 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Karty Nagród za zadania |
Autor |
Wiadomość |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Gru, 2010 Karty Nagród za zadania
|
|
|
Sacred Pool wprowadza 24 karty Nagród za zadania. Oto one:
Chant of Wisdom
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Mocy zwiększa się o 1.
===
Ironskin Charm
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Życia zwiększa się o 1.
===
Good Luck Knot
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Losu zwiększa się o 1.
===
Might of Giants
Zatrzymaj tę kartę, twoja startowa wartość Siły zwiększa się o 1.
===
Moon Charm
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby zmienić wynik tego rzutu na "6".
===
Glass Guardians
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Życia. Za każdym razem, gdy masz stracić Życie, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Życia z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
===
Luck of the Dead
Zatrzymaj tę kartę i połóż na niej 4 żetony Losu. Za każdym razem, gdy masz stracić Los, możesz w zamian odrzucić 1 żeton Losu z tej karty. Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych żetonów na niej.
===
Ancient Names
Zatrzymaj tę kartę, każdy duszek posiada 1 Zaklęcie (wylosuj 4 karty Zaklęć, obejrzyj je i połóż na tę kartę). Duszek rzuci swoje Zaklęcie zawsze wtedy, kiedy mu każesz (traktuj je jakbyś to ty je rzucał). Odrzuć tę kartę, gdy nie ma już żadnych Zaklęć na niej.
===
Weaver's Mark
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać Los do jego początkowej wartości.
===
Self-Portrait
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby odzyskać Życie do jego początkowej wartości.
===
Book of Magic
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić w dowolnym momencie, aby otrzymać tyle Zaklęć, na ile pozwala ci twoja Moc.
===
Prolific Pockets
Zatrzymaj tę kartę, jeżeli na początku swojej tury nie posiadasz złota, otrzymujesz 1 sztukę złota.
===
Auspice
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić, po wylosowaniu karty Przygody, aby wylosować jeszcze jedną kartę Przygody i wybrać którą z nich chcesz badać, a którą odrzucić na stos kart odrzuconych.
===
Gift of the Wild
Zatrzymaj tę kartę, możesz ją odrzucić po wykonaniu rzutu kością, aby dodać 1, 2 lub 3 do wyniku rzutu kością.
===
A Favour Owed
Odrzuć natychmiast i losuj karty Przygód dotąd, aż nie wylosujesz karty Przyjaciela. Możesz wziąć tego Przyjaciela, następnie odrzuć resztę kart. Jeżeli nie chcesz wziąć tego Przyjaciela (lub nie możesz), nie otrzymujesz innej nagrody.
===
Dream Prize
Odrzuć natychmiast i losuj karty Przygód dotąd, aż nie wylosujesz karty Magicznego Przedmiotu. Możesz wziąć ten Magiczny Przedmiot, następnie odrzuć resztę kart. Jeżeli nie chcesz wziąć tego Magicznego Przedmiotu (lub nie możesz), nie otrzymujesz innej nagrody.
===
A Familiar Prize
Odrzuć natychmiast i weź dowolną kartę z talii Ekwipunku za darmo.
===
Pastoral Tune
Odrzuć natychmiast i weź dowolną kartę z talii Stajni za darmo.
===
The Magic Door
Odrzuć natychmiast i przenieś się na dowolny obszar w dowolnej Krainie (poza Wewnętrzną Krainą).
===
The Whispers
Odrzuć natychmiast i zmień Charakter dowolnego Poszukiwacza na wybrany przez ciebie Charakter.
===
Vast Wealth
Odrzuć natychmiast i otrzymaj 3 sztuki złota.
===
Lightning Trap
Odrzuć natychmiast i, zanim przyjdzie kolej następnego gracza, wykonaj trzy tury.
===
Rite of Passage
Odrzuć natychmiast i otrzymaj 1 punkt Życia, 1 punkt Losu, 1 sztukę złota oraz 1 Zaklęcie, jeśli pozwala ci na to twoja Moc.
===
Vengeance Hex
Odrzuć natychmiast, wybierz Poszukiwacza i rzuć 1 kością:
1) Zamieniasz się w ropuchę na 3 tury
2-6) Wybrany Poszukiwacz zamienia się w ropuchę na trzy tury. |
Ostatnio zmieniony przez Nemomon Pon 27 Gru, 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
sekol [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Gru, 2010
|
|
|
To są karty Nagród za jakie zadania? Za zadania Czarownika, czy jakieś inne zadnia dojdą? |
|
|
|
 |
Nemomon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Gru, 2010
|
|
|
Za zadania Czarownika. |
|
|
|
 |
|
|