparcia, siła wszystkich nie należących do Baratheona statków wynosi 0
Theon Greyjoy [0] Po bitwie możesz cofnąć na rękę dowolną kartę Rodu ze swojego stosu kart odrzuconych

Bolton
Roose Bolton [4] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek
Black Walder [3][miecz][miecz]
Old Walder Frey [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (bez tej karty)
Ramsay Bolton [2][miecz][wieża]
Barbrey Ryswell [1][wieża][wieża]
Arnolf Karstark [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Hosteen Frey [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Greyjoy
Euron Crow's Eye [4][miecz][wieża]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Nute The Barber [2][miecz][wieża]
Moqorro [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz dodać statek na obszarze ogarniętym bitwą, jeśli pozwala na to zaopatrzenie
Andrik The Unsmiling [1][miecz][miecz]
Harras Harlaw [1] Możesz wybrać, które Twoje jednostki znajdujące się na obszarze sąsiadującym z bitwą udzielą Ci wsparcia, nawet jeśli nie masz tam rozkazu wsparcia
Donor Saltcliffe [0] Jeśli przegrasz bitwę, weź 2 Żetony Władzy

Lannister
Ser Jaimie Lannister [4][miecz][wieża]
Ser Robert Strong [3][miecz]
Cersei Lannister [2] Twój przeciwnik po bitwie musi odrzucić 2 Żetony Władzy
Ser Meryn Trant [2] Jeśli wygrasz bitwę, zniszcz jedną z biorących udział w bitwie jednostek przeciwnika
Myrcella Baratheon [1][wieża][wieża]
Ser Ilyn Payne [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Qyburn [0] Możesz dodać +1 do siły za każdą gwiazdkę, którą posiadasz na torze Królewskiego Dworu. Za każdą gwiazdkę musisz odrzucić 1 Żeton Władzy

Arryn
Petyr Baelish [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów lub Statków przeciwnika
Harrold Hardyng [3][miecz [miecz]
Lyn Corbray [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, twój przeciwnik także musi wykonać odwrót. Jeśli odmówi ,musi zapłacić 5 żetonów władzy
Sansa Stark [2][wieża][wieża]
Harlan Hunter [1][miecz][wieża]
Robert Arryn [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje +2 do siły
Maester Colemon [0] Jeśli się bronisz, siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0

Targaryen
Ser Jorah Mormont [4][miecz][miecz]
The Tattered Prince [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Barristan Selmy [2][wieża][wieża]
Daenersys Targaryen [2] Jeśli wygrasz, możesz przejąć rozkaz przeciwnika znajdujący się polu bitwy, tak jakby należał on do Ciebie
Rhakarro [1][miecz]
Brown Ben Plumm [1][wieża]
Tyrion Lannister [0] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu

Tyrell
Ser Paxter Redwyne [4][miecz][miecz]
Randyll Tarly [3] Jeśli otrzymujesz wsparcie w bitwie od statków ta karta dodaje +2 do siły
Ser Garlan Tyrell [2][miecz][wieża]
Mace Tyrell [2] Jeśli wygrasz bitwę, możesz usunąć znajdujący się na obszarze bitwy rozkaz i umieścić na nim rozkaz wsparcia lub obrony
Margaery Tyrell [1][wieża][wieża]
Willas Tyrell [1] Zignoruj tekst zdolności karty rodu przeciwnika
Queen of Thorns [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę

Targaryen
Aegon Targaryen [4] Jeśli przeciwnik posiada wyższą od Ciebie pozycję na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły
Harry Strickland [3] [miecz][miecz]
Jon Connington [2] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedną z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Targaryenów) w jednostkę Rycerzy
Ser Rolly Duckfield [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0
Ser Franklyn Flowers [1] [wieża][wieża]
Tristan Rivers [1] [miecz][wieża]
Lysono Maar [0] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Targaryenów) zapewniają premię +2, a nie +1

Martell
Darkstar [4][miecz][miecz]
Obara Sand [3][miecz][wieża]
Areo Hotah [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek ,otrzymujesz +2 do siły i Fortyfikację
Arianne Martel [1] Jeśli przegrasz bitwę różnicą 3 puktów siły lub mniej, przeciwnik także musi przeprowadzić odwrót
Nymeria Sand [1][wieża][wieża]
Tyene Sand [1] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów

Karty Dzikich


Siła Dzikich: 3

Kolejną kartę Dzikich oglądał: nikt

WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 4 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 4 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 2 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 6 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 12. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 3 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 2 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 3 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 7 ).


KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 3 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 3 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Karty Westeros


Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.

Talia IV:
Others Attack [dzicy] Wszyscy muszą natychmiast odrzucić jedną z kart rodów dostępnych na ręce.
Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.
Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Death's and Taxes [dzicy] Wszyscy muszą odrzucić tyle Żetonów Władzy ile wynosi ich zaopatrzenie.
Storm at Sea Wszyscy muszą zniszczyć dwa ze swoich statków, które znajdują się na morzu. Statki znajdujące się w porcie są bezpieczne.
Drought [dzicy] W tej turze przez wszystkie rzeki można przeprowadzać najazdy, marsze, wsparcie i odwroty.
Winter is Coming Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Choppy Seas W tej turze statki nie mogą wspierać terenów lądowych ogarniętych bitwą.
Abundant Harves Zaopatrzenia każdego gracza wzrasta o 2 poziomy aż do następnej aktualizacji zaopatrzenia.
Wolves Attack [dzicy] Połowa posiadanych przez każdego gracza jednostek rycerzy zamienia się w jednostki piechurów ( zaokrąglamy w górę, jeśli masz pięciu rycerzy, zamieniasz trzech).
Sea Doldrums W tej turze za pomocą statków nie można wykonywać marszy i odwrotów.
Ostatnio zmieniony przez Sznycelek Nie 25 Paź, 2015, w całości zmieniany 81 razy  
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lip, 2015   

KRONIKA GRY







    Kruk Posłaniec
      Lannister - karta zostaje na wierzchu


    Marsze
      Targaryen - Marsz+0 statek, statek na Shipbreaker Bay
      Targaryen - Marsz-1 statek na Blackwater Bay
      Lannister - Marsz+0 piechur na Tumblestone
      Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Seagard
      Bolton - Marsz+0 statek na The Bite
      Martell - Marsz+0 statek, statek na East Summer Sea
      Arryn - Marsz+1 statek na The Narrow Sea
      Tyrell - Marsz-1 statek z Redwyne Straights na West Summer Sea
      Baratheon - Marsz-1 statek na Bay of Seals

      Targaryen - Marsz-1 piechur na Tarth, zostawia żeton
      Targaryen - Marsz+0 piechur na Duskendale, zostawia żeton
      Lannister - Marsz+1 statek na Sunset Sea
      Greyjoy - Marsz+0 statek na Sunset Sea (bitwa), Lannister wycofuje statek na The Golden Sound
      Bolton - Marsz+1 piechur na Barrowlands, piechur na The Fingers
      Martell - Marsz+1 piechur na Starfall, zostawia żeton
      Arryn - Marsz+0 piechur na The Vale, rycerz na The Mountains of The Moon
      Tyrell - Marsz+1 rycerz na Starfall (bitwa), Martell wycofuje piechura na Prince's Pass
      Baratheon - Marsz+0 rycerz na Karhold

      Tyrell - Marsz+0 piechur na Cider Hall


    Umocnienia Władzy
      Targaryen - UM* » statek do portu, piechur na Storm's End
      Targaryen - UM* » statek na Massey's Hook, up do wieży
      Targaryen - Port Dragonstone » +1 żeton władzy
      Lannister - UM* » statek na The Golden Sound
      Lannister - King's Landing » +3 żetony władzy
      Lannister - Port Lannisport » +1 żeton władzy
      Greyjoy - Pyke » +2 żetony władzy
      Bolton - UM* » statek do portu, statek na The Shivering Sea
      Bolton - White Harbor » +1 żeton władzy
      Martell - UM* » statek na East Summer Sea, statek do portu
      Arryn - UM* » statek na The Narrow Sea
      Tyrell - UM* » statek, statek na Redwyne Straights
      Baratheon - Deepwood » +1 żeton władzy



