galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #10 - Pole gry
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

piechur blackwater, kon lannisport wieża musi iśc na stoney sept ;p
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Marsz -1 na Pyke:

1 Rycerz na Highgarden.
1 Machina zostaje.

Ponieważ Tyrell ma ostatniego dowódcę od razu mówię, że używam: Qarl the Maid [1] Jeśli atakujesz i przegrasz bitwę zyskujesz trzy żetony władzy.
I oczywiście przegrywam :wink:
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Bitwa na Highgarden

Atakujący Greyjoy Mortyr ma [2]:

    rycerz [2]
    Marsz -1 [-1]
    dowódca: Qarl the Maid [1] Jeśli atakujesz i przegrasz bitwę zyskujesz trzy żetony władzy.
    Miecz: nie używa
    przewaga w Lennictwach


Obrońca Tyrell Krw4wy ma [7]:

    2x rycerz [4]
    Wsparcie +1* z Redwyne Straits (Tyrell Krw4wy) [2] (domniemuję)
    dowódca: Margaery Tyrell [0] Jeśli bronisz terytorium z Twoim żetonem władzy (wliczając domowe terytorium) końcowa siła Twego przeciwnika to 2. (tylko ten został)

      bronione terytorium ma Żeton Władzy



Neutralne Wsparcia

    brak


Obrońca Tyrell Krw4wy przegrywa. Atakujący Greyjoy Mortyr wraca na Pyke. Qarl the Maid daje mu 3 Żetony Władzy. Obrońca Tyrell Krw4wy przewija dowódców.
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Aktualizacja (mapa):

Czekamy na:
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

moat cailin»marsz+1*»the twins
2 rycerzy,żetonu nie kładę bo już jest
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Bitwa na The Twins

Atakujący Stark gamaliel ma [9]:

    2x rycerz [4]
    Marsz +1* [1]
    dowódca: Ramsay Bolton [3] If your "Reek" house card is still in your hand, this card gains +1 combat strength and three sword icons. (na PW)

      "Reek" jest na ręce, a zatem +[1] i 3x [sword]



Obrońca Baratheon reszka ma [9]:

    piechota [1]
    Obrona +1 [1]
    Wsparcie z The Fingers (Baratheon reszka) [1] (na PW)
    Wsparcie z The Mountains of the Moon (Baratheon reszka) [2] (na PW)
    dowódca: Stannis [4] If you are not being supported in this combat, remove all Support orders (including your own) adjacent to the embattled area, canceling any supporting strength they may have been providing. (na PW)
    przewaga w Lennictwach


Neutralne Wsparcia

    brak


Obrońca Baratheon reszka wygrywa w remisach. Atakujący Stark gamaliel wraca na Moat Calin.
Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Sro 24 Paź, 2012, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

z mountains of the moon też pewnie się wspiera
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

to ja troszeczkę zwolnię grę, ponieważ wkradła mi się pewna nieścisłość.

W dodatku w który gramy nie ma czegoś takiego jak siła dzikich "0". Ani na mapie, ani w GOTach granych po angielsku.

http://www.redscape.com/f....php?f=53&t=978 - piąty post z kolei.

Ma to chyba związek z 6-turową grą.

Nie wiem, czy do dodatku była jakaś instrukcja, ale w poście/linku który ktoś wkleił do działu "nabór" tym co znalazłem stoi wyraźnie, że "Wildling Threat token starts on position 2."

Po rozpoznaniu karty dzikich (z siłą np. 10), dzicy wracają na pozycję "2". Powoduje to, że mance nigdy nie ma faktycznie siły "0" (za wyj. karty tyrella oraz na potrzeby mellisandry).

Nie podnosiłem tego w tematach, bo wydawało mi się to oczywiste.

Normalnie zainterweniowałbym wcześniej, ale po prostu nie zwróciłem uwagi na walkę ze Starkiem (spodziewałem się "4") a dopisek o zmianie siły dzikich wskutek walki z Tyrellem dopiero teraz jak się zalogowałem.

Moim zdaniem mance ma teraz siłę "4", a to zmienia sytuację Starka (szczerze, to nie zmienia sytuacji greya i lannistera), wiec propozycja jest taka, by pozwolić mu zmodyfikować ruch (i tak mnie pojedzie tyle że większą siłą i turę później), ale mimo wszystko kółko na bliźniakach pobędę.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Dlaczego to ma mieć wpływ na mnie, jeżeli teraz użyjesz Mance z siłą 4,to obecną walke przegrasz bo ja startowo mam siłe 5
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Wsparcie przy mance ryderze nie pomaga.
 
     
Mortyr
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

@reszka
Nie do końca rozumiem o co ci chodzi. Dzicy zaczynają grę na pozycji 2 tak jak w podstawce, jednak nie ma takiego ograniczenia, że nie mogą znaleźć się na pozycji 0.
Post 5, który wskazałeś redukuje Dzikich z 6 na 2 (ponieważ Dzicy zwyciężyli są przesuwani o 2 pola w dół). Gdyby wygrała Nocna Straż to Dzicy zostaliby zredukowani do 0.

Przynajmniej tak mi się wydaje, że w dodatkowych zasadach do DwD nie było modyfikacji do siły Dzikich.
 
     
Adam Badura
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

Mortyr napisał/a:
@reszka
Nie do końca rozumiem o co ci chodzi. Dzicy zaczynają grę na pozycji 2 tak jak w podstawce, jednak nie ma takiego ograniczenia, że nie mogą znaleźć się na pozycji 0.
Post 5, który wskazałeś redukuje Dzikich z 6 na 2 (ponieważ Dzicy zwyciężyli są przesuwani o 2 pola w dół). Gdyby wygrała Nocna Straż to Dzicy zostaliby zredukowani do 0.

Przynajmniej tak mi się wydaje, że w dodatkowych zasadach do DwD nie było modyfikacji do siły Dzikich.


Ja też to tak rozumiałem...
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

popieram Adam i Mortyra ale nurtuje mnie jedna rzecz czemu na planszy w takim razie nie ma 0 dla dzikich ?:d
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

dobra Panowie, nie chodzi mi o to by się kłócić, ale jak po rotacji kart dowiaduję się TAKICH rzeczy, to mnie lekka zdziwka bierze.

Ok, gramy jak większość uważa. Baratheon jest po prostu słabszy niż mi się wydawało na początku (totalnie nie rozumiem, czemu kombo jon+ryder ma być takie zajebiste). Myślałem że:

1. siła dzikich zawsze min.2
2. siłę manca dodaje się do siły jednostek i wsparć.

sporo się dowiedziałem. Wychodzi moje nieogranie w 2 ed. (my na planszy też źle graliśmy, dzikich zaczynając od "0").

dobra, karta na PW.

Nadto teraz ja.

Piechur marszem -1 idzie na cracklaw point. Jeżeli się nie mylę, to przed kartami prowadzę 2:0.

karta na PW za chwilkę.
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Paź, 2012   

albo inaczej, jeżeli można się wspierać przez most (z mountanians), to atakuję cracklaw.

Nie wiem, co jeszcze zmienili w 2 ed., muszę przeczytać zasady.

wtedy pójdzie dowódca.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13