galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Darth Vader w labdzie a odpalanie krytów
Autor Wiadomość
Rogue30 

Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 207
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 16 Lip, 2015   

Hurra, nowy FAQ :)
Tak czy siak, nie ma czegoś takiego jak "rozpatrywanie wszystkich aktywacji Vadera".
 
     
Rogue30 

Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 207
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

Shantruin napisał/a:
Ta druga opcja jest niepoprawna - w taki sposób mógłbyś stwierdzić, że Vadera odpalasz na koniec tury :P Jeśli wykonujesz drugi atak z gunnera okienko triggerujące Lorda Wiadro już przepadło.

Nadal jestem w okienku "after attack", bo mogę Gunnera i Vadera odpalić w kolejności jaka mi pasuje, stąd też druga opcja była technicznie poprawna ale zgodnie z przewidywaniami została wykluczona przez nowy FAQ.

Ostatecznie: wg pierwszej sekwencji.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13