| Poszukiwacze sporne sytuacje | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | KGratkiewicz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 25 Mar, 2017   Poszukiwacze sporne sytuacje |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam ! Mam problem z poszukiwaczem z dodatku Smoki - Czarodziejem Ognia a konkretnie z rażeniem strumieniem ognia . Czy po trafionym efekcie odbywa się walka czy zostaje ona uznana za zakończoną gdyż nie jest napisane że się takowa nie odbywa. 
 Pełny opis tej umiejętności :
 Za każdym razem, kiedy wdajesz się w walkę z poszukiwaczem lub istotą tuż przed rozpoczęciem walki możesz razić strumieniem ognia. Rzuć jedną kością i dodaj swoją Moc. Jeżeli wynik jest wyższy od Siły poszukiwacza, traci on jeden punkt życia. Jeżeli wynik jest wyższy od Siły istoty, zostaje ona zabita (nie możesz zachować zabitych w ten sposób Wrogów jako trofeum). Jeżeli wynik jest równy lub niższy od Siły Poszukiwacza lub istoty, strumień ognia nie wywołuje żadnego efektu, a walka przebiega normalnie (z tym wyjątkiem, że nie możesz rzucać kością za swój rzut ataku).[/b]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Berni77 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 25 Mar, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli wynik jest wyższy - Poszukiwacz traci punkt życia i walka trwa dalej na standardowych zasadach (istota zostaje zabita i walka się kończy). Jeżeli wynik jest równy lub niższy, walka się odbywa ale masz przerąbane, bo nie rzucasz za swój atak
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Xan [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 25 Mar, 2017   Re: Poszukiwacze sporne sytuacje |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | KGratkiewicz napisał/a: |  	  | Witam ! Mam problem z poszukiwaczem z dodatku Smoki - Czarodziejem Ognia a konkretnie z rażeniem strumieniem ognia . Czy po trafionym efekcie odbywa się walka czy zostaje ona uznana za zakończoną gdyż nie jest napisane że się takowa nie odbywa. | 
 
 Cześć!
 
 Jeżeli walczysz z Poszukiwaczem, to po trafionym efekcie przebiega normalna walka. Pamiętaj, że ta specjalna zdolność dotyczy "PRZED rozpoczęciem walki", a po wszelkiego rodzaju takich efektach jak np. Zaklęcie Dotyku Śmierci czy chociażby Zaklęcie, które ma identyczny efekt rażenia strumieniem ognia (nie pamiętam nazwy), to po nich następuje przecież walka.
 
 Pozdrawiam,
 Kamil
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KGratkiewicz [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 26 Mar, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuje bardzo za odpowiedź !   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kingbrucelee [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 01 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja jeszcze dopytam. 
 Czyli jeżeli wyrzuciłem na kości np.4 , to później to 4 jest od razu moim rzutem ataku w normalnej walce czy ja już w ogóle nie dodaje rzutu kością do normalnej walki?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Berni77 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie do końca rozumiem pytanie... Powinieneś napisać KIEDY rzucałeś kością. Np. za ruch rzucasz kością, to wynik na kości jest twoim ruchem ruchem.
 Jak w wyniku ruchu i badania obszaru wylosujesz Wroga i z nim walczysz to wykonujesz kolejny rzut kością i dodajesz jego wynik do współczynnika, który wykorzystujesz podczas walki (Siła lub Moc). Jak dodatkowo masz przyjaciół/przedmioty lub zaklęcia, które mogą ci pomóc podczas walki to dodajesz te bonusy i całkowity wynik jest twoją skutecznością ataku.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kingbrucelee [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wiesz, miałem na myśli rzut na rażenie ogniem. Rzucam, nie trafiam i pytam jak odbywa się normalna walka? Rzut na rażenie ogniem jest od razu moim rzutem ataku normalnej walki która następuje po nieudanym rażeniu czy w ogóle żadnego rzutu kostką w normalnej walce nie dodaje i swoją siłe obliczam tylko na podstawie swoich parametrów plus przedmiotów których ewentualnie używam? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Berni77 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017 |   
 |  
               | 
 |  
               | Rażenie ogniem odbywa się PRZED walką. Jeżeli wynik jest wyższy od Siły przeciwnika to w walce normalnie rzucasz kością za atak.
 Jeżeli wynik jest równy lub niższy od Siły przeciwnika to w walce nie rzucasz kością i nic nie dodajesz do Siły (bo nie ma rzutu). Przyjaciele i przedmioty nadal działają.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |