galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 103
Autor Wiadomość
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Sie, 2015   PBF 103

Greyjoy-andmac92
Martell-Germanus
Lannister-gamaliel
Tyrell-Leśnik
Stark-Sznycelek
Baratheon-Pietruch
MAPA
Greyjoy:
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
Lannister:
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden z żetonów Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Tyrell:
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Stark:
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton Obrony jego wartość ulega podwojeniu.

Baratheon:
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.[
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Martell:
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Karty Kryzysu
1.Wielki Turniej!
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów, lub tak dużo jak to możliwe
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływów na najwyższą pozycję toru Lenników i bierze Ostrze Valyriańskiej Stali.

2. Potok Krwi
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 ze swoich jednostek, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

3. Przeklęci Najemnicy
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 1 swojego rycerza i 1 piechura, gdziekolwiek.
Pozostali gracze: Niszczą 2 swoich piechurów, gdziekolwiek.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może wybrać i usunąć jedną wrogą jednostkę z obszaru przylegającego do jego ziem. Może później umieścić taką samą, swoją jednostkę na dowolnym obszarze który kontroluje.

4. Spłata Długów
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca 9 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają 3 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Każdy przeciwnik musi odrzucić 1 ze swoich żetonów władzy (jeśli posiada), zyskujesz 2 żetony władzy za każdy odrzucony przez przeciwników.


5. Miasto Złotej Kompanii
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Musi wycofać wszystkie jednostki z losowej Twierdzy lub Zamku który posiada (zachowując normalne zasady dotyczące odwrotów). Na tym obszarze zostaje umieszczony neutralny garnizon o sile 4. Jednostki nie są rozbite po przeprowadzeniu odwrotu.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

6. Władca Mórz
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Nie może umieszczać rozkazów na wszystkich swoich obszarach gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Pozostali gracze: Nie mogą umieścić rozkazu na jednym ze swoich obszarów gdzie stacjonują statki w czasie fazy planowania, w tej rundzie.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może zrekrutować statek na dowolnym wodnym obszarze gdzie nie ma statków przeciwników. Zyskuje 1 żeton władzy za każdy statek stacjonujący w porcie.

7. Przywdzianie czerni
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Jeśli ma na ręce więcej niż 2 karty rodu odrzuca 2 losowe karty.
Pozostali gracze: Jeśli mają na ręce więcej niż 1 kartę rodu, odrzucają 1 losowa kartę.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Może odrzucić lub wziąć spowrotem na rękę jakiekolwiek karty rodu.

8. Długa Zima
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

9. Obrońcy Wiary
Kryzys!
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swój żeton wpływu na torze gdzie posiada najwyższą pozycję na ostatnie miejsce.
Pozostali gracze: Odrzucają 2 ze swoich dostępnych żetonów władzy.
Kryzys zażegnany
Gracz z najwyższą stawką: Wybiera tor Żelaznego Tronu albo Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton wpływu na najwyższą pozycję.

10. Chaos is a Ladder
Po licytacji natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Karty Westeros:

Talia I:
1 Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
2 Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
3 Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
4 Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
5 Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
6 Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
7 Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
8 Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
9 Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
10 Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia II:
1 Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
2 Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
3 Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
4 Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
5 Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
6 Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
7 Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
8 Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
9 Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
10 Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia III:
1 Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
2 Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
3 Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
4 Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
5 Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
6 Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
7 Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
8 Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
9 Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
10 Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Ostatnio zmieniony przez loonger87 Czw 26 Lis, 2015, w całości zmieniany 12 razy  
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Sie, 2015   

mam wrażenie, że to najwolniejszy start podstawki na tym forum ;)
 
     
loonger87
[Usunięty]

Wysłany: Nie 30 Sie, 2015   

czekam na rozkazy od Baratheona-Pietrucha.....
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

jak pietruch to on jest non stop od poniedziałku do piątku. Sobota i niedziela to czas na planowanie intryg ;)
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   



loonger87 napisał/a:
czekam na rozkazy od Baratheona-Pietrucha.....


Hej Panowie, wybaczcie opieszałość, ale w weekendy zazwyczaj nie tykam komputera :P

Mapka z Rozkazami Baratheona
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

No i jak tam mapka?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

we must wait loonger ;)
 
     
Pietruch
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

gamaliel napisał/a:
No i jak tam mapka?


Z wypowiedzi moda zrozumiałem, że czekaliście tylko na mnie :P

Jeśli rzeczywiście tak było, to wystarczy, że każdy dorzuci swoje Rozkazy do mapki, którą podlinkowałem - oszczędzimy też żmudnego copy/paste modowi.
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

Bara i Tyrell
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

http://tinyurl.com/Ri7BXe7vT07btqZmgo89

Bara+Tyrell+Lani
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

http://tinyurl.com/MWfrtVOtZrFRppsfTA3o
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

http://tinyurl.com/F5MgjSlCbJTF6UxLxuS7

Jeszcze Greyjoy
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

poza Baratheonem to standard i klasyka gatunku ;)
 
     
Sznycelek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

Trzeba używać gwiazdek póki można... :roll:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Sie, 2015   

Sznycelek napisał/a:
Trzeba używać gwiazdek póki można... :roll:

jedni używają na CP* a inni na S*+1. Ciekawe co ty tu wymyśliłeś :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12