 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
karty rozwinięcia ciąg dalszy |
Autor |
Wiadomość |
borutg [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 karty rozwinięcia ciąg dalszy
|
|
|
witam. sorry że powtórnie męczę temat.ale nigdzie nie mogę znaleść pełnych odpowiedzi na pytania (proszęowybaczenie prostoty pytań ale od niedawna jestem szczęśliwymposiadaczem Inwazji, a wcześniej niemiałem doczynienia z karciankami):
1. czy karty rozwinięcia można odkrywać, ajak tak to na jakiej zasadzie ? ...iczy poodkryciu mogę ich użyć w innej strefie ?
2. jeżeli nie,to rozumiem że zostają one zakryte do końca gry, nawet gdy jest to jednostka, i niezależnie od wytrzymałości zapisanej na karcie zawsze dają tylko 1w dla danej strefy ?
3.czy posiadacz może je sam usunąć?
pytania dotyczą wersji podstawowej,oraz bez wpływu na innych kart.
i inne pytanie:
czy atakując np.strefę królestwa,mogę spodziewać się trzech obrażeń od styolicy (trzy toporki) bądż np. wioski niczyjuej (1 toporek) czy są one tylkoi wyłącznie wliczane przy pobieraniu zasobów?
dzięki za odpowiedź i wybaczenie prostoty pytań, ale brak doświadczenia... |
|
|
|
 |
Ravandil [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011
|
|
|
Witaj,
1. Jeśli jakiś inny / zewnętrzny efekt nic nie zrobi z rozwinięciem to pozostaje ono rozwinięciem, obczaj sobie z Core Setu karty np. Oderżnijta ich łby albo Wola elektorów. Także żeby przesunąć/cofnąć/odkryć czy cokolwiek zrobić z rozwinięciem trzeba na nie w jakiś sposób zadziałać.
2. Tak dodają 1 wytrzymałości dla strefy i to ich podstawowy cel.
3. Tylko efektami innych akcji/kart np. zniszczyć / cofnąć na rękę ale sam nie możesz tego zrobić.
Stolica i budynki nie walczą |
|
|
|
 |
borutg [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011
|
|
|
dzięki. to rozwiązuje całkowicie problem. |
|
|
|
 |
|
|