 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Promo Poszukiwacze w magazynie Mephisto |
Autor |
Wiadomość |
8janek8 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
Jak nie jestem zwolennikiem autorskich kart, to te zaproponowane w Mephisto mają nadzwyczaj ciekawe zdolności. Oby panowie z FFG wzięli z nich przykład |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
Cóż, może one i są autorskie, ale są oficjalnymi kartami, tak jak np. karty z White Dwarfa były. Fakt, że karty z Heraut Citadel były kartami promo na "pół gwizdka", a szkoda, bowiem parę z nich było ciekawych, a i również było bardziej śmiertelnych, ale te są firmowane przez FFG. A i tak najlepszymi kartami, jakie kiedykolwiek zobaczyły światło dzienne, były karty z White Knighta, ale niestety one WoGóle nie były kartami promo, tylko 100% autorskimi, zresztą można by rzec, że zaginionymi i cudownie odnalezionymi w złomowisku, nie znamy ich autora, a nazwa WK wzięła się z napisu na arkuszu tychże kart. |
|
|
|
 |
8janek8 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
Osobiście uznam je za oficjalne, jeśli pojawią w języku angielskim się na stronie FFG i będzie możliwość zakupienia do nich figurek Poszukiwaczy |
|
|
|
 |
Sir Joker [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
8janek8 napisał/a: | Osobiście uznam je za oficjalne, jeśli pojawią w języku angielskim się na stronie FFG i będzie możliwość zakupienia do nich figurek Poszukiwaczy | ...$12.95 za 2 szt... (kto czyta dzial AH to wie o co chodzi) |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
Powiem Ci tak, skoro FFG zapodało grafiki do tych Poszukiwaczy, to musi ich firmować. A więc są one oficjalnymi Poszukiwaczami, nie pól oficjalnymi, ani również nie tworzonymi na dziko przez magazyn Mephisto, tyle, że w innym języku. Co do figurek, to bardzo wątpię, aby FFG takowe stworzyło, może u jakiejś innej firmy zaprzyjaźnionej z FFG albo GW jak to przy okazji np. Talisman 1st oraz 2nd Edition było. |
|
|
|
 |
8janek8 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
Co do figurek do AH okazały się fiaskiem. Ponadto, myślałem o figurkach w tych samych standardach co te, znajdujące się w podstawce i dodatkach. To do AH były m.i. malowane. |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 16 Sty, 2010
|
|
|
W pierwszym poście tegoż tematu znajdują się wszystkie karty Poszukiwaczy. |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Sty, 2010
|
|
|
Kurtyzana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: N
Start: Miasto
1. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz go uwieść. Poszukiwacz traci swą następną turę oraz wedle własnego wyboru: 1 sztukę złota lub 1 Przedmiot.
2. Zamiast atakować innego Poszukiwacza, możesz przypochlebić się 1 z jego Przyjaciół, który go opuści i przyłączy się do ciebie.
3. Po kupieniu czegokolwiek od Nieznajomego, możesz próbować zamieszać tak sytuację, aby nie zapłacić za zakupioną rzecz. Rzuć 1 kością, jeżeli wypadnie 5 lub 6 - udało ci się i nie musisz płacić.
4. Podczas badania Nieznajomego, który oferuje coś jedynie Poszukiwaczom o konkretnym Charakterze, możesz próbować wywrzeć na nim wrażenie, że jesteś odpowiednią osobą. Rzuć 1 kością:
1-2)* Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał nieodpowiedni Charakter
3-4) Nic się nie dzieje
5-6) Nieznajomy reaguje tak, jakbyś miał odpowiedni Charakter.
* Karta nie przewiduje opcji dla wyrzucenia 2 oczek, jednakże można uznać, że pierwszy efekt również ma zastosowanie po wyrzuceniu 2.
 |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sty, 2010
|
|
|
Uczeń czarnoksięstwa
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 5
Char: N
Start: Miasto
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem
2. Zawsze musi posiadać przynajmniej 1 Zaklęcie, jeżeli ma ich mniej, musi dobrać ich tyle, aby przynajmniej mieć 1
3. Za każdym razem, gdy rzuca Zaklęcie, musi rzucić 1 kością:
1) Zaklęcie nie działa, a ty tracisz 1 punkt Życia
2) Zaklęcie nie działa
3-6) Zaklęcie działa normalnie
Gdy twoja Moc jest równa 7 lub więcej, nie musisz już rzucać kością.