Mapka do pobrania
Tyrell ma poprawione żetony





Mapka do pobrania
Błąd na mapie - Tyrell 6 żetonów władzy


1. Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują
3. Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

    Kruk Posłaniec
      Lannister - podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu


    Najazdy
      Targaryen - Duskendale » pali najazd w King's Landing
      Lannister - King's Landing » spalony w wyniku najazdy
      Bolton - The Fingers » pali najazd w The Mountains of the Moon
      Arryn - The Mountains of the Moon » spalony w wyniku najazdu
      Tyrell - West Summer Sea » pali wsparcie na Sunset Sea
      Baratheon - Bay of Seals » bez efektu


    Marsze
      Targaryen - Marsz-1 rycerz na The Boneway, piechur na Kingswood
      Targaryen - Marsz+0 rycerz na Maiden Pool, machina i piechur na King's Landing (bitwa), Lannister wycofuje jednostki na Blackwater
      Lannister - Marsz+0 piechur na Harrenhal
      Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Goldroad, rycerz na Riverrun (bitwa), zostawia żeton, Lannister wycofuje piechura na The Trident
      Bolton - Marsz+1 statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), Arryn wycofuje statki do portu
      Martell - Marsz+0 bez efektu
      Arryn - Marsz-1 statek na The Narrow Sea (bitwa), Arryn wraca statek do portu
      Tyrell - Marsz+0 piechur na The Arbor, piechur na Dornish Marshes, zostawia żeton
      Baratheon - Marsz-1 wieża na Karhold

      Targaryen - Marsz+0 statek na Shipbreaker Bay
      Lannister - Marsz-1 piechur na Goldroad (bitwa), piechur Lannistera zostaje zniszczony zaś Greyjoy traci 2 żetony władzy
      Greyjoy - Marsz+0 statek, statek, statek na The Golden Sound (bitwa), Greyjoy przegrywa tracąc 1 statek i otrzymując 2 żetony władzy
      Bolton - Marsz+0 bez efektu
      Martell - Marsz+1 rycerz na Yronwood, rycerz na Starfall (bitwa), Tyrell wycofuje jednostki na Three Towers
      Arryn - Marsz+0 piechur na Gulltown
      Baratheon - Marsz+0 rycerz na Kingsroad, wieża na The Dreadfort (bitwa), Bolton wycofuje jednostki na Winterfell

      Targaryen - Marsz+1 statek, statek na Massey's Hook (bitwa), Targaryen wycofuje jednostki na
      Arryn - Marsz+1 zdjęty w wyniku utraty obszaru


    Umocnienia Władzy
      Targaryen - Cape Wrath » 1 żeton władzy
      Targaryen - Tarth » 1 żeton władzy
      Targaryen - Port Dragonstone » 1 żeton władzy
      Lannister - UW* » statek do portu
      Lannister - Port Lannisport » 1 żeton władzy
      Lannister - Casterly Rock » 2 żetony władzy
      Greyjoy - Pyke » 2 żetony władzy
      Greyjoy - Flint's Finger » 1 żeton
      Bolton - Barrowlands » 2 żetony władzy
      Bolton - The Twins » 2 żeton władzy
      Martell - The Prince's Pass » 2 żetony władzy
      Arryn - UW* » 2 żetony władzy
      Tyrell - UW* » Rycerz na Highgarden
      Tyrell - Port Oldtown » 1 żeton władzy
      Tyrell - Cider Hall » 1 żeton władzy
      Baratheon - Deepwood » 1 żeton władzy
      Baratheon - Port Deepwood » 1 żeton władzy











    Kruk Posłaniec
      Lannister - The Golden Sound » zmienia Wsparcie+1 na Marsz+1


    Marsze
      Greyjoy - Marsz+0 rycerz na Tumblestone (bitwa), Lannister wycofuje piechura na Golden Tooth
      Lannister - Marsz+1 statek, statek, statek na Ironman's Bay (bitwa), Greyjoy wycofuje statki na Blazewater Bay, Lannister
      traci 3 żetony władzy na rzecz Qyburna
      Arryn - Marsz+0 statek, statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), Bolton traci jeden statek a statki Arryna wycofują się do portu
      Bolton - Marsz-1 statek na Bay of Seals (bitwa), statek Boltona wraca na morze i odzyskuje karty rodu na rękę, Baratheon wraca Stannisa na rękę
      Baratheon - Marsz+0 statek, statek na The Shivering Sea (bitwa), statek Boltona ulega zniszczeniu
      Targaryen - Marsz+1 statek na Massey's Hook (bitwa), Targaryen wycofuje statki na Shipbreaker Bay
      Martell - Marsz-1 rycerz na Starfall, piechur na Sunspear
      Tyrell - Marsz+1 rycerz na Dornish Marches, piechur na Starfall (bitwa), piechur wraca na Three Towers, Tyrell usuwa rozkaz Marszu+1 Martella, zaś Martell ściaga Tyrella z toru Królewskiego Dworu na sam dół
      Targaryen - Marsz-1 rycerz na Storm's End, zostawia żeton

      Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Barrowlands (bitwa), nie zostawia żetonu, rycerz Greyjoya zostaje zabity
      Lannister - Marsz-1 rycerz, piechur na Harrenhal, piechur na Goldroad, nie zostawia żetonu
      Arryn - Marsz-1 piechur na Bloody Gate
      Bolton - Marsz+0 rycerz na White Harbour
      Baratheon - Marsz-1 rycerz na Kingsroad, statek w poracie zostaje zniszczony
      Targaryen - Marsz-1 rycerz na Blackwater
      Martell - Marsz+0 rycerz na Prince's Pass
      Tyrell - Marsz+0 piechur na Bitterbridge
      Targaryen - Marsz+0 rycerz, rycerz na Roseroad

      Lannister - Marsz+0 piechur, piechur, rycerz na Riverrun (bitwa), rycerz Greyjoya wycofuje się na Seagard
      Arryn - Marsz+1 rycerz na The Fingers
      Bolton - Marsz+1 piechur na Deepwood
      Targaryen - Marsz+0 rycerz na Kingswood (bitwa), Targaryen przejmuje UW, piechur wycofuje się na Storm's End
      Martell - Marsz+1 zdjęty w wyniku działania karty Queen of Thorns [0]
      Tyrell - Marsz-1 rycerz na Cider Hall


    Umocnienia Władzy
      Greyjoy - Riverrun » stracony po bitwie
      Greyjoy - Pyke » 2 żetony władzy
      Lannister - UW* » statek na The Golden Sound
      Lannister - Port Lannisport » 1 żeton władzy
      Lannister - Casterly Rock » 2 żetony władzy
      Arryn - The Vale » 2 żetony władzy
      Bolton - Barrowlands » 2 żetony władzy
      Baratheon - UW* » piechur, statek na The Shivering Sea
      Baratheon - Deepwood » stracony w wyniku zniszczenia statku
      Tyrell - The Arbor » 3 żetony władzy
      Tyrell - Oldtown Port » 1 żeton władzy
      Targaryen (przejęte od Targaryen) - Kingswood » 2 żetony władzy
      Targaryen - The Boneway » 2 żetony władzy




1. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Targaryen - 2 » 4
    Targaryen - 1 » 2
    Lannister - 4 » 6
    Greyjoy - 1 » 3
    Bolton - 2 » 2
    Martell - 2 » 4
    Arryn - 1 » 2
    Tyrell - 3 » 3
    Baratheon - 2 » 3


2. Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.








