galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zasadami
Autor Wiadomość
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Cze, 2016   

Znalazłem wątek dotyczący tego problemu. W skrócie: wykonuje dodatkowy atak w tej fazie wyprawy, w której wszedł do gry.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Cze, 2016   

Czy Straszliwy Uskok działa na Wschodnią Bramę (w pierwszym scenariuszu Khazad Dum)?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Cze, 2016   

Wschodnia Brama jest odporna na efekty kart, w tym również kart spotkań, więc Straszliwy Uskok nie cofa jej do strefy przeciwności. Wydaje mi się, że w instrukcji jest wspomniana ta sytuacja.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Cze, 2016   

Czyli podstęp "Zawał" usuwający wszystkie żetony z aktywnej wyprawy i aktywnego obszaru też na Bramę nie działa?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Wto 14 Cze, 2016   

Zgadza się.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Cze, 2016   

Czy efekt dodatku Opiekuna z Lorien może aktywować każdy z graczy (zachowując limit 3x na fazę)?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Cze, 2016   

Z instrukcji:
Cytat:
Akcje są zawsze opcjonalne, gracz kontrolujący kartę z daną akcją może ją aktywować podczas dowolnego okna akcji w sekwencji rundy.

Znaczy to, że inny gracz nie może aktywować akcji z karty której nie kontroluje, chyba że efekt karty mówi inaczej (na przykład Eowina).
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Lip, 2016   

Czy gdy Balrog wejdzie do gry z efektu karty Zguba Zguba, pod koniec fazy wyprawy, to od razu wykonuje natychmiastowy atak (jako że pod koniec fazy wyprawy znajduje się w grze)?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Lip, 2016   

Parę postów wcześniej znalazłem odpowiedź: tak, atakuje natychmiast w tej fazie wyprawy.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Lip, 2016   

Hehe, a wiedziałem że gdzieś tam kiedyś o to pytałem, ale nie sądziłem że na poprzedniej stronie...
Idąc za ciosem: Gdy użyje odpowiedzi Mostu, to Balrog traci wszystkie słowa kluczowe. Czy któryś z efektów oprócz niezniszczalności jest słowem kluczowym?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Nie 10 Lip, 2016   

Znalazłem odpowiedź na forum. Tylko "niezniszczalny" jest słowem kluczowym.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Lip, 2016   

Czy gdy w scenariuszu "Rozłam Drużyny Pierścienia" odkryję kartę (http://hallofbeorn.com/Cards/Details/Black-Feathered-Arrows-RD), i w tej samej fazie wyprawy ukończę aktywny etap wyprawy, to nadal będę musiał przydzielać obrażenia łucznictwa pochodzące z tej karty?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Lip, 2016   

Znalazłem tylko ten wątek. Wydaje mi się, że na nowym etapie wyprawy nie przydzielasz tych obrażeń.
 
     
maclis
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Czy gdy ten pan ( http://hallofbeorn.com/Ca...of-Rhudaur-TToR ), wejdzie do gry wrzucony przez tego gościa ( http://hallofbeorn.com/Cards/Details/Dead-Lord-TLR ), to czy trzeba rozpatrywać jego pole tekstowe?
 
     
AndO3131
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Te słowa kluczowe (doomed i surge) są rozpatrywane, gdy karta zostanie odkryta. W tym przypadku karta wroga zostaje "tylko" umieszczona w strefie przeciwności, więc efekty się nie aktywują.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 12