4. Za każdym razem, gdy otrzymujesz 1 Zaklęcie, możesz wziąć 1 ze stosu kart odrzuconych. |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Sty, 2010
|
|
|
Dzisiaj dwie karty, przetłumaczone pi razy drzwi. Czarna Wiedźma znana była już jakiś czas, aczkolwiek oba nie są jeszcze dokładnymi tłumaczeniami, jako, że wciąż czekamy na maila...
Czarna Wiedźma
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Przeklęta Polana**
1. Nie rzucasz kocią w Lesie - zawsze jesteś tam bezpieczny. ***
2. Za każdym razem, gdy wykonujemy ruch, możemy rzucić 2 kośćmi i albo zsumować wynik i poruszyć się o tyle pól, albo wybrać jedną z nich i poruszyć się o tyle pól.
3. Za każdym razem, gdy jesteś celem Zaklęcia, którego sam nie rzuciłeś, rzuć 1 kością:
1-3) Zaklęcie działa normalnie
4-6) Wymykamy się Zaklęciu.
Nie dotyczy Zaklęcia Rozkazu.
** - Nie jest jeszcze potwierdzony ten obszar startu.
*** - Nie mamy wyboru, czy chcemy rzucać kością, czy nie. Nie możemy rzucać. Wynika również fakt, że Dżinn został także źle przetłumaczony (powyżej) i nie może rzucać kością w Lesie oraz na Skałach.
========
Sługa Szatana
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Char: Zły
Start: Cmentarz
1. Może atakować psychicznie innych Poszukiwaczy
2. Gdy badasz Ducha, możesz zasłać go na innego Poszukiwacza, który musi z nim walczyć. Duch przenosi się na obszar, na którym ten Poszukiwacz się znajduje.
3. Gdy inny Poszukiwacz wyciągnie Potępieńca, Diabła lub Mefistofelesa, możesz rzucić 1 kością. Jeżeli wypadnie 1, 2, 3 lub 4, ty badasz tę kartę, nie Poszukiwacz, który ichg wyciągnął.
4. Zamiast rzucać kością na Cmentarzu lub na Przeklętej Polanie, możesz zdecydować się otrzymać 1 Życie, 1 Zaklęcie lub teleportację do dowolnego obszaru w tej Krainie.
5. Nie możesz z własnej woli wejść na obszary Miasta, Wioski, Gospody ani Zamku. Jeżeli zostaniesz do tego zmuszony, nie możesz badać ani jednej z tamtejszych lokacji.
6. Nie możesz używać Broni w jakiejkolwiek walce, chyba że jest nią Runiczny Miecz. Nie możesz również używać Zbroi ani Hełmu. |
|
|
|
 |
Kufir [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 22 Sty, 2010
|
|
|
Cytat: | 5. Nie możesz z własnej woli wejść na obszary Miasta, Wioski, Gospody ani Zamku. Jeżeli zostaniesz do tego zmuszony, nie możesz badać ani jednej z tamtejszych lokacji. |
Życze powodzenia przy wylosowaniu Przekleństwa Wiedźmy |
|
|
|
 |
Sir Joker [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 22 Sty, 2010
|
|
|
Kufir napisał/a: | Cytat: | 5. Nie możesz z własnej woli wejść na obszary Miasta, Wioski, Gospody ani Zamku. Jeżeli zostaniesz do tego zmuszony, nie możesz badać ani jednej z tamtejszych lokacji. |
Życze powodzenia przy wylosowaniu Przekleństwa Wiedźmy |
Zawsze pozostaje przepasc |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 15 Lut, 2010
|
|
|
No i ostatni Poszukiwacz. Velhart zapodał go już jakiś czas temu, ale mi z kolei brakło czasu..
Zmiennokształtny
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 1
Char: Zły
Start: Cmentarz
1. Atakując innego Poszukiwacza może wybrać walkę psychiczną. Nie może jej wybrać, jeżeli został zaatakowany.
2. Jeżeli pokona innego Poszukiwacza w walce psychicznej i zdecyduje się zabrać mu 1 punkt Życia, może zdecydować się przybrać jego kształt. Dopóki ma jego kształt, może używać jego aktualnych punktów Siły oraz Mocy. Nie może używać jednak jego innych umiejętności.
3. Jeżeli w jakikolwiek sposób straci 1 Życie, wraca do swojej pierwotnej postaci.
4. Spotykając dowolnego Nieznajomego, może przybrać kształt jakiejś sympatycznej osoby. Jeżeli to zrobi, podczas rzucania kością za efekt tego Nieznajomego, może dodać 1 do rezultatu.
5. Może w dowolnym momencie wrócić do swojej pierwotnej postaci, również, gdy jesteśmy zamieniani w Ropuchę. |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|
|