galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #94 - Pole gry
Autor Wiadomość
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

Kiedyś usłyszałem taką ciekawostkę:
Jeżeli jedna osoba mówi, że jesteś koniem to należy ją zignorować.
Jeżeli druga osoba zaczyna mówić, że jesteś koniem, powinieneś zacząć się zastanawiać.
Jeżeli trzecia osoba mówi, że jesteś koniem, czas kupić siodło.

Gdzie wysłać owies?
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

ZMar napisał/a:
Kiedyś usłyszałem taką ciekawostkę:
Jeżeli jedna osoba mówi, że jesteś koniem to należy ją zignorować.
Jeżeli druga osoba zaczyna mówić, że jesteś koniem, powinieneś zacząć się zastanawiać.
Jeżeli trzecia osoba mówi, że jesteś koniem, czas kupić siodło.

Gdzie wysłać owies?


Serio ciągle nie dotarło ?:D
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

Gog napisał/a:


Serio ciągle nie dotarło ?:D


Mój drogi. Nie wiem skąd się urwałeś, ale bajkopisarzem to jesteś żadnym
Rozumiem, że Twoje zdolności pojmowanie nie uwzględniają faktu, że inni ludzie potrafią myśleć.
Po raz n-ty spróbuję Ci więc może wytłumaczyć.
Zgodnie z duchem tej gry, mogę prowadzić swoją politykę, strategię oraz umowy tak dowolnie jak tylko jest to możliwe póki nie przekraczam zasad a nigdzie i w żadnym momencie tego nie zrobiliśmy.
To, iż Twoje zdolności pojmowania nie uwzględniają faktu, że jednym z celów może być dajmy na to fakt eliminacji pozostałych wrogów by na koniec rozstrzygnąć spór o tron między dwoma rodami, nie oznacza, że jest to zabronione. Oznacza jedynie, że zostałeś w danej grze i w wyścigu o ten tron pokonany.
Rozumiem twe rozgoryczenie, bo przecież to nie do pomyślenia by tak "wielki mistrz" został rozdeptany.
No nic... pogadaliśmy sobie. Powymienialiśmy poglądy, a teraz czas wrócić na ziemie, bajki się skończyły.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

Rozdeptany?:D we 3 mistrzowie 6 tur nie mogliście mnie skończyć :x Moze w 9tej by sie udało :D
 
     
ZMar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

Gog napisał/a:
Rozdeptany?:D we 3 mistrzowie 6 tur nie mogliście mnie skończyć :x Moze w 9tej by sie udało :D

Po co Cię dobijać? Życie zrobi to za nas.

PS. Tutaj też było źle. O ile pamiętam tu winę ponosi mapa... Biedny Gog :( Wszystko jest źle :(
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Lip, 2015   

Chyba ktoś gmuje, tak?
Czyli mamy koniec tury. I ostatnią, tak?
Nowe wydarzenia czy tamte?
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Skoro nikt się nie zgłosił, to czekamy na marsz Tyrella, a potem rozlosuję nowe wydarzenia.
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   Re: PBF #94 - Pole gry

KARTY RODÓW

Guzu
[4] Robb Stark: If you are attacking and win this combat, you may place a Support or Defence Order token (rules permitting) in the embattled area after combat.
[3] Roose Bolton: 1 Sword, 1 Fortification
[2] Walder Frey: If your opponent is higher on the Victory track, this card loses 1 combat strength. If your opponent is lower on the Victory track, this card gains 1 combat strength.
[2] Greatjon Umber: 2 Swords
[1] The Blackfish: If you have a Defence Order token in the embattled area, its value is doubled.
[1] Rickard Karstark: 1 Fortification
[0] Catelyn Stark: After combat, your opponent's House card is not discarded, but instead returned to his hand. You may choose to return your entire House card discard pile into your hand (excluding this card).

Sznycelek
[4] Tywin Lannister: If you have more available Power tokens than your opponent, this card gains 1 combat strength.
[3] Ser Jaime Lannister: If the final combat strength results for this combat are tied, you win this combat irrespective of your position on the Fiefdom Influence track.
[2] The Mountain: 3 Swords
[2] Joffrey Baratheon: If your opponent's House card has a higher combat strength, this card loses 1 combat strength. If your opponent's House card has a lower combat strength, this card gains 1 combat strength.
[1] Tyrion Lannister: You may immediately discard one of your available Power tokens to cancel all text abilities printed on your opponent's House card.
[1] Littlefinger: After combat, if your opponent has a lower position on the King's Court Influence track, you may swap one of your Order tokens for a Consolidate Power Order token (rules permitting).
[0] Cersei Lannister: 2 Fortifications

