galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapisane w gwiazdach: Maska Slaanesha i Drycha
Autor Wiadomość
ttrotyl

Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 92
Wysłany: Czw 08 Gru, 2011   Zapisane w gwiazdach: Maska Slaanesha i Drycha

Nowy kupiony dodatek i nowe (niestety) pytania:
1. Maska Slaanesha - Na karcie napisano: "Na początku twojej tury każdy gracz wybiera nazwę jednostki". Czy gracze wybierają nazwy tylko własnych jednostek czy dowolnych, które są umieszczone aktualnie w grze? Ja stawiam na jednostki dowolne.
2. Drycha - Na karcie napisano: "Kiedy ta jednostka atakuje, wydaj 2 żetony zasobów, aby do końca tej tury zyskała siłę równą liczbie rozwinięć w tej strefie". W jakiej strefie, w tej, w której jest umieszczona, czy w tej, którą atakuje? Wydaje mi się, że w strefie, w której jest umieszczona, ale pewności nie mam.
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 08 Gru, 2011   

1. Tak, dowolnych
2. W strefie w której siedzi Dryszka
 
     
czegoj 

Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 46
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012   

Podłączę się pod temat.

Czy jak przeciwnik ma na stolę Maskę Slanesha to mogę wybierać nazwę jednostki, która już mam spaczoną? I przy okazji najpierw jest spaczanie, czy najpierw jest odspaczanie? Proszę o w miarę konkretną odpowiedź znawców tematu. :lol:

Cytat:
1. Maska Slaanesha - Na karcie napisano: "Na początku twojej tury każdy gracz wybiera nazwę jednostki". Czy gracze wybierają nazwy tylko własnych jednostek czy dowolnych, które są umieszczone aktualnie w grze? Ja stawiam na jednostki dowolne.

Cytat:

1. Tak, dowolnych


A to już chyba przegięcie - czy to znaczy, że dzięki masce, którą ma stole przeciwnik mogę spaczać jego jednostki?
_________________
www.krysztalyczasu.pl
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012   

czegoj napisał/a:

A to już chyba przegięcie - czy to znaczy, że dzięki masce, którą ma stole przeciwnik mogę spaczać jego jednostki?

Tak, a gdzie tu przegięcie ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12