Gra o Tron PBF #6 - Pole gry |
Autor |
Wiadomość |
pulkownik [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Eyrie - przepada
Moat Caile - Piechur > Rycerz
White harbour - Piechur > Rycerz
Winterfall > Wieża |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Aktualizacja:
Czekamy na:
|
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Aktualizacja:
Greyjoy Sardo, Mobilizacja (na PW):
Pyke:
piechota
statek na Pyke-port
Seagard:
Flint's Finger:
Baratheon toszt, Mobilizacja (na PW):
Dragonstone:
piechota -> machina
statek na Dragonstone-port
King's Landing:
Crackclaw Point:
Storm's End:
statek na Storm's End-port
Czekamy na:
|
|
|
|
 |
Mortyr [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Mobilizacja Lannistera:
Lannisport - 2 Statki w Porcie
Riverrun - Rycerz |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Aktualizacja:
Czekamy na:
Przypominam, że w tej turze nie można wydawać rozkazów Wsparcia. |
|
|
|
 |
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
ale ja dostaje 2 zetony
pewnie pominales statek w porcie |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
TERF napisał/a: | ale ja dostaje 2 zetony
pewnie pominales statek w porcie |
Ale to wydarzenie punktuje tylko koronki, nie? To gdzie jest wybór punktuje oba? Czy jak to w końcu było? |
|
|
|
 |
toszt [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Adam Badura napisał/a: | TERF napisał/a: | ale ja dostaje 2 zetony
pewnie pominales statek w porcie |
Ale to wydarzenie punktuje tylko koronki, nie? To gdzie jest wybór punktuje oba? Czy jak to w końcu było? |
Na bgg są pewne kontrowersje związane z interpretacją
na karcie Gra o tron mamy:
"Game of Thrones Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje."
ale w instrukcji (przedostatnia strona) mamy objaśnienie kart i tam jest:
Gra o Tron
Zgodnie z kolejnością rozgrywki każdy z graczy pobiera po
jednym żetonie Władzy z puli władzy za każdy wydrukowany
na planszy symbol władzy (koronę), który znajduje się na
obszarach pod jego kontrolą. Każdy gracz pobiera też po
jednym żetonie Władzy za każdy przyjazny port, w którym
znajduje się przynajmniej 1 jednostka Statków (o ile na
sąsiednim obszarze morskim nie ma żadnych wrogich
jednostek Statków).
Problem jest z kartą 'Mroczne skrzydła,...', bo oficjalna odpowiedź jest, że porty punktuje się tylko i wyłącznie przy karcie Gra o tron, a w instrukcji jest:
Posiadacz żetonu Kruka Posłańca musi wybrać, czy: (..)
b) Wszyscy gracze pobierają żetony Władzy
za symbole władzy na swoich obszarach i porty (tak
jakby wylosowano kartę Gry o tron)
Tak więc pewnie w nowym FAQ to będzie jakoś sensownie wyjaśnione, ale ja skłaniam się do punktowania portów w przypadku obu kart. |
|
|
|
 |
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
korony dostaje sie za:
- kazdy namalowany symbol na mapie, na prowincjach ktore kontrolujesz
- za port w ktorym jest conajmniej 1 statek lecz morze musi być puste lub kontrolowane przez wlasne jednostki
wiec wedlug mapy np:
Tyller i grayjoy dosteje po 1 zetonie
leninster niestty nie dostaje za port nic |
|
|
|
 |
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
toszt napisał/a: | Tak więc pewnie w nowym FAQ to będzie jakoś sensownie wyjaśnione, ale ja skłaniam się do punktowania portów w przypadku obu kart. |
dodam tylko ze tak zawsze gralismy (PBF) ze obie karty wywoluja ten sam efekt |
|
|
|
 |
toszt [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
TERF napisał/a: | korony dostaje sie za:
- kazdy namalowany symbol na mapie, na prowincjach ktore kontrolujesz
- za port w ktorym jest conajmniej 1 statek lecz morze musi być puste lub kontrolowane przez wlasne jednostki
wiec wedlug mapy np:
Tyller i grayjoy dosteje po 1 zetonie
leninster niestty nie dostaje za port nic |
Jeszcze dodam, że u Baratheona są dwa 'ostatkowane' porty! i u Martella jeden |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
OK, poprawię. Wszyscy mają porty poza Starkiem. Baratheon ma nawet 2. |
|
|
|
 |
toszt [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
Adam Badura napisał/a: | OK, poprawię. Wszyscy mają porty poza Starkiem. Baratheon ma nawet 2. |
Z tym, że tak jak pisał TERF, mimo całej mojej sympatii do Lannisterów, nie mają niestety wolnego akwenu przy porcie... cały ich handel wziął w łeb... |
|
|
|
 |
Adam Badura [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
toszt napisał/a: | Adam Badura napisał/a: | OK, poprawię. Wszyscy mają porty poza Starkiem. Baratheon ma nawet 2. |
Z tym, że tak jak pisał TERF, mimo całej mojej sympatii do Lannisterów, nie mają niestety wolnego akwenu przy porcie... cały ich handel wziął w łeb... |
Aj, słusznie. |
|
|
|
 |
TERF [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Sie, 2012
|
|
|
no to Adam miedzy czasie poprawi mapke a wy Panowie nadsyłajcie swoje rozkazy
Ja juz wysłałem |
|
|
|
 |
|