galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Porucznik Blount - Z-95 Łowca Głów
Autor Wiadomość
pleechu 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 65
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   Porucznik Blount - Z-95 Łowca Głów

Witam, mam pytanko, jako to dokładnie jest z tym oto zacnym panem Blountem?
NP.: Blount atakuje i ma na kościach [przykładowo] 2 trafienia, przeciwnik ma na kościach 3 uniki - ile ran wchodzi?
Inna sytuacja: Blount nie trafia w ogóle [zero trafień na kościach], rozumiem, że nie wchodzi nic?
 
     
Shantruin 
Raven One


Wiek: 29
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 251
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   

W obu wypadkach nie wchodzi nic, ale atak liczony jest jako trafiony. Ma to znaczenie przy kilku kartach aktualnie - głównie przy modyfikacji Urzadzenie Maskujace (Stealth Device), które po ataku Blounta zawsze zostaje odrzucone, czy przy Jonowych Rakietach Pulsacyjnych (Ion Pulse Missiles) które niezależnie od rzutów kośćmi trafią, zadając 1 obrażenie i 2 żetony jonów. Inne interakcje przychodzące mi do głowy to Laetin A'Shera z M3A Interceptora i Zabezpieczenie Amunicji (Munitions Failsafe) - obie te karty nie zadziałają, bo atak Blounta zawsze trafi.

PS. Działa ta zasada również w przypadku Rakiet Szturmowych (Assault Missiles), gdy statki w Zasięgu 1 otrzymują obrażenie nawet jeżeli podstawowy cel wszystko wybroni, działałaby też przy Torpedach Jonowych (Ion Torpedoes), gdyby zetkę można było w nie wyposażyć ;)
_________________
https://www.facebook.com/ravensquadronpoznan
 
     
pleechu 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 65
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   

Oki, dzięki wielkie.
 
     
adamsb81

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: Sro 01 Cze, 2016   

Czytam i dalej nie wiem o co chodzi z tym pilotem ?
Czy ktoś może jaśniej opisać (o ile to możliwe)
 
     
ZombieManQ 

Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 13
Wysłany: Sro 01 Cze, 2016   

Wyobraź sobie,że masz Blounta z rakietami szturmowymi (kiedy atak trafi,wszyscy w zasięgu 1 otrzymują jedno obrażenie) który atakuje Howlrunner, a obok masz dwa zwykłe Tie fightery.
Rzucasz 4 kośćmi ataku i wypada trafienie,krytyk i dwa puste,a Howlrunner wyrzuca trzy uniki.
W normalnej sytuacji nic by się nie stało,tylko straciłbyś rakiety.
Tymczasem howlrunner faktycznie nie traci kadłuba,ale dwa Tie fightery już tak,ponieważ atak "trafił" i aktywowała się zdolność rakiet szurmowych
Teraz lepiej?
 
     
ext.lex 
Red Ace


Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 75
Wysłany: Sro 01 Cze, 2016   

Dlatego nigdy nie bierzesz dla niego zabezpieczenia amunicji ;)
_________________
a będą nas tysiące
2T65 2T70+BO 3B 3A 2Z 2K 2E 1Y 1HWK 1YT-2400 1YT-1300 1YT-1300TFA 1VCX-100 1AS 2ARC 2U 3Tie
 
     
adamsb81

Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 73
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: Czw 02 Cze, 2016   

Teraz lepiej. Dzięki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12