galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
knurowy rydwan
Autor Wiadomość
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011   knurowy rydwan

Witam.
Mam pytanie o kartę (http://deckbox.org/whi/Boar%20Chariot) - knurowy rydwan.
Akcja: kiedy jednostka, do której dołączono tę kartę atakuje, do końca tej tury obrażenia są nieanulowalne
I pytanie:
Obrażenia nieanulowalne pochodzą tylko od jednostki atakującej z tym dodatkiem, czy od wszystkich jednostek biorących udział w walce (zarówno atakujących jak i broniących się) ?
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011   

od wszystkich są nieanulowalne do końca tury kiedy jednostka z zapiętym rydwanem atakuje
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 19 Sie, 2011   

ok. dzięki bardzo.
 
     
bery53

Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 8
Wysłany: Pon 07 Kwi, 2014   

A np jezeli chodzi o jednostki z odpornoscia np krasnoludy to jak rydwan atakuje odpornosc nie dziala???
 
     
syd3r 


Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 167
Skąd: Nidzica
Wysłany: Pon 07 Kwi, 2014   

bery53 napisał/a:
A np jezeli chodzi o jednostki z odpornoscia np krasnoludy to jak rydwan atakuje odpornosc nie dziala???

Do końca tury Odporność nie działa.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 13