    Kruk Posłaniec
      Lannister - zmienia wsparcie w Riverrun na Marsz+1


    Najazdy
      Greyjoy - pali wsparcie na The Golden Sound
      Bolton - bez efektu
      Baratheon - bez efektu
      Targaryen - bez efektu
      Tyrell - bez efektu

      Greyjoy - bez efektu


    Marsze
      Greyjoy - Marsz+1 statek, statek na Ironman's Bay (bitwa), Lannister wycofuje jednostki na The Golden Sound i traci 1 statek, Greyjoy traci 2 żetony władzy
      Lannister - Marsz+1 rycerz, piechur na Seagard, zostawia żeton (bitwa), Greyjoy traci rycerza ale odzyskuje 2 żetony władzy
      Arryn - Marsz+0 bez efektu
      Bolton - Marsz+0 bez efektu
      Baratheon - Marsz+1 rycerz na Deepwood (bitwa), Bolton wycofuje piechura na The Stoney Shore, Baratheon otrzymuje 1 żeton władzy
      Targaryen - Marsz+1 rycerz na Tarth
      Martell - Marsz+0 bez efektu
      Tyrell - Marsz-1 bez efektu
      Targaryen - Marsz-1 rycerz na Kingswood, rycerz na Bitterbridge (bitwa), piechur Tyrella ginie

      Greyjoy - Marsz+0 rycerz na Goldroad (bitwa), Lannister wycofuje piechura na Riverrun
      Lannister - Marsz-1 rycerz na Tumblestone
      Arryn - Marsz+1 statek, statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), statki Arryna wracają do portu
      Bolton - Marsz-1 piechur na The Fingers (bitwa), rycerz Arryna ginie
      Martell - Marsz-1 bez efektu
      Tyrell - Marsz+0 rycerz na Bitterbridge (bitwa), rycerz Tyrella wraca do Cider Hall
      Targaryen - Marsz+0 statek, statek, statek na Massey's Hook (bitwa), statki Targaryena wracają na morze

      Greyjoy - Marsz-1 piechur na Flint's Finger
      Lannister - Marsz+0 stracony w wyniku utraty obszaru
      Bolton - Marsz+1 piechur na The Dreadfort (bitwa), piechur Boltona wraca na White Harbour


    Umocnienia Władzy
      Lannister - Lannisport » 1 żeton władzy
      Lannister - Port Lannisport » 1 żeton władzy
      Arryn - Bloody Gate » 2 żetony władzy
      Bolton - Barrowlands » 2 żetony władzy
      Martell - UW* » 2 żetony władzy
      Martell - Prince's Pass » 2 żetony władzy
      Tyrell - The Arbor » 3 żetony władzy
      Tyrell - Port Oldtown » 1 żeton władzy
      Targaryen - Cape Wrath » 1 żeton władzy
      Targaryen - Port Storm's End » 1 żeton władzy



1. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Greyjoy - 3 » 3
    Lannister - 6 » 4
    Arryn - 2 » 3
    Bolton - 2 » 2
    Baratheon - 3 » 2
    Targaryen - 2 » 3
    Martell - 4 » 4
    Tyrell - 3 » 4
    Targaryen - 4 » 3


2. Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

    Greyjoy - +2 żetony władzy
    Lannister - +4 żetony władzy
    Arryn - +3 żetony władzy
    Bolton - +3 żetony władzy
    Baratheon - +3 żetony władzy
    Targaryen - +5 żetonów władzy
    Martell - +3 żetony władzy
    Tyrell - +4 żetony władzy
    Targaryen - +2 żetony władzy


3. Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

    Atak Dzikich z siłą 3
    Kartę zna: Lannister

    Dostępne żetony władzy

    Greyjoy - 6
    Lannister - 7
    Arryn - 9
    Bolton - 6
    Baratheon - 3
    Targaryen - 7
    Martell - 7
    Tyrell - 14
    Targaryen - 6


Lord Tyrell został obarczony odpowiedzialnością za porażkę Nocnej Straży i to on spada o 3 pozycje na torze zaopatrzenia, reszta tylko o 2.

