| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| PBF #117 - Burn Them All |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016   PBF #117 - Burn Them All |   
 |  
               | 
 |  
               | Tura 10 - Faza Akcji 
 http://imgur.com/a/Aku2Q
 http://i.imgur.com/5Jc9p5d.jpg
 
 Kruk:
 Targaryen - Duskendale: zmiana rozkazu na Obronę+2*
 
 Najazdy:
 Tully - Seagard (port): pali wsparcie Lannistera na Zatoce Żelaznych Ludzi
 Martell - Morze Letnie: pali najazd Lannistera na Południowym MZS
 Lannister - Czarny Nurt: pali wsparcie Tully'ego na Harenhall
 Stark - Fosa Cailin: bez efektu
 Targaryen - Zatoka Rozbitków: bez efektu
 Arryn - Bliźniaki (port): bez efektu
 
 Martell - Południowe WM: bez efektu
 Lannister - południowe MZS: spalone
 Stark - Morze Dreszczy: bez efektu
 Targaryen - zmieniony krukiem na Obronę+2*
 
 Marsze:
 Tully - Kamienny Sept: Rycerz->Banefort
 
 http://imgur.com/a/LBuX6
 http://i.imgur.com/YwgRJ7f.jpg
 
 Martell - Ashford:  Rycerz zostaje, 2xPiechur->Książęca Przełęcz: bitwa z Tyrellem (?:?):
 Lannister - Wysogród: 2xRycerz->Palec Flinta: bitwa ze Starkiem (8:4): Lannister dostaje 3 ŻW
 Stark - Gulltown: Wieża->Duskendale: bitwa z Targaryenem (10:9), Piechur Targaryena wycofuje się na Królewski Las
 Targaryen - Koniec Burzy: 2xRycerz->Duskendale: bitwa ze Starkiem (?:?) (ŻW)
 Tyrell
 Arryn
 
 Tully
 Martell
 Lannister
 Stark
 Targaryen
 Tyrell
 Arryn
 
 Tully
 Martell
 Stark
 Targaryen
 Tyrell
 
 Tor Zwycięstwa
 0 - Baratheon
 1 - Tyrell,
 2 - Arryn,
 3 - Tully,
 4 -  Lannister, Martell,
 5 -
 6 -  Targaryen, Stark,
 7 -
 
 Gracze:
 Stark - player698, dzerard
 Tully - gamaliel
 Lannister - Przeczenie
 Tyrell - Sznycelek, Aras
 Arryn - nowakl1993
 Targaryen - Czarny Jaszczur, Mieciu eSzopiklon
 Baratheon - Germanus
 Martell - lukipeki
 
 Karty Rodów:
 Stark
 Eddard Stark [4] - [miecz][miecz]
 Willam Dustin [3] - Możesz natychmiast zredukować Rycerza przeciwnika biorącego udział w tej bitwie (lub wspierającego) do Piechura.
 Ethan Glover [2] - Po bitwie możesz wydać 1 ŻW żeby podejrzeć wierzchnią kartę z talii Dzikich.
 ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
 Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
 Theo Wull [1] - Jeśli twoja karta rodu "Eddard Stark" znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
 Howland Reed [0] - Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.
 
 Tully
 Hoster Tully [4] - [miecz][wieża]
 ser Brynden Tully [3] - Możesz natychmiast usunąć żeton Wsparcia należący do przeciwnika z którym obecnie walczysz lub lub gracza, który wspiera go w tej bitwie.
 Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
 Tytus Blackwood [2] - [wieża][wieża]
 ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun", ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
 Clement Piper [1] - [miecz]
 Petyr Baelish [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
 
 Lannister
 Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
 ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
 ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
 ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
 ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
 Gerion Lannister [1] - Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
 Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.
 
 Tyrell
 Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
 Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na dowolne sąsiadujące obszary lądowe, na których nie ma jednostek przeciwnika. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę.
 Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0).
 Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
 Paxter Redwyne [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1.
 ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
 Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
 
 Arryn
 Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
 ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
 Yohn Royce [2] - [miecz]
 ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
 ser Denys Arryn [1] - Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
 Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
 Eon Hunter [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym  Żeton Władzy należący do innego gracza.
 
 Targaryen
 Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
 Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
 ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
 ser Jonothor Darry [2] - [miecz][miecz]
 Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
 ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
 Aerys II Targaryen [0]- Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.
 
