galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaćmienie Nadziei
Autor Wiadomość
Harpia

Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 112
Wysłany: Wto 09 Sie, 2011   

jak dla mnie i jednym i drugim. z jednej strony kosztem bo tracisz karte, do tego nie masz kontroli jaka bo z wierzchu decku, z drugiej strony warunkiem, bo jak jej nie polozysz to cancell akcji.
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 10 Sie, 2011   

Słowo "koszt" używa się w tym przypadku umownie, zgadzam się z awojdi, żeby dopytać Lukasa, choć tak jak pisałem wcześniej wydaje mi się że "sacrifice" jest nie do ruszenia, ale jak rozpatrywać tę akcję na stosie pozostaje zagadką :/

Z FAQ:

„Poświęcić kartę” to znaczy umieścić
kontrolowaną przez nas kartę na stosie
kart odrzuconych jej właściciela. Inne
efekty nie mogą anulować poświęcenia
ani mu zapobiec.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 10 Sie, 2011   

akurat w unleash sacrafice to effect.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
awojdi 


Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 46
Skąd: Wwa
Wysłany: Czw 11 Sie, 2011   

dokładnie, czyli jak rozumiem, dopiero gdy rozpatrujemy stos, to dokładamy developkę i poświęcamy X z nich...
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 11 Sie, 2011   

Czyli X wobec tego określamy dopiero przy rozpatrywaniu ? a nie zagrywając kartę, tak ?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 11 Sie, 2011   

tak
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
lanowiec

Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 66
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011   

kiedy jest rozpatrywana akcja z wilhelma? Jak wyznacza się ją do jako jednostke atakująca odrazu prawda? Bo dziś mieliśmy spięcie, że on może nawet wtedy tej akcji dopiero użyc jak przeniose jednostke z innej strefy do pola bitwy, i wyznacze obrońców, po tym jak on wyznaczy atakujących?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011   

lanowiec napisał/a:
kiedy jest rozpatrywana akcja z wilhelma? Jak wyznacza się ją do jako jednostke atakująca odrazu prawda? Bo dziś mieliśmy spięcie, że on może nawet wtedy tej akcji dopiero użyc jak przeniose jednostke z innej strefy do pola bitwy, i wyznacze obrońców, po tym jak on wyznaczy atakujących?


Akcję należy użyć w pierwszym możliwym oknie akcji po wyznaczeniu wilhelma do ataku. Jeśli tego się nie zrobi w pierwszym możliwym oknie to akcja przepada.

Wszystko jest opisane w FAQ polecam.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12