Przeczenie
[4] Stannis Baratheon: If you win this combat, you may choose to move up your position on the Iron Throne Influence track by the number of opponent's units defeated.
[3] Ser Davos Seaworth: If you win this combat, you may discard one of your available Power tokens to update your Supply after combat.
[2] Salladhor Saan: If Baratheon Ships are attacking, defending, or supporting in this combat, this card gains 1 combat strength and a sword icon. If neither the embattled area nor an adjacent sea area contain Baratheon Ships, this card loses 1 combat strength.
[2] Ser Axell Florent: 1 Sword, 1 Fortification
[1] Tycho Nestoris: If you win this combat, you may collect a number of Power tokens equal to your position on the Victory track after combat.
[1] Monford Velaryon: 2 Swords
[0] Melisandre: You may immediately discard any House card in your hand except “Stannis Baratheon”. The printed combat strength of the discarded card is added to Melisandre's combat strength.

Gog
[4] Balon Greyjoy: 1 Sword
[3] Victarion Greyjoy: If the embattled area is a sea area, reduce the combat strength of your opponent's House card by 2 (to a minimum of 0).
[2] Theon Greyjoy: If you are attacking an area that contains either a Stronghold or a Castle, this card gains 1 combat strength and a sword icon. If defending a Stronghold or a Castle, this card loses 1 combat strength.
[2] Andrik the Unsmiling: If you are attacking and win this combat, place and resolve a Raid Order token in the embattled area after combat. You may only resolve this Raid Order against the opponent you defeated or any player who supported your opponent.
[1] Asha Greyjoy: If you are attacking, you may choose that both you and your opponent do not receive any support in this combat.
[1] Dagmar Cleftjaw: 1 Sword, 1 Fortification
[0] Aeron Damphair: If Greyjoy Ships are attacking, defending, or supporting in this combat, you may discard up to four of your available Power tokens to increase the combat strength of this card by the number of Power tokens discarded.

Czarny Jaszczur
[4] Renly Baratheon: If you win this combat, you may add a Footman or upgrade a Footman to a Knight in the embattled area (rules permitting).
[3] Randyll Tarly: 2 Swords
[2] Ser Loras Tyrell: All attacking (but not supporting) Tyrell Knights add 3 combat strength instead of 2.
[2] Brienne of Tarth: Immediately remove your opponent's Order token from the embattled area.
[1] Queen of Thorns: You may immediately discard one of your available Power tokens to swap any two of your Order tokens from anywhere on the board. You may not swap the March Order token used to start this combat.
[1] Mace Tyrell: 2 Fortifications
[0] Margaery Tyrell: After combat, gain Power tokens equal to the combat strength of your opponent's House card.

Germanus
[4] The Red Viper: 1 Skull
[3] Obara Sand: 1 Sword
[2] Areo Hotah:If you are defending a land area, this card gains 1 combat strength.
[2] Nymeria Sand: 1 Sword
[1] Arianne Martell: If you lose this combat, one of your opponent's attacking or defending knights is routed.
[1] Quentyn Martell: 1 Fortification
[0] Doran Martell: If you lose this combat, move your opponent down on one Influence track of your choice by a number of positions equal to the amount of combat strength by which you lost the combat.


KARTY WESTEROS

Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


KARTY KRYZYSU
kartę kryzysu widzieli:

Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.

Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.


Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.

Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.

Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.


Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.

Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.

Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.

Chaos is a Ladder
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Ostatnio zmieniony przez player698 Pią 31 Lip, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Wykonałem go w piątek, fajnie że przejmiesz grę :)

Cytat:
Piechur z Horn Hill na Bittetbridge, drugi na Old Town, bez tokena
 
     
player698
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Wydarzenia:

I: Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
II: Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
III: Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
-> Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.



Przyjmuję PW na licytację Żelaznego Tronu.
Ostatnio zmieniony przez player698 Nie 26 Lip, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Przeczenie
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Fajne te wydarzenia :mrgreen:

Mobilka:
Po piechurze w Deep Den i Harrenhal.
Z KL piechta i statek na BB, w DS promocja do konia.

Licytka tronu poszła.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Dowódcy są nie aktualni. Proszę przejrzeć ostatnie bitwy. Np. Ja użyłem vipera
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Torrhens Square: FM
White Harbor: Footman up SE
Flint's Finger: FM
The Eyrie: FM
Winterfell: FM

 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Bitterbride: Footman up to Knight
Highgarden: Footman, Footman
Oldtown: Footman up to Knight ; ship to port
The Arbor: brak (zaopatrzenie)



Lannister -> Martell. Żetony na Tron wyslę po zakończeniu mobilizacji przez kochanych sasiadów :)
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Lip, 2015   

Pyke: FM

To nie miało tak wyglądać :???:

PS: Zniszczyłem garnizon w Pyke i dałem tam swojego rycerza, bo go zjadło w linku

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 12