galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odwiedź nawiedzone miasto - Visit the Haunted City
Autor Wiadomość
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

dobrze widziec, bo ja mam grimgorow, z dwoma tekstami, dwoch after i jednego when :)
z tym ze when enters... i tu kolejne pytanie... wynika z tego ze odpala sie pomiedzy reka a stolem, after jest bardziej klarowne... bo na nieszczesnego forced'a tez mozna zagrac in response i moze sie odpalic nie w tej strefie w ktorej by sie chcialo... chyba :)
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

nie da się odpowiadać na FORCED.

Jeśli nie jest napisane inaczej, to każda zdolność odpala się dopiero po rozpatrzeniu stosu w którym jednostka/support wchodzi do gry.
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

no czyli sie da... skoro stos rozpatrujemy od konca... najpierw przesuniecie do innej strefy z responsa a pozniej forced grimgora i odpala sie nie tam gdzie mial to zrobic pierwotnie...

i jeszcze jedno jak to sie mado tego

"After card effects are triggered (Actions, Forced Effects, Constant Effects, and Keywords), they exist independently of the source. Destruction or removal of the source at that time will not affect
the resolution on the card effect."

Ja sie po prostu juz zaczynam w tym timingu gubic :)
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

NIE MOŻNA ODPOWIADAĆ NA FORCED !!!!!!!!!!!!

I NIE MOŻNA TARGETOWAĆ JEDNOSTKI NIM NIE ZOSTANIE ROZPATRZONE JEJ WEJŚCIE DO GRY !!!!!!!!
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

a mozesz mi powiedziec gdzie tak napisali?? w faqu tego nie widze... a jak by nie bylo forced tez jest akcja, tyle ze wymuszona
 
     
Obi
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

Harpia napisał/a:
a mozesz mi powiedziec gdzie tak napisali?? w faqu tego nie widze... a jak by nie bylo forced tez jest akcja, tyle ze wymuszona

Instrukcja w dłoń i do dzieła.
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

instrukcja juz byla... nie widze tam nic takiego :(
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

ok no dobra faq nie instrukcja, moze tu popelniam blad
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

sorki za capsa ;P

Jednym słowem nie zrobisz z Grimgorem nic. Jedyne co na niego zadziała to asuryan cleansning i Port Eatine.
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

dobra mam :D
czlowiek zapomina o rulebooku przy tylu faqach heheh
wlasnie wale glowa w klawiature :)

dzieki, wielkie :)
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

ale jestem zdania, ze takie rzeczy jak sa na grimgorze, zwlaszcza, ze dziala jednorazowo, mogli by dac od razu jako constant :)
 
     
GambitG
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lip, 2011   

Ja się czepiam zawsze kiedy na karcie angielskiej jest after, a kiedy when, bo przy when efekt karty nie może mieć wpływu na nią samą.

Nie możesz odpowiedzieć na efekt forced grimgora, za to mozesz odpowiedzieć na jego zagranie każdą akcją, czyli zaczynasz stos akcji od zagrania grimgora, a nie od jego zdolności, ale uwaga, Grimgora nie ma wtedy w grze jeszcze :)
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

ja mam grimgora w obu wersjach :) i when i after :)
 
     
Harpia
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

a mam jeszcze jedno pytanie, a propos fazy wystawiania.
powiedzmy, ze zaczynam sie wykladac z jednostkami, klade pierwsza i jedyna na stole w tym momencie - np. grimgora :) (zlota mam ile dusza zapragnie) i w tym momencie przeciwnik mi rzuca ofiare dla khaina (czy jakos tak)... oczywiscie nie chce go poswiecac, wiec in response wykladam druga postac, jakiegos dupka i to jego poswiecam... zaznaczam ze jest to moja faza wykladania sie. czy zagranie w ten sposob jest prawidlowe??? :)
 
     
Anatem
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

Zgodnie z FAQ kart jednostek, wsparcia, misji, a także rozwinięć nie można zagrywać w odpowiedzi na cokolwiek.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 13