galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #20 - There is a fish - Pole Gry
Autor Wiadomość
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   Gra o Tron PBF #20 - There is a fish - Pole Gry

TURA 7

Mapka na końcu ^^

Czekamy na KRUKA na marsz BARATHEONA



KRUK

STARK sprawdził dzikich i odłożył na?

NAJAZDY

GREYJOY(HareenHall -> Cracklaw(wsparcie BARATHEONA)
BARATHEON(Shipbreaker Sea -> East Summer Sea(najazd MARTELLA)
MARTELL(spalone)

GREYJOY(bez efektu)

GREYJOY(bez efektu)

MARSZE

GREYJOY(Lannisport -> Riverrun/Flints Finger(+))
BARATHEON(KingsLanding -> Storm's End/Blackwater/Reach(?))
STARK(Winterfell -> MoatCoalin)
TYRELL(Old Town -> Starfall(+))
MARTELL(Sunspear -> Salt Shore/Storm's End(+))


GREYJOY(Pyke- > Seagard)
BARATHEON(Blackwater -> HarrenHall (-))
STARK(Bez efektu)
TYRELL
MARTELL


GREYJOY(Seagard -> Moat Coalin(+))
STARK
MARTELL

UMOCNIENIA WŁADZY:




GREYJOY
BARATHEON
STARK
TYRELL
MARTELL




WYDARZENIA:
Talia I
Mobilizacja Werbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Talia III
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.

Gracze:

STARK Sardo
GREYJOY toszt
TULLY Dredzilla
TYRELL Shutt
BARATHEON Medyk
MARTELL reszka



Karty rodów:

Stark
    Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
    Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
    Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
    Greatjon Umber [2] [miecz]
    Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
    Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
    Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


Greyjoy
    Euron Wronie oko [4] [miecz]
    Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
    Balon Greyjoy [2]Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
    Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
    ]Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.[/color]
    Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
    Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).


Tully
    Edmure Tully [4] Jeśli liczba kart na Twoim stosie odrzuconych kart rodów jest parzysta ta karta otrzymuje +1 siły
    Brynden Tully [3] [miecz][miecz]
    Walder Frey [2] jesli Karta twojego przeciwnika ma wydrukowany tekst ta karta ma +2 siły
    Jason Mallister [2] Pobierz 1 zeton wladzy. Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje symbol miecza, jeśli bronisz otrzymuje symbol wieży
    Hoster Tully [1] jesli walka odbywa sie na obszarze przyległym do rzeki ta karta +1 sily jesli na ogarniętym bitwą znajduje sie beczka ta karta otrzymuje symbol wieży
    Petyr Baelish [-2] wybierz karte ze swojego stosu odrzuconych kart rodów lub tosu odrzuconych kart rodów przeciwnika i dodaj jej sile i zasade do tej karty
    Marq Piper[0] jesli wygrasz mozesz przesunac zeton marszu na podbity obszar ale nie mozesz z niego wywolac kolejnego bitwy


Baratheon
    Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
    Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
    Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
    Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
    Melisandre [1] [miecz]
    Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
    Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Tyrell
    Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
    Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
    Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
    Randyll Tarly [2] [miecz]
    Alester Florent [1] [wieża]
    Margaery Tyrell [1] [wieża]
    Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


Martell
    Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
    Areo Hotah [3] [wieża]
    Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
    Obara Sand [2] [miecz]
    Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
    Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
    Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.


Zamki (punkty mobilizacji):
    Stark - 5 (6)
    Greyjoy - 3 (5)
    Tully - 3 (5)
    Baratheon - 2 (4)
    Tyrell - 3 (5)
    Martell - 3 (4)


Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
    Stark - 2 (2)
    Greyjoy - 3 (3)
    Tully - 3 (3)
    Baratheon - 4 (4)
    Tyrell - 3 (3)
    Martell - 3 (3)


Żetony władzy:
    Stark - 7
    Greyjoy - 3
    Tully - 3
    Baratheon - 8
    Tyrell - 6
    Martell - 2


Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Greyjoy
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - STARK
    Kruk Posłaniec - STARK














Zużyte Karty

    [b]Talia I:

      [b]Mobilizacja
      Werbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Mobilizacja Werbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.
      Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

    Tron Ostrzy [Dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie; b) wszyscy werbują jednostki; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.



    Talia III:
      Jesienne Deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
      Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.
      Morze Sztormów [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
      Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.
      Uczta dla Wron [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.



Dzicy:

Siła: 0

Obecna karta podejrzana przez:
    TYRELLA

Zużyte karty:
    Zabójcy Wron

W talii:
    Cisza na Murze
    Warg - Zwiadowca
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Jeźdźcy mamutów
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
    Najazd prewencyjny
Ostatnio zmieniony przez Gog Sro 22 Maj, 2013, w całości zmieniany 194 razy  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   

Ostatnio zmieniony przez Shutt Sob 27 Kwi, 2013, w całości zmieniany 37 razy  
 
     
badoomboom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   

na lannisporcie wciąż jest żeton władzy wypadałoby go przesunąć na riverrun, żeby się nie pomyliło potem
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   

Jak potrafisz to mogę podesłać Ci mapkę ;)
Żeton ten jest integralną częścią mapy, nie potrafię go wyciąć (beczkę zasłoniłem skopiowanym lądem). W photoshopie się nie bawię i ogólnie nie mam czasu na takie zabawy :razz:
 
     
badoomboom
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   

No to żeton trzeba ukryć tak samo jak beczkę :grin: . I po prostu dołożyć ten żeton na riverrun
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

CZEKAMY NA MAPKĘ :)

marsze postaram się opisywać jak mortyr skąd i gdzie atak itd :p przypominam, że zeton tullego jest na riverrun nie na lannisporcie :)
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   



Greyjoy chyba nie uważał przy rozkładaniu rozkazów ;)
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

poprosze karte dzikich
 
     
badoomboom
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

niezależnie od kruka oba statki z SBB do BWB
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

karta zostaje na gorze
ruszam statek na ironsman bay, dowodca za chwile na PW
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

Bitwa o Ironmans Bay

Agresor - TULLY
[2] Marsz +1 z Golden Sound: 1x Statek
[3] Dowódca: [b]Brynden Tully [3] [miecz][miecz][/b]

[5] Łączna Siła


Obrońca - GREYJOY
[1] statek
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4] [miecz]


[5] Łączna Siła

GREYJOY koszysta ze zdolości Czupryny i zagrywa Euronem Wronie Oko, TULLY traci statek od miecza
Ostatnio zmieniony przez Gog Nie 03 Mar, 2013, w całości zmieniany 8 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

statek na narrow sea
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

Statek na WSS.
 
     
toszt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

U mnie broni Aeron.
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Mar, 2013   

u mnie trojeczka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.22 sekundy. Zapytań do SQL: 12