 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #2 - War is Coming - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
Darth Misiekh [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012 Gra o Tron PBF #2 - War is Coming - Pole Gry
|
|
|
Król Robert nie żyje!!!
Siedem królestw zaczyna rodzierać krwawa wojna, od północy aż po południe dawni wasale Żelaznego Tronu zaczynaja się ogłaszać królami. Tylko kto z nich nim zostanie? Kto będzie na tyle przbiegły i okrutny by wykorzystać innych we własnym interesie? Przekonajcie sie sami, oto bowiem rozpoczyna się wyniszczająca rozgrywka z której tylko jedn bdzie mógł wyjśc zwycięsko. Rozpoczyna sie Gra o Tron . . .
Karty Rodów:
Przywódca Biały
Plama [0] - Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Melisandre [1] - jeden miecz
Salladhor Saan [1] - Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Brienne z Tarth [2] - jeden miecz i jedna fortyfikacja
Ser Davoc Seaworth [2] - Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Renly Baratheon [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechórów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechórów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Stannis Baratheon [4] - Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Przywódca Ash
Cersei Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rcolor=red]ozkazu pokonanego przeciwnika.
Ser Kevan Lannister [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1
Tyrion Lannister [1] - Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jesli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu
Ser Jaime Lannister [2] - jeden miecz
Ogar [2] - dwie fortyfikacje
Ser Gregor Clegane [3] - trzy miecze
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
przywódca Rf
Catelyn Stark [0] - Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Blackfish [1] - Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] - dwie fortyfikacje
Roose Bolton [2] - Jeśli przegrasz tą bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą)
Greatjon Umber [2] - jeden miecz
Robb Stark [3] - Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Eddard Stark [4] - dwa miecze
Przywódca Gamaliel
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższąpozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Nymeria Sand [1] - Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] - Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Obara Sand [2] - jeden miecz
Ciemna Gwiazda [2] - jeden miecz
Areo Hotah [3] - jedna fortyfikacja
Czerwona Żmija [4] - dwa miecze i jedna fortyfikacja
Przywódca Abadura
Aeron Mokra Czupryna [0] - Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz)
Asha Greyjoy [1] - Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] - jeden miecz i jedna fortyfikacja.
Balon Greyjoy [2] - Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] - Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Victarion Greyjoy [3] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1
Euron Wronie Oko [4] - jeden miecz
Przywódca Shutt
Królowa Cierni [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Margaery Tyrell [1] - jedna fortyfikacja
Alester Florent [1] - jedna fortyfikacja
Randyll Tarly [2] - jeden miecz
Ser Garlan Tyrell [2] - dwa miecze
Ser Loras Tyrell [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Mace Tyrell [4] - Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
W kwadratowym nawiasie znajduje się siła danego generała. Na czerwono zaznaczone zostały Kart Rodów wykorzystane.
http://img829.imageshack.us/img829/7628/tura1.jpg
TURA 1
Faza Westeros
Pomijana w 1 rundzie
Karty Westeros na kolejne Tury:
TURA 2:
1. Ostatnie dni lata - Nic sie nie dzieje (symbol Dzikich)
2. Starcie królów - Licytacja pozycji na torach Wpływów
3. Nawałnica mieczy - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony (symbol Dzikich)
TURA 3:
1. Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia
2. Starcie królów - Licytacja pozycji na torach Wpływów
3. Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros
TURA 4:
1. Tron Ostrzy - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przsuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu (symbol Dzikich)
2. Mroczne skrzydła, mroczne słowa - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licutują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu (symbol Dzikich)
3. Sieć kłamstw - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia (symbol Dzikich)
Faza Planowania
Na rozkazy czekam do 3.04
Otrzymane rozkazy:
Gamaliel, Shutt, Rf., Ash |
Ostatnio zmieniony przez Darth Misiekh Pon 28 Maj, 2012, w całości zmieniany 17 razy |
|
|
|
 |
rf. [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012
|
|
|
Zgodnie z ustaleniami rozumiem, że powinniśmy znać 9 kolejnych kart wydarzeń (po 3 z każdej talii) tak?
To znacząco wpłynie na wydanie rozkazów |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012
|
|
|
Już pisałem w tej sprawie do Miska |
|
|
|
 |
Darth Misiekh [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Takie pytanko. Czemu na Królewskiej Przystani nie ma garnizonu? |
|
|
|
 |
Darth Misiekh [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Ano bo zapomniałem go włączyć Pojawi sie na nastepnej mapce bo tej nie chce mi sie juz zmieniać. |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Spoko już myślałem, że Slynt się zwinął i stwierdził, że to robota nie dla niego.
Czy Biały jest użytkownikiem forum? Bo na liście go nie znalazłem |
|
|
|
 |
Biały [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Jestem, jestem. |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Eh, dziwne, na liście alfabetycznej nie znalazłem
Tak btw to powodzenia Lordowie! |
|
|
|
 |
Ash [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Kruk za mur. Czekam na wieści z karteczki dzikich. |
|
|
|
 |
rf. [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012
|
|
|
Czas na marsze - zaczyna Baratheon. |
|
|
|
 |
Ash [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Kwi, 2012
|
|
|
Karta pozostaje. |
|
|
|
 |
Biały [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Kwi, 2012
|
|
|
Kingswood (zostawiam żeton władzy) - marsz* (piechur) -> Kings Landing
Drangonstone - marsz -1 -> Ryczerz na Storms' End, Piechur na Craclaw Point
Shipbreaker Bay - marsz +0 -> 1 statek na Black Water Bay |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Kwi, 2012
|
|
|
(1) Rozumiem, że Baratheon (Biały) podał wszystkie ruch, bo uważa, że i tak takie zrobi niezależnie od naszych ruchów? Czy zasady zmieniły się aż tak bardzo, że robimy wszystkie ruchy naraz?
(2) Ash, rozważ ustawienie herbu jako avatara. Wtedy posty zajmują mniej miejsca, a i łatwiej się pisze, bo nie trzeba pamiętać o doklejaniu obrazka. (Oczywiście, to działa tylko jeśli gra się w jednej grze jednocześnie...) |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 04 Kwi, 2012
|
|
|
Pamiętaj Lordzie Baratheon(Biały)że King's Landing ma garnizon. |
|
|
|
 |
|
|