Nowe zaopatrzenie:
    Greyjoy - 3 » 1
    Lannister - 4 » 2
    Arryn - 3 » 1
    Bolton - 2 » 0
    Baratheon - 2 » 0
    Targaryen - 5 » 3
    Martell - 4 » 2
    Tyrell - 4 » 1
    Targaryen - 3 » 1


Armie zredukowali Baratheon , Tyrell i Lannister







    Kruk Posłaniec
      Lannister - zmienia wsparcie w Port Lannisport na marsz-1


    Najazdy
      Lannister - bez efektu
      Bolton - Winterfell » pali wsparcie* w Kingsroad
      Baratheon - bez efektu
      Targaryen - King's Landing » pali najazd w Bitterbridge
      Tyrell - bez efektu
      Targaryen - zdjęty w wyniku najazdu

      Bolton - The Narrow Sea » pali wsparcie w The Vale


    Marsze
      Greyjoy - Marsz-1 piechur na Goldroad
      Lannister - Marsz+0 bez efektu
      Arryn - Marsz-1 piechur na The Mountains of The Moon, zostawia żeton
      Bolton - Marsz+1 rycerz, piechur na The Dreadfort (bitwa), zostawia żeton, wieża Baratheona ulega zniszczeniu, przywrócony zostaje garnizon o sile 1
      Baratheon - Marsz+0 rycerz na The Stoney Shore (bitwa), zostawia żeton, piechur Boltona nie może się wycofać z powodu zaopatrzenia i ginie
      Targaryen - Marsz+0 bez efektu
      Martell - Marsz+0 piechur na Starfall
      Tyrell - Marsz+0 piechur na Roseroad, rycerz na Bitterbridge (bitwa), Tyrell zabiera wsparcie z Highgarden i umieszcza je w Bitterbridge, rycerz Targaryena nie ma się gdzie wycofać i zostaje zniszczony
      Targaryen - Marsz+0 statek, statek, statek na Massey's Hook (bitwa), statek Targaryena wraca do portu

      Greyjoy - Marsz+0 piechur na Harrenhal, rycerz na Flint's Finger
      Lannister - Marsz+1 statek, statek na The Sunset Sea (bitwa), Greyjoy wycofuje statek na Blazewater Bay
      Arryn - Marsz+1 statek, statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), statki wracają do portu a Bolton płaci 5 żetonów władzy
      Bolton - Marsz+0 bez efektu
      Baratheon - Marsz+1 statek na The Narrow Sea (bitwa), statek Boltona ulega zniszczeniu
      Targaryen - Marsz+1 zdjęty z braku możliwości wykonania marszu
      Martell - Marsz+1 statek, statek, statek na West Summer Sea (bitwa), statek Tyrella ulega zniszczeniu
      Tyrell - Marsz-1 statek, statek, statek na West Summer Sea (bitwa), statki Tyrella dokonują odwrotu
      Targaryen - Marsz-1 rycerz na Dragonstone (bitwa), Targaryen przejmuje Dragonstone i statek w porcie

      Lannister - Marsz-1 statek na The Golden Sound
      Bolton - Marsz-1 zdjęty w wyniku utraty obszaru
      Martell - Marsz-1 statek, statek na East Summer Sea



1. Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

:arrow: Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

2. Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
3. Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
4. Wildling Raid [dzicy] Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros liczą się x 2.

Uwaga! Zaczynamy od Ataku Dzikich z siłą 18!
Kartę Dzikich zna: Nikt

    Żetony władzy:
      Greyjoy - 6
      Lannister - 7
      Arryn - 11
      Bolton - 8
      Baratheon - 4
      Targaryen - 7
      Martell - 11
      Tyrell - 18
      Targaryen - 8


    Atak Dzikich z siłą 18

      Targaryen - 8
      Greyjoy - 6
      Baratheon - 2
      Arryn - 2
      Lannister - 2
      Targaryen - 2
      Tyrell - 1
      Bolton - 1
      Martell - 1


Nocna Straż zmobilizowana do działa po wcześniejszej porażce stawiła opór z siłą 25! Największy udział miał tutaj Targaryen, zgarniając chwałę zwycięstwa.

NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich

Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Targaryen do mobilizacji, a potem decyzja Greyjoya co do wydarzenia.

