galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
karta Tygodnia - Legowisko Smoka oraz Księżycowy Smok
Autor Wiadomość
Michal
Galakta


Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 18 Mar, 2011   karta Tygodnia - Legowisko Smoka oraz Księżycowy Smok

Nowy tekst z cyklu "Karta tygodnia"
http://www.galakta.pl/artykul_255.html
 
     
ragathol 
Adam

Wiek: 40
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 94
Skąd: Lubań Śląski
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011   

Smok rewelacja, niszczy wszystkie jednostki w strefach oprócz jednej. Super zdolność tym bardziej że jest to akcja i można robić kombinacje ze wsparciem: dasz rozwiniecie w strefę gdzie wchodzi smok i akcja się odpala, nie dasz i smok wchodzi normalnie.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011   

jak pojawią się kolejne smoki to tylko czekać na decki HE na smokach :)
 
 
     
ragathol 
Adam

Wiek: 40
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 94
Skąd: Lubań Śląski
Wysłany: Sob 19 Mar, 2011   

osobiście ciekawi nie mechanika jaka będzie HE związana z ich wsparciem dotyczącego odpalania efektów akcji i wymuszonych. Smok jest destrukcyjny ale z tym wsparciem mozna już coś wymyślić i jeśli będzie więcej takich kart to wsparcie będzie bardzo ważne.
 
     
Sasza
HE

Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 7
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

Pytanie nr 1
Czy jednostka ze strefy na którą wchodzi Księżycowy Smok też zostaje zniszczona? Np na początku swojej tury mam po jednej jednostce w każdej strefie, w fazie stolicy Księżycowy Smok wchodzi na Pole Bitwy, więc w takim przypadku moje jednostki w Misji i w Królestwie oczywiście zostają, a czy ta z Pola Bitwy spada? Czy może też zostaje jako że jest jedyną w strefie w momencie wchodzenia Księżycowego Smoka?

Pytanie nr 2
Jeśli korzystając z akcji Legowiska Smoka będę przeglądał 5 kart ze swojej talii i znajdę wśród nich 3 smoki to czy mogę wprowadzić do gry wszystkie trzy czy tylko jednego?
_________________
we are so high
 
     
Obi 

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 19
Skąd: Poznański Coruscant
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

Sasza napisał/a:


Pytanie nr 2
Jeśli korzystając z akcji Legowiska Smoka będę przeglądał 5 kart ze swojej talii i znajdę wśród nich 3 smoki to czy mogę wprowadzić do gry wszystkie trzy czy tylko jednego?

Jednego.




Cytat:
Pytanie nr 1
Czy jednostka ze strefy na którą wchodzi Księżycowy Smok też zostaje zniszczona? Np na początku swojej tury mam po jednej jednostce w każdej strefie, w fazie stolicy Księżycowy Smok wchodzi na Pole Bitwy, więc w takim przypadku moje jednostki w Misji i w Królestwie oczywiście zostają, a czy ta z Pola Bitwy spada? Czy może też zostaje jako że jest jedyną w strefie w momencie wchodzenia Księżycowego Smoka?

Jak smok wejdzie do battlefielda na której jest tam jednostka będziesz miał wybór. Albo poświęcasz jednostkę albo smoka.
 
     
Sasza
HE

Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 7
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

To znaczy ja nie mówie że tak nie jest jak piszesz Obi tylko wolałbym oficjalne potwierdzenie lub przynajmniej logiczne uzasadnienie.

Co do Księżycowego Smoka też wydaje mi się, że jest tak jak napisałeś, choć nie jestem pewny czy "wchodzi do gry" jest równoznaczne z położeniem go w wybranej strefie czy przypadkiem nie jest to coś co następuje wcześniej. Np mam na ręce Księżycowego, wchodzi on do gry i w tym momencie w każdej strefie mam po jednej jednostce więc wszystkie warunki są spełnione i nie musze nic poświęcać nie zależnie od strefy w której smok się znajdzie. Generalnie wszystko sprowadza się do pytania czy jest rozgraniczenie pomiędzy wejściem do gry (coś w rodzaju deklaracji) a fizycznym położeniem karty na stole.

Co do Legowiska wydaje mi się, że na logikę moge wprowadzic do gry więcej niż jednego smoka. Jest tak: uruchamiam akcje i moge przeglądnąć 5 kart, wyciągam pierwszą karte jest taktyka, wyciągam drugą jest smok (wprowadzam go do gry), wyciągam trzecią jest wsparcie, wyciągam czwartą jest taktyka, wyciągam piątą jest znowu smok (dlaczego nie miałbym wprowdzić go do gry?). Nigdzie nie jest napisane że po odnalezieniu pierwszego smoka juz dalej nie przeglądam.
_________________
we are so high
 
     
Obi 

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 19
Skąd: Poznański Coruscant
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Sasza napisał/a:

Co do Legowiska wydaje mi się, że na logikę moge wprowadzic do gry więcej niż jednego smoka. Jest tak: uruchamiam akcje i moge przeglądnąć 5 kart, wyciągam pierwszą karte jest taktyka, wyciągam drugą jest smok (wprowadzam go do gry), wyciągam trzecią jest wsparcie, wyciągam czwartą jest taktyka, wyciągam piątą jest znowu smok (dlaczego nie miałbym wprowdzić go do gry?). Nigdzie nie jest napisane że po odnalezieniu pierwszego smoka juz dalej nie przeglądam.

To jest tak: usuwasz dwa zasoby z tej karty( ach to polskie tłumaczenie) żeby zobaczyć 5 kart z wierzchu.Jeśli znalazłeś jakiegoś smoka może go włożyć do gry( nie pisze ze możesz ich wyłożyć ile chcesz np 2 lub 3). Jeśli znalazłeś 3 to możesz wyłożyć z nich jednego i TYLKO jednego.

http://deckbox.org/whi/Dragon%27s%20Lair Porównaj polski jeśli się nim kierujesz i ang tłumaczenie może pomoże.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13