| Pytanie od początkującego | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Faramir z Ithilien [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Sob 29 Gru, 2018 |   
 |  
               | 
 |  
               | W fazie zasobów każdy bohater bierze jeden żeton zasobu (chyba że jego specjalne zdolności lub zagrane karty dodatku mówią inaczej) bez względu na ilość sfer, do których bohater przynależy w danym momencie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bizkitka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 30 Gru, 2018 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli rozumiem, że jeśli bohater ma dwa różne symbole zasobów to wybieram sobie, z której frakcji dobiera żeton? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faramir z Ithilien [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 30 Gru, 2018 |   
 |  
               | 
 |  
               | To  działa w ten sposób, że dobierasz żeton zasobu i kładziesz w puli zasobów bohatera. Jeśli bohater należy do dwóch lub więcej sfer to tylko w momencie wydawania zasobów decydujesz z jakiej sfery korzystasz. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bizkitka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 01 Sty, 2019 |   
 |  
               | 
 |  
               | Teraz wszystko jasne  dzięki |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | domeldoom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Nie 12 Sty, 2020 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hej, Póki co nie grałem, dopiero raz przebrnąłem zasady. Proste pytanie: jeśli decyduję się bronić atak to jest on z automatu uważany za obroniony?
 
 pozdrawiam,
 Tomek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radziol88 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 13 Sty, 2020 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest uważany za broniony. Reszta zależy od wartości ataku i obrony.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | domeldoom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Pon 13 Sty, 2020 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Radziol88 napisał/a: |  	  | Jest uważany za broniony. Reszta zależy od wartości ataku i obrony.
 | 
 Czyli trzeba rozpatrywać jak atak?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radziol88 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Wto 14 Sty, 2020 |   
 |  
               | 
 |  
               | No o ile jakiś efekt nie anuluje całego ataku, to atak się zawsze odbywa. Jak jest większy od obrony, to dostaniesz obrażenia, tylko będzie ich mniej.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |