 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #20 - There is a fish - Pole Gry |
Autor |
Wiadomość |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Mar, 2013 Gra o Tron PBF #20 - There is a fish - Pole Gry
|
|
|
TURA 7
Mapka na końcu ^^
Czekamy na KRUKA na marsz BARATHEONA
KRUK
STARK sprawdził dzikich i odłożył na?
NAJAZDY
GREYJOY(HareenHall -> Cracklaw(wsparcie BARATHEONA)
BARATHEON(Shipbreaker Sea -> East Summer Sea(najazd MARTELLA)
MARTELL(spalone)
GREYJOY(bez efektu)
GREYJOY(bez efektu)
MARSZE
GREYJOY(Lannisport -> Riverrun/Flints Finger(+))
BARATHEON(KingsLanding -> Storm's End/Blackwater/Reach(?))
STARK(Winterfell -> MoatCoalin)
TYRELL(Old Town -> Starfall(+))
MARTELL(Sunspear -> Salt Shore/Storm's End(+))
GREYJOY(Pyke- > Seagard)
BARATHEON(Blackwater -> HarrenHall (-))
STARK(Bez efektu)
TYRELL
MARTELL
GREYJOY(Seagard -> Moat Coalin(+))
STARK
MARTELL
UMOCNIENIA WŁADZY:
GREYJOY
BARATHEON
STARK
TYRELL
MARTELL
WYDARZENIA:
Talia I
Mobilizacja Werbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Talia II
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Talia III
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.
Gracze:
STARK Sardo
GREYJOY toszt
TULLY Dredzilla
TYRELL Shutt
BARATHEON Medyk
MARTELL reszka
Karty rodów:
Stark Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
Greyjoy Euron Wronie oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2]Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
]Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.[/color]
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
TullyEdmure Tully [4] Jeśli liczba kart na Twoim stosie odrzuconych kart rodów jest parzysta ta karta otrzymuje +1 siły
Brynden Tully [3] [miecz][miecz]
Walder Frey [2] jesli Karta twojego przeciwnika ma wydrukowany tekst ta karta ma +2 siły
Jason Mallister [2] Pobierz 1 zeton wladzy. Jeśli atakujesz ta karta otrzymuje symbol miecza, jeśli bronisz otrzymuje symbol wieży
Hoster Tully [1] jesli walka odbywa sie na obszarze przyległym do rzeki ta karta +1 sily jesli na ogarniętym bitwą znajduje sie beczka ta karta otrzymuje symbol wieży
Petyr Baelish [-2] wybierz karte ze swojego stosu odrzuconych kart rodów lub tosu odrzuconych kart rodów przeciwnika i dodaj jej sile i zasade do tej karty
Marq Piper[0] jesli wygrasz mozesz przesunac zeton marszu na podbity obszar ale nie mozesz z niego wywolac kolejnego bitwy
Baratheon Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
Tyrell Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Martell Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Zamki (punkty mobilizacji):
Stark - 5 (6)
Greyjoy - 3 (5)
Tully - 3 (5)
Baratheon - 2 (4)
Tyrell - 3 (5)
Martell - 3 (4)
Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
Stark - 2 (2)
Greyjoy - 3 (3)
Tully - 3 (3)
Baratheon - 4 (4)
Tyrell - 3 (3)
Martell - 3 (3)
Żetony władzy:
Stark - 7
Greyjoy - 3
Tully - 3
Baratheon - 8
Tyrell - 6
Martell - 2
Żetony Dominacji:
Żelazny Tron - Greyjoy
Ostrze z Valyriańskiej Stali - STARK
Kruk Posłaniec - STARK
Zużyte Karty
[b]Mobilizacja Werbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Mobilizacja Werbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Tron Ostrzy [Dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie; b) wszyscy werbują jednostki; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Talia II: Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.
Talia III: Jesienne Deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.
Morze Sztormów [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.
Uczta dla Wron [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Dzicy:
Siła: 0
Obecna karta podejrzana przez:
Zużyte karty:
W talii:
Cisza na Murze
Warg - Zwiadowca
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Jeźdźcy mamutów
Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
Nadciąga horda
Król za Murem
Najazd prewencyjny
|
Ostatnio zmieniony przez Gog Sro 22 Maj, 2013, w całości zmieniany 194 razy |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Mar, 2013
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez Shutt Sob 27 Kwi, 2013, w całości zmieniany 37 razy |
|
|
|
 |
badoomboom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Mar, 2013
|
|
|
na lannisporcie wciąż jest żeton władzy wypadałoby go przesunąć na riverrun, żeby się nie pomyliło potem |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Mar, 2013
|
|
|
Jak potrafisz to mogę podesłać Ci mapkę
Żeton ten jest integralną częścią mapy, nie potrafię go wyciąć (beczkę zasłoniłem skopiowanym lądem). W photoshopie się nie bawię i ogólnie nie mam czasu na takie zabawy |
|
|
|
 |
badoomboom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Mar, 2013
|
|
|
No to żeton trzeba ukryć tak samo jak beczkę . I po prostu dołożyć ten żeton na riverrun |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
CZEKAMY NA MAPKĘ
marsze postaram się opisywać jak mortyr skąd i gdzie atak itd :p przypominam, że zeton tullego jest na riverrun nie na lannisporcie |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
Greyjoy chyba nie uważał przy rozkładaniu rozkazów |
|
|
|
 |
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
poprosze karte dzikich |
|
|
|
 |
badoomboom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
niezależnie od kruka oba statki z SBB do BWB |
|
|
|
 |
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
karta zostaje na gorze
ruszam statek na ironsman bay, dowodca za chwile na PW |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
Bitwa o Ironmans Bay
Agresor - TULLY
[2] Marsz +1 z Golden Sound: 1x Statek
[3] Dowódca: [b]Brynden Tully [3] [miecz][miecz][/b]
[5] Łączna Siła
Obrońca - GREYJOY
[1] statek
[4] Dowódca: Euron Wronie Oko [4] [miecz]
[5] Łączna Siła
GREYJOY koszysta ze zdolości Czupryny i zagrywa Euronem Wronie