FAQ i zasady turniejowe |
Autor |
Wiadomość |
Falcon [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Paź, 2012
|
|
|
Q: Can multiple ships that have Swarm Tactics
equipped use the upgrade in sequence to
give each of those ships the original ship’s
pilot skill value?
A: Yes. For example, the Rebel player has equipped
both Wedge Antilles and Luke Skywalker with
Swarm Tactics. He uses Wedge’s Swarm Tactics to
treat Luke’s pilot skill as a 9, then use Luke’s Swarm
Tactics to treat Rookie Pilot’s pilot skill as a 9.
Wow, nie myślałem, że tak to działa. Patrzcie na to:
Vader + taktyka roju + jakieś rakietki
Mithel + taktyka roju
2x Pilot Eskadry Czarnych + taktyka roju
i Pilot Eskadry Czarnych
5 myśliwców, które w fazie walki mają skilla 9. |
|
|
|
 |
Falcon [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Paź, 2012
|
|
|
tylko może być ciężko w praktyce utrzymać tyle statków w dystansie. Łańcuszek przerwie się w połowie i lipa |
|
|
|
 |
Crane [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Paź, 2012
|
|
|
Mam nadzieję że w polskiej wersji dodadzą brakującą sentencje o utracie akcji po "nadepnięciu" na inny model. |
|
|
|
 |
FilipsO [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012
|
|
|
No i mam nadzieję, że w polskiej wersji uwzględnią błąd w instrukcji (w przygotowaniu gry) że należy wziąć kartę statku "Mroczny Potwór" a takiego nie ma jest nocny potwór i mroczna klątwa |
|
|
|
 |
lesar [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
|
|
|
Crane napisał/a: | Mam nadzieję że w polskiej wersji dodadzą brakującą sentencje o utracie akcji po "nadepnięciu" na inny model. |
Możesz to bliżej wyjaśnić? |
|
|
|
 |
lesar [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
|
|
|
FilipsO napisał/a: | No i mam nadzieję, że w polskiej wersji uwzględnią błąd w instrukcji (w przygotowaniu gry) że należy wziąć kartę statku "Mroczny Potwór" a takiego nie ma jest nocny potwór i mroczna klątwa |
W instrukcji w misji nr 2 jest Nocny Potwór - nie ma błędy, chyba, że jeszcze gdzieś w innym miejscu |
|
|
|
 |
lesar [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
|
|
|
Mam nadzieję, że GALAKTA przetłumaczy zasady turniejowe. |
|
|
|
 |
FilipsO [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
|
|
|
Nie w misji, w przygotowaniu do gry.
EDIT: Potrójny post? O.O. Używaj opcji edytuj. |
|
|
|
 |
Crane [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
|
|
|
lesar napisał/a: | Crane napisał/a: | Mam nadzieję że w polskiej wersji dodadzą brakującą sentencje o utracie akcji po "nadepnięciu" na inny model. |
Możesz to bliżej wyjaśnić? |
A co tu wyjaśniać w oryginalnej instrukcji na stronie 17 jest coś takiego
Cytat: | 2. Skip this ship’s “Perform Action” step. |
w wersji polskiej już tego zapisu nie ma.
"Mroczny potwór" występuje w polskiej instrukcji na stronie 4. |
|
|
|
 |
Wikary [Usunięty]
|
|
|
|
 |
ttrotyl [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Lis, 2012
|
|
|
Odnośnie erraty. W instrukcji atak przyblokowany przez przeszkodę to dodatkowa kostka obrony. W erracie atak przyblokowany to atak przyblokowany i to wszystko. Czy dobrze więc rozumiem, że atak przyblokowany powoduje niemożliwość wykonania w takiej sytuacji właśnie tego ataku? |
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 28 Lis, 2012
|
|
|
Przyblokowany atak znaczy to samo, co dotychczas, czyli atakowany pilot dostaje dodatkową kostkę do rzutu na obronę. Tekst w erracie zaznacza tylko, że podczas sprawdzania, czy atak zostanie przyblokowany, należy mierzyć zasięg między najbliższymi sobie punktami statków. |
|
|
|
 |
Oldster [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
Zacznę od braw dla Galakty za szybkie uaktualnienie FAQ do wersji 1.1 (choć nadal czekam na FAQ do Chaosu w Starym Świecie ). Ogólnie to jestem pod ogromnym wrażeniem nowej strony. Przechodząc jednak do rzeczy - w nowym FAQ jest taki wpis:
P: Statek wykonuje manewr, w wyniku którego
wzornik ruchu albo jego końcowe położenie
nachodzi na przeszkodę. W celu uniknięcia
kolizji z innymi statkami kończy swój ruch
przed przeszkodą. Czy nadal musi ponieść
konsekwencje ruchu na i przez przeszkodę?
O: Nie.
Nie do końca potrafię to sobie wyobrazić. Ciocia Instrukcja mówi że jak podstawką nachodzę na inny statek to wtedy muszę go cofnąć, styka się, nie mam akcji itd. a jak ląduję podstawką na asteroidzie to tracę akcję i atak i rzucam kością sprawdzając czy nie oberwałem skałą. O co więc chodzi z tym kończeniem ruchu przed przeszkodą w celu uniknięcia kolizji??? |
|
|
|
 |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Mar, 2013
|
|
|
Oldster napisał/a: |
Nie do końca potrafię to sobie wyobrazić. Ciocia Instrukcja mówi że jak podstawką nachodzę na inny statek to wtedy muszę go cofnąć, styka się, nie mam akcji itd. a jak ląduję podstawką na asteroidzie to tracę akcję i atak i rzucam kością sprawdzając czy nie oberwałem skałą. O co więc chodzi z tym kończeniem ruchu przed przeszkodą w celu uniknięcia kolizji??? |
Uniknięcie kolizji to chyba właśnie cofnięcie statku, który nachodziłby po wykonaniu ruchu na inny statek. Chodzi o sytuację, w której cofnięcie statku powoduje, że nie wlatujesz w przeszkodę, mimo że wykonując pełny manewru byś w nią wleciał. |
|
|
|
 |
|