galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania odnośnie zasad gry :)
Autor Wiadomość
Tibes 
Lord

Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 3
Wysłany: Czw 29 Gru, 2016   

Bludgeon napisał/a:
Zdolność jest dobra, raz mi mocno plany pokrzyżowała (grałem hrabią oczywiście).
Dracula deklaruje słownie, nie pokazuje żadnych kart.

Cytat:
jeśli ma tylko wierzyć Draculi na słowo
Jeśli gracz grający Draculą oszukuje, to gra i tak nie ma sensu.


Nie chodziło mi o oszukiwanie, raczej o to, że wcześniej jak pokazywało się kartę, to był większy klimat, a teraz: -Jesteś tu? -Nom.

Ktoś odpowie na pytanie z zatrzymaniem?
 
     
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 10
Wysłany: Sob 14 Sty, 2017   

Jeśli Dracula oszuka, to można to policzyć, i jeśli coś się nie zgadza to jest tam jakaś kara dla draculi odsłania cała ścieżkę czy jakoś tak (jakaś kara jest ale nie pamiętam teraz).
I fakt jak ktoś oszukuje to nie ma za bardzo sensu grać.
 
     
Zabbac 

Wiek: 43
Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 2
Wysłany: Sro 08 Lis, 2017   

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Draculi(3 edycja)i mam zamiar zagrać ze znajomymi w najbliższym czasie, jednak zdolności kilku kart budzą we mnie wątpliwości. Po pierwsze karty wydarzeń łowców: Siostra Agata,Jonathan Harker i Rufus Smith i ich zdolności dotyczące przeszukania miejsca. " Zagraj natychmiast aby przeszukać miejsce albo wystawić jako sprzymierzeńca. Przeszukaj miejsce. Wybierz 1 miasto. Dracula musi ujawnić kartę Miejsca danego miasta."
Czy chodzi o to ,że łowca wskazuje dowolne miasto na mapie a Dracula ujawnia kartę tego miejsca jeśli ta znajduje się na szlaku lub pokazuje, że karta znajduje się w talii miejsc?
I druga karta: Dzikie konie. "Zagraj po tym, jak łowca poruszy się drogą. Zanim jakiekolwiek karty z kryjówek lub legowisk zostaną ujawnione, porusz danego łowcę do sąsiedniego miasta. Następnie ujawnij tylko karty znajdujące się w danym mieście."
I tej zdolności nie rozumiem. Czy po wejściu łowcy, drogą do miasta będącego kryjówką lub legowiskiem, jeśli zagram tę kartę, nie muszę ujawniać karty miejsca ani kart spotkań, tylko przesuwam łowcę do sąsiedniego miasta które znajduje się na szlaku i dopiero tu ujawniam karty? W ten sposób dekonspiruje dwa miejsca na szlaku i niewiele zyskuję.
Będę wdzięczny za odpowiedź.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 12