 Baratheon
 Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
 Stannis Baratheon [3] - Jeśli twoja karta rodu "Robert Baratheon" znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
 ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
 Eldon Estermont [2] - [miecz]
 ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
 Davos Seaworth [1] - Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
 Renly Baratheon [0] - Na czas bitwy możesz użyć jeden z rozkazów wsparcia sąsiadujący z obszarem ogarniętym walką jako własny (także przeciwnika z którym obecnie walczysz)
 
 Martell
 Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
 Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
 Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1.
 ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
 Oberyn Martell [1] - Jeżeli twoja karta rodu "Elia Martell"; znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
 Elia Martell [1] - Jeżeli przegrasz bitwę możesz wziąć ze swojego stosu kart odrzuconych kartę "Oberyn Martell" i / lub "Doran Martell".
 Doran Martell [0] - Po bitwie możesz podejrzeć 2 wierzchnie karty z dowolnej talii Kart Westeros. Następnie jedną połóż na wierzchu talii, a drugą na spodzie talii.
 
 Karty Westeros:
 
 Talia I:
 
 Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
 Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
 Talia II:
 
 Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
 Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
 Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
 
 Talia III:
 
 Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
 Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
 Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
 Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
 Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
 Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
 Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
 
 Karty Dzikich
 
 Aktualną kartę Dzikich widział:
 
 Warg-zwiadowca
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
 Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.
 
 Cisza na murze
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
 Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.
 
 Jeźdźcy mamutów
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
 Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
 
 Najazd prewencyjny
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
 Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).
 
 Gromadzą się nad mleczną wodą
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
 Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.
 
 Łupieżcy grzechoczącej koszuli
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
 Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
 Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).
 
 Król za murem
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
 Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.
 
 Zabójcy wron
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
 Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.
 
 Nadciąga horda
 Zwycięstwo Dzikich
 Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
 Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
 Zwycięstwo Nocnej Straży
 Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez czarnylord23 Pią 30 Gru, 2016, w całości zmieniany 209 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Nowakl1993 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | mapa cos mi nie dziala :C ta w temacie "nowy pbf" dzialala ;s |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Teraz lepiej? Wcześniej dopisałem .jpg, dzięki czemu wyświetlała mi się sama mapa, a nie mapa z serwisem imgur w tle, co pozwala na większe przybliżenie.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | u mnie trochę to potrwa bo musze sie zastanowić co robić   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukipeki [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dlaczego Martell ma tak chu*owe karty?   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie są takie złe, musisz tylko mądrze używać Dorana.   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | gamaliel [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 24 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | posłane |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dostałem na PW zapytanie dotyczące karty:  	  | Cytat: |  	  | Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na dowolne sąsiadujące obszary lądowe. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę. | 
 Dlatego doprecyzuję jej tekst:
 
  	  | Cytat: |  	  | Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na dowolne sąsiadujące obszary lądowe, na których nie ma jednostek przeciwnika. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę. | 
 Czyli wykorzystując zdolność tej karty nie można rozpocząć kolejnej bitwy.
 
 Z rozkazami czekamy jeszcze tylko na Targaryena
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | chodzą słuchy że Targrayen oszalał   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Czarny Jaszczur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gra jeszcze się dobrze nie zaczęła a ja już królem a Germanus jest za miedzą, któż by nie oszalał?   
 Wysłane
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tura 1 - Faza Akcji 
 http://imgur.com/pA5nzve
 http://imgur.com/pA5nzve.jpg
 
 Podaję 2 linki do mapy, ponieważ drugi jest bezpośrednio do mapki którą można lepiej przybliżyć, ale lord Arryn narzekał, że mu się nie otwiera.
 
 Kruk:
 Lannister
 
 Marsze:
 Targaryen
 Baratheon
 Martell
 Stark
 Arryn
 Lannister
 Tyrell
 Tully
 
 Baratheon
 Martell
 Stark
 Arryn
 Lannister
 Tyrell
 Tully
 
 UW*:
 Targaryen
 Baratheon
 Martell
 Arryn
 Lannister
 Tully
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Germanus [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               |  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Nowakl1993 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak ta mapke edytowac? w gimpie poprzez maski? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | czarnylord23 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę, że nie pamiętasz starych dobrych czasów, kiedy mapy edytował tylko MG?   Ty piszesz ruchy, ja co jakiś czas wrzucam aktualizację mapy. Czyli ja mam więcej roboty, wy mniej.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Przeczenie [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 26 Mar, 2016 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poproszę dzikich. 
 Winszuję lordowi Tully'emu skutecznego wsparcia prewencyjnego
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |