| 
		Żetony władzy na kartach postaci | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 VegetaZen [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 25 Paź, 2015   Żetony władzy na kartach postaci
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Co się dzieje z żetonami władzy na kartach postaci (renomowani/Joffrey/etc) kiedy postać umiera?
 
 
Generalnie jak grałem we wcześniejszą edycję to wydawało mi się że idą na kartę frakcji, natomiast nie chcę grać prawem zwyczajowym, a nie byłem w stanie się doszukać zdania o tym w instrukcji. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 00matej00 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 25 Paź, 2015   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja z dziewczyną gram tak, że zwyczajnie przepadają. Było to dla nas najlogiczniejsze, bo gdyby po śmierci postaci miały zostawać w grze, to renoma kazałaby je kłaść od razu na karcie rodu, a nie na postaci ... ale to tylko moje zdanie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Jager [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 25 Paź, 2015   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Punkty z renomy kładzie się na postaci i spadają jak postać ginie lub jest odrzucona. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 VegetaZen [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 25 Paź, 2015   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A jest gdzieś w zasadach (podstawowych/szczegołowych/jakieś erracie) wpis dotyczącym o tym że te punkty przepadają? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bellatrix850 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 26 Paź, 2015   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               KKZ, strona 12.
 
 
Zwrot „opuszcza grę” odnosi się do momentu,  
 
w którym karta zmienia stan z „w grze” na „poza grą”.
 
Jeśli karta opuści grę, jednocześnie występują 
 
następujące konsekwencje opuszczenia gry przez  
 
tę kartę:
 
 
Wszystkie żetony z tej karty są zwracane do 
 
skarbca.
 
 
Z resztą jaki sens miałoby zbieranie żetonów na karcie postaci, jeśli nie byłoby niebezpieczeństwa ich odrzucenia. Można by je było dawać na kartę stronnictwa. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |