 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
PBF #101 Uczta dla Wron - Rozgrywka |
Autor |
Wiadomość |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 02 Sie, 2015 PBF #101 Uczta dla Wron - Rozgrywka
|
|
|
Cele Rodowe:
Stark - Kontroluj Winterfell i 5 lub więcej obszarów z Zamkami lub Twierdzami [1]
Lannister - Kontroluj Lannisport i King's Landing [1]
Arryn - Kontroluj The Eyrie i posiadaj więcej dostępnych żetonów Władzy niż inne Rody [1]
Baratheon - Kontroluj Dragonstone i King's Landing [1]
Gracze:
Stark - Gog
Lannister - Germanus
Baratheon - Czarny Jaszczur
Arryn - Guzu
Karty rodów:
Stark
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Greatjon Umber [2] [miecz][/color]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Lannister
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Arryn
Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz The Eyrie po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
Lyn Corbray [2] [miecz]
Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz The Eyrie, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.
Baratheon
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Karty Westeros:
Talia I:
Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.
Mustering [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Karty Dzikich:
Siła: 0
Obecna karta podejrzana przez:
Talia:
WARG-ZWIADOWCA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
CISZA NA MURZE
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
JEŹDŹCY MAMUTÓW
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
NAJAZD PREWENCYJNY
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
KRÓL ZA MUREM
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
ZABÓJCY WRON
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
NADCIĄGA HORDA
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
by sardo [/quote]
Karty Celów
1 A Stalwart Position
Control more Strongholds than each other House.
Arryn: 3
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 1
2 The Raven
Hold the Messenger Raven token.
Arryn: 0
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
3 Extend Your Reach
Wykonane przez Lannister
Control more sea areas than each other House.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
4 Home Invasion
Control the home area of another House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
5 Nothing but Ghosts
Lannister wykonał
Have 1 unit in Harrenhal and no units in any areas adjacent to Harrenhal.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
6 A Firm Grip
Wykonane przez Baratheon
Control Crackclaw Point and Kingswood.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 3
7 The People's Chosen
Wykonał Arryn
Control 4 or more areas with Power icons.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
8 Backdoor Politics
Wykonane przez Stark
Each other House has a higher position on the Victory track than you.
Arryn: 2
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 2
9 Spreading the Wealth
Have more Power tokens on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 0
Stark: 1
10 The Final Hour
Have only 1 House card in your hand.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
11 Land Grab
Wykonane przez Lannister
Control more land areas than any other House.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 0
Stark: 1
12 Crossing Guard
Control two areas that are joined by the same bridge.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
13 Take the Black
Wykonał Arryn
Control Castle Black.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 2
Stark: 1
14 Support the Crown
Have 3 units in Crackclaw Point and no units in King's Landing.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 2
15 The Blade
Hold the Valyrian Steel Blade token.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 0
16 Stop the Storm
Wykonany przez Baratheon.
Control Storm's End.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 3
17 Friendly Confines
Control more Castles than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
18 Naval Superiority
Have more Ship units on the board than each other House.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
19 A Mountainous Task
Control The Eyrie.
Arryn: 0
Baratheon: 3
Lannister: 4
Stark: 3
20 Ample Harvest
Obtain position 5 or 6 on the Supply track.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 0
Stark: 1
21 Protect the Neck
Control Seagard, Greywater Watch, and Flint's Finger.
Arryn: 1
Baratheon: 4
Lannister: 1
Stark: 1
22 Hold Court
Control King's Landing.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 4
23 Arbor Gold
Wykonane przez Lannister
Control The Arbor.
Arryn: 4
Baratheon: 2
Lannister: 1
Stark: 2
24 The Throne
Wykonał Lannister
Hold the Iron Throne token.
Arryn: 1
Baratheon: 0
Lannister: 1
Stark: 1
25 Cavalry Charge
Have all 5 of your Knight units on the board.
Arryn: 1
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
26 Pull the Weeds
Control Searoad Marches, Blackwater, and The Reach.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 2
27 Mercantile Ventures
Control more Ports than each other House.
Arryn: 2
Baratheon: 1
Lannister: 1
Stark: 1
28 A Riper Fruit
Control Winterfell.
Arryn: 1
Baratheon: 2
Lannister: 2
Stark: 0
Skrót Zasad
Pyke jest niedostępne!
Highgarden, Dornish Marches, The Boneway i lądy na południe od nich są niedostępne!
The Arbor i południowe morza są dostępne!
Arryn ma o jeden Żeton Władzy mniej, bo jego stolica używa zwykłego Żetonu Władzy. Poza tym jest on jednak traktowany, jakby był nadrukowany.
Garnizon The Eyrie (Arryn) ma siłę 6.
Garnizon King's Landing (Lannister) ma siłę 5.
Talia I kart Westeros jest inna.
W The Eyrie jest port, którego nie ma nadrukowanego na mapie
Szczególnie należy zwrócić uwagę na "małą mobilizację", gdzie mobilizuje się tylko w zamkach - castle (tych małych), a nie twierdzach - stronghold (tych dużych).
Brak karty Zaopatrzenie. Dzieje się to teraz na koniec każdej tury!
Nowe warunki zwycięstwa.
Liczba zamków i twierdz nie ma znaczenia dla wygranej.
Wygrywa gracz który na koniec tury ma 7 punktów za realizację celów. (Uwaga! Na koniec tury, a nie w chwili osiągnięcia!)
W przypadku kilku takich graczy wygrywa ten z nich, który kontroluje więcej obszarów lądowych.
W przypadku kolejnego remisu wygrywa ten z nich, który jest wyżej na torze Żelaznego Tronu.
Na koniec tury wykonujmy kolejno:
Zaopatrzenie (Aktualizujemy liczbę beczek i redukujemy armie jeśli trzeba. Zwróćmy uwagę, że nie ma karty Zaopatrzenie w Talii I!)
każdy gracz decyduje czy chce dostać punkt za cel rodowy, o ile oczywiście spełnia kryteria
w kolejności Tronu każdy gracz może ujawnić jedną kartę celu i dostać za nią punkty, o ile oczywiście spełnia kryteria, a następnie ciągnie nową kartę celu
by Sardo |
Ostatnio zmieniony przez Leśnik Sro 09 Wrz, 2015, w całości zmieniany 28 razy |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
Gog czekamy tylko na Ciebie. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
przepraszam ale forum sie sypło zaraz juz wysyłam |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
http://i.imgur.com/xoFG8HS.jpg
Kruk, Najazdy i Marsze. Jest Was czwórka poradzicie sobie bez rozpisywania kolejności? Bo o tym, że nie rozpisuje bitew to już chyba wiecie |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
Zdejme the twins z kruka i kładę tam obrona +1 |
Ostatnio zmieniony przez guzu Wto 04 Sie, 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Leśnik [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
i kładę tam? |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek, statek na Blackwater Bay ; dowódca wysłany |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
M-1: na Sunset Sea
Na BB broni:
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz] |
|
|
|
 |
Czarny Jaszczur [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
Plama na całości, wywalę chociaż Tywina |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
M+0: FM, FM i KN na Moat Cailin, zostawiam żw
dowódca na PW u GM |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
4-4 ? |
|
|
|
 |
guzu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
tak |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
czułem, że dasz Plamę |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
robb |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Sie, 2015
|
|
|
czuję, że połaskocze go mały paluszek |
|
|
|
 |
|
|