Żeglarze + Rycerze |
Autor |
Wiadomość |
chlebak [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sie, 2009 Żeglarze + Rycerze
|
|
|
Witam, czy faktycznie przy połączeniu tych dwóch dodatków grywalne są ledwie 2 scenariusze jak to opisano w instrukcji do Rycerzy? Jakie są Wasze wrażenia z gry z obydwoma dodatkami?
pzdr doc chleb |
|
|
|
 |
Grzegorz [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Sie, 2009
|
|
|
Grywalne z Rycerzami sa scenariusze:
==BARDZO DOBRZE GRYWALNE==
1 Nowe Lady
2 Cztery Wyspy
4 Przez Pustynie
9 Nowy Swiat
==WYSTARCZAJACO DOBRZE==
3 Wyspa Mgiel
5 Zapomniany Ród
==TEORETYCZNIE MOZLIWE==
6 Tkaniny dla Catanu
==NIE MOZLIWE/NIE RADZE==
7 Wyspy Piratów
8 Cuda Catanu |
|
|
|
 |
Radziol88 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 20 Lut, 2010
|
|
|
Nie miałem jeszcze okazji pograć, więc nie wiem jak jest w praktyce.
Mam pytanie dlaczego uważasz Cuda Catanu za niegrywalne? Rozumiem, że mamy wtedy masę wydatków (wszystkie z Rycerzy + cuda), ale to się chyba da pogodzić (nie zaczynać od razu lecieć z cudami)? |
|
|
|
 |
Grzegorz [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 23 Lip, 2010
|
|
|
Nie radze ze wzgledu na warunki zwyciestwa: wygrywa, kto jako pierwszy zakonczy swój cud. Nie bardzo harmonuje to z rycerzami, które naturalnie troche wolno sie rozwijaja. Gra prawdopodobnie zakonczy sie wczesniej niz elementy rycerzy zaczna sie dobrze rozwijac. Cuda i rycerze troche sobie przecza. |
|
|
|
 |
|