#PBF9.2 - Starcie Królów - Ponowny Nabór |
Autor |
Wiadomość |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Lut, 2013
|
|
|
Wylosowane rody:
Stark-Gog
Greyjoy-reszka
Lannister-*Medyk
Baratheon-karol399
Tyrell-Sardo
Martell-Beez
Jakieś zmiany? Jak ktoś chciałby zagrać to ma jeszcze ostatnią szansę, żeby zagrać zamiast mnie, aż ruszy gra. |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Lut, 2013
|
|
|
To ja nikomu nie oddam kwiatuszka i gotowy do gry |
|
|
|
 |
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Lut, 2013
|
|
|
już wysyłać rozkazy czy czekać aż pojawi sie temat ? |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Lut, 2013
|
|
|
czekamy na temat |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
zaraz wysle rozkazy tylko rozumiem, że rozkazy jednorazowe np mobilke klade UW dostaje koronki i dodatkowo za ten rozkazy 1razowy mobilke tak ?:d |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
gogu - na stolicy kładziesz np. rekrutację i koronkę. Za koronkę dostaniesz PW i zrekrutujesz się w fazie koronek.
może też być rekrutacja i marsz, ale wtedy marszujesz 1 jednostką, bo rozkaz rekrutacji bez wojska jest ściągany (ktoś musi zostać).
No i oczywiście rozkazy rekrutacji/karawany można palić, jak zwykłe koronki. |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
Rozkazy jednorazowe pozwalają położyć w tym wypadku 2 rozkazy na jednym terenie: rozkaz zwykły+jednorazowy. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Lut, 2013
|
|
|
aa przeprasza bo to jest faza w nawiasie(marsz.UW) a ja myslalem ze taki rozkaz musi lezec:d sorki ^^ |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lut, 2013
|
|
|
Jeśli jakieś wątpliwości co do zasad to proszę pytać. Ja chciałem kilka spraw organizacyjnych poruszyć :
1. Aktualizować kolejność tury itp będę w 1 poście jeśli to nie robi wam różnicy. Jeśli będzie działo się coś nowego (nowa tura) to jej układ wrzucę tak jak tej pierwszej, żeby było "archiwum", ale nie będę ich aktualizował.
2. Użyte rozkazy jednorazowe będę usuwał z postu, a zużyte karty rodów i westeros pomniejszał.
3. Rozbite jednostki będę zaznaczał fioletową obramówką jeśli to nie problem.
4. Jeśli gdzieś się pomylę lub cokolwiek to proszę o informację
5. Mam nadzieję, że kazdy przeczytał różnicę w zasadach, która wynika z I edycji+CoK.
PS: Proszę pamiętać, że gramy do 6 Zamków/Twierdz, bo ostatnia rozgrywka legła w gruzach przez to niedopatrzenie. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lut, 2013
|
|
|
a porty?:D |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lut, 2013
|
|
|
Porty działają tak samo jak w II edycji. Nie ma żadnych różnic w tej kwestii. |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Lut, 2013
|
|
|
To dla jasności co do Dzikich niech będzie tak:
Zwycięstwo: 1 karta Rodu wraca na rękę lub mobilizacja w 1 regionie
Porażka: Wszyscy usuwają jednostki za 2 pkt mobilizacja, najgorszy za 4 pkt mobilizacji.
Sorki, że troszkę namieszałem, ale jak już pisałem uważam, że Karty Dzikich z II edycji to najlepsze co wymyślili więc I edycja wygląda mizernie. Przy 1 grze to zmieniłem, a teraz to przeoczyłem. |
|
|
|
 |
Medyk [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 19 Lut, 2013
|
|
|
Przepraszam za poślizg, ale mój rozkaz będzie dopiero jutro popołudniu. Sorki za zwłokę. |
|
|
|
 |
|