galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z podrozowaniem
Autor Wiadomość
Serenicus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Gru, 2012   Problem z podrozowaniem

Zapieralem sie nogami i rekoma, ale w koncu i ja uleglem Wladcy :) Najczesciej gram sam, uzywajac na ogol jednak 2 deckow. Poki co posiadam tylko Core Set.

Wczoraj sprobowalem sie z ta najtrudniejsza wyprawa "Ucieczka z Dol Guldur". Na warsztat wzialem talie Taktyki, Przywództwa i wyjatkowo Ducha. Uwieziona zostala Eowina. Pierwszy etap staralem sie jak najszybciej przejsc, aby uwolnic Eowine. A pozniej bylo juz tylko gorzej. Do wyprawy udawalo mi sie nawet wysylac ludzi o lacznej sile woli 12 a i tak nie szlo polozyc punktow wyprawy, ktore nomen omen zdobywalem tylko i wylacznie dzieki umiejetnosci Legolasa i Ostrza Gondolinu. CO ture wyciagalem 3 karty przeciwnosci i mialem jakies pechowe dociagi bo 2x zdarzyly mi sie same lokacje, przez co w ktoryms momencie mialem ich w strefie przeciwnosci ok. 7 i juz na samym poczatku mialem zagrozenie na poziomie 10+ a dochodzily jeszcze przeciez kolejne 3 karty spotkan.

Ostatecznie przygode przegralem przez przekroczenie limitu zagrozenia, kladac ok. 12 punktow wyprawy na przygode 2b.

No i pytanie, czy robilem cos zle? Czy po prostu ta przygoda jest na tyle wymagajaca, ze jako poczatkujacy nie daje sobie poki co z nia rady. Jak Wy sobie radzicie z wyprawa?
 
     
wojo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Gru, 2012   

Z tego co ludzie piszą Ucieczka z Dol Guldur jest do przejścia na dwóch graczy i używając tylko kart z podstawki - choć jest z pewnością trudna w tym układzie.

Z twojego opisu nie rozumiem czemu ciągnąłeś po 3 karty spotkań. Grając na dwie ręce korzystasz z zasad dwuosobowych czyli odkrywasz dwie karty.

Poza tym aż tak bardzo nie spieszyłbym się z uwolnieniem więźnia. W dwie osoby strata jednego bohatera aż tak nie boli (zwłaszcza jeżeli ma wciąż dostęp do potrzebnych zasobów) a można się przygotować na Nazgula.

W grze dwuosobowej bardzo mocną kartą jest Zwiadowca z Północy, który pozwala poradzić sobie z lokacjami w strefie przeciwności
 
     
Serenicus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Gru, 2012   

Ciągnąłem 3 karty spotkań, bo gralem 3 deckami (Taktyka, Przywodztwem i Duchem). Wyjatkowo, bo na ogol biore dwie talie tylko.

Czyli jednak wychodzi doswiadczenie :) To dobrze, znaczy ze gralem dobrze :)
 
     
crabtree
[Usunięty]

Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

wojo napisał/a:
Z tego co ludzie piszą Ucieczka z Dol Guldur jest do przejścia na dwóch graczy i używając tylko kart z podstawki - choć jest z pewnością trudna w tym układzie.

W dwóch graczy jest jak najbardziej do przejścia co mi się nieraz udawało grając samą podstawką. Powiem więcej, dołożenie nowych kart z dodatków wcale nie oznacza że przygoda jest łatwiejsza. Tutaj pojawia się atut WP czyli losowość, która sprawia że czasem proste przygody potrafią dać w kość, o trudnych nie wspominając.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12