galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dengar & Greedo
Autor Wiadomość
pleechu 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 65
Wysłany: Czw 19 Maj, 2016   Dengar & Greedo

Witam i pytam:
Greedo [załoga]> rozumiem, że to się ma do tego kto ma wyższą umiejętność pilota w danej rundzie? Załóżmy: ja 9 i atakuję 8, która nie ma już osłon, pierwszy hit [nawet jak był zwykły] wchodzi w niego jak kryt?
Ewentualnie gdy to ktoś mnie atakuje z wyższą umiejętnością pilota lub [z równą] mający inicjatywę w rundzie to przyjmuję odkrytego hita ja? Nie wiem czy wyraziłem się jasno:]?

DENGAR [pilot]: czy muszę się całkowicie wybronić z ataku aby kontratakować czy jednak po przyjęciu ewentualnych hitów [na osłony lub od razu na kadłub karty] mogę oddać atakującemu, spełniając oczywiście wszystkie wymogi ze zdolności Dengara? To jest oczywiście traktowane jako drugi atak?
 
     
Michu 

Dołączył: 03 Lut 2016
Posty: 33
Wysłany: Pią 20 Maj, 2016   

1. Greedo tyczy się pierwszego nazwijmy to "rzutu" wykonanego przez twój statek.
Kiedy pierwszy raz w tej turze rzucasz kośćmi ataku za statek w którym siedzi, działa Greedo,
Kiedy pierwszy raz w tej turze rzucasz kośćmi obrony, za statek w którym siedzi, działa Greedo.

2. Jeżeli tylko Dengar nie zginie w wyniku ataku, może śmiałkowi oddać. Proste.
 
     
pleechu 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 65
Wysłany: Pią 20 Maj, 2016   

I wszystko gra, podziekował...współgracz miał wątpliwości, bom go Scumsami przejechał okrutnie:]
 
     
Patsy 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 132
Skąd: Kraków/Kielce
Wysłany: Pią 20 Maj, 2016   

Michu napisał/a:
2. Jeżeli tylko Dengar nie zginie w wyniku ataku, może śmiałkowi oddać. Proste.


hmm, jak dla mnie to jak zginie to też strzela - zasada równoczesnego ataku - Dengar dostaje dodatkowy atak w tej samej inicjatywie co wykonywał go jego zabójca.
 
     
Michu 

Dołączył: 03 Lut 2016
Posty: 33
Wysłany: Sob 21 Maj, 2016   

Jestem niemal pewien że masz rację, przepraszam wprowadzenie w błąd.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12