    Żetony po licytacji:

      Greyjoy - 0
      Lannister - 5
      Arryn - 9
      Bolton - 7
      Baratheon - 2
      Targaryen - 5
      Martell - 10
      Tyrell - 17
      Targaryen - 0









    Kruk Posłaniec
      Martell - podgląda Kartę Dzikich i daje ją na spód talii


    Najazdy
      Tyrell - Roseroad* » pali obronę w The Boneway
      Lannister - bez efektu
      Greyjoy - Blazewater Bay » pali umocnienie władzy w Barrowlands
      Bolton - bez efektu
      Baratheon - bez efektu
      Targaryen - bez efektu

      Tyrell - Bitterbridge » pali umocnienie władzy w Blackwater
      Lannister - bez efektu
      Bolton - bez efektu
      Baratheon - bez efektu
      Targaryen - bez efektu

      Tyrell - bez efektu


    Marsze
      Tyrell - Marsz+1 statek, statek, statek na West Summer Sea (bitwa), 2 statki Tyrella zostają zniszczone, Tyrell zdejmuje rozkaz Marszu+0 Martella
      Arryn - Marsz+0 statek, statek na The Narrow Sea (bitwa), statek Baratheona wycofuje się i odzyskuje on kartę [4] na rękę
      Lannister - Marsz+1 statek, statek na Ironman's Bay (bitwa), statki Greyjoya wycofują się do portu w Pyke
      Greyjoy - Marsz-1 piechur na Barrowlands (bitwa), piechur Greyjoya zostaje zniszczony
      Targaryen - Marsz+0 piechur na Maidenpool, rycerz na Kingswood, nie zostawia żetonu władzy
      Bolton - Marsz+1 statek na The Shivering Sea (bitwa), statek Boltona wycofuje się do portu
      Baratheon - Marsz-1 rycerz na Karhold
      Martell - Marsz-1 piechur na The Boneway (bitwa), piechur Martella ginie, Rycerz Targaryena wycofuje się na Dornish Marches
      Targaryen - Marsz+0 statek, statek, statek na Blackwater Bay (bitwa), statek Targaryena w porcie zostaje zniszczony aby pozostałe statki mogły się do niego wycofać

      Tyrell - Marsz-1 rycerz na Cider Hall, rycerz na Dornish Marches (bitwa), Targaryen wycofuje rycerza na The Boneway
      Arryn - Marsz-1 rycerz, rycerz na The Mountains of the Moon
      Lannister - Marsz+0 machina na Pyke (bitwa), piechur Greyjoya zostaje zniszczony i otrzymuje 2 żetony władzy
      Greyjoy - Marsz+0 bez efektu
      Targaryen - Marsz-1 machina oblężnicza na Kingswood
      Bolton - Marsz+0 rycerz na Kingsroad, rycerz na White Harbour
      Baratheon - Marsz+0 rycerz na Kingsroad (bitwa), rycerz Boltona wycofuje się na The Dreadfort
      Martell - Marsz+1 bez efektu
      Targaryen - Marsz-1 statek na Massey's Hook

      Tyrell - Marsz+0 rycerz na Searoad Marches, rycerz na Blackwater (bitwa), Targaryen wycofuje rycerza na Duskendale
      Arryn - Marsz+1 rycerz, piechur na The Twins (bitwa), Bolton wycofuje piechura na Widow's Watch
      Lannister - Marsz-1 rycerz na Goldroad
      Targaryen - Marsz+1 zdjęty w wyniku utraty obszaru
      Bolton - Marsz-1 rycerz na The Dreadfort
      Martell - Marsz+0 zdjęty w wyniku działania karty Queen of thorns [0]


    Umocnienia Władzy
      Tyrell - UW* » statek, statek na Redwyne Straights
      Tyrell - Port Oldtown » 1 żeton władzy
      Tyrell - The Arbor » 3 żetony władzy
      Arryn - UW* » statek na The Narrow Sea
      Arryn - The Vale » 2 żetony władzy
      Lannister - Lannisport » 1 żeton władzy
      Lannister - Golden Tooth » 2 żetony władzy
      Targaryen - Blackwater » utracony w wyniku najazdu
      Targaryen - Port King's Landing » utracony w wyniku utraty statku
      Bolton - Barrowlands » utracony w wyniku najazdu
      Baratheon - Castle Black » 2 żetony władzy
      Baratheon - Bay of Seals » bez efektu
      Martell - UW* » 2 żetony władzy
      Martell - Prince's Pass » 2 żetony władzy
      Martell - Port Sunspear » 1 żeton władzy
      Targaryen - Dragonstone » 3 żetony władzy
      Targaryen - Port Storm's End » 1 żeton władzy


1. Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
2. Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
3. Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
4. Night's Watch Grows Wszystkie symbole dzikich na kartach Westeros są ignorowane.
Ostatnio zmieniony przez Sznycelek Wto 20 Paź, 2015, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   






    Kruk Posłaniec
      Lannister - karta zostaje na wierzchu


    Marsze
      Targaryen - Marsz+0 statek, statek na Shipbreaker Bay
      Targaryen - Marsz-1 statek na Blackwater Bay
      Lannister - Marsz+0 piechur na Tumblestone
      Greyjoy - Marsz-1 rycerz na Seagard
      Bolton - Marsz+0 statek na The Bite
      Martell - Marsz+0 statek, statek na East Summer Sea
      Arryn - Marsz+1 statek na The Narrow Sea
      Tyrell - Marsz-1 statek z Redwyne Straights na West Summer Sea
      Baratheon - Marsz-1 statek na Bay of Seals

      Targaryen - Marsz-1 piechur na Tarth, zostawia żeton
      Targaryen - Marsz+0 piechur na Duskendale, zostawia żeton
      Lannister - Marsz+1 statek na Sunset Sea
      Greyjoy - Marsz+0 statek na Sunset Sea (bitwa), Lannister wycofuje statek na The Golden Sound
      Bolton - Marsz+1 piechur na Barrowlands, piechur na The Fingers
      Martell - Marsz+1 piechur na Starfall, zostawia żeton
      Arryn - Marsz+0 piechur na The Vale, rycerz na The Mountains of The Moon
      Tyrell - Marsz+1 rycerz na Starfall (bitwa), Martell wycofuje piechura na Prince's Pass
      Baratheon - Marsz+0 rycerz na Karhold

      Tyrell - Marsz+0 piechur na Cider Hall


    Umocnienia Władzy
      Targaryen - UM* » statek do portu, piechur na Storm's End
      Targaryen - UM* » statek na Massey's Hook, up do wieży
      Targaryen - Port Dragonstone » +1 żeton władzy
      Lannister - UM* » statek na The Golden Sound
      Lannister - King's Landing » +3 żetony władzy
      Lannister - Port Lannisport » +1 żeton władzy
      Greyjoy - Pyke » +2 żetony władzy
      Bolton - UM* » statek do portu, statek na The Shivering Sea
      Bolton - White Harbor » +1 żeton władzy
      Martell - UM* » statek na East Summer Sea, statek do portu
      Arryn - UM* » statek na The Narrow Sea
      Tyrell - UM* » statek, statek na Redwyne Straights
      Baratheon - Deepwood » +1 żeton władzy
Ostatnio zmieniony przez Sznycelek Czw 23 Lip, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

Poproszę o wieści zza muru :)
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

U mnie niezależnie od wszystkiego pierwszy marsz to wypłynięcie z portu na Narrow Sea
W drugim marszu piechur na The Vale, rycerz na The Mountains of The Moon.
Z Mobilizacji statek na Narrow Sea
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

M+0: SH i SH na pełne morze Shipbreaker Bay
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

wypływam z portu piechur na fingersy drugi na barrowlandsy z uw statek port statek na morze
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

Wypływam statkiem
Rycerz na karhold
Piechur zostaje
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

Ps. Ile trzeba mieć zamków i twierdz 7 czy 8?
 
     
Richtus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

M-1: statek na Blackwater Bay
M+0: piechur na Duskendale, żeton zostaje
Mobilka: statek na Massey's Hook, up do wieży
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

Casterly Rock (marsz +0) -> piechur na Tumblestone
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Lip, 2015   

Sh sh na ess
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Lip, 2015   

M-1: FM na Tarth, zostawiam żw
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Lip, 2015   

M-1 FM zostaje, KN na seagard
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Lip, 2015   

Statek z RS na WSS.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.6 sekundy. Zapytań do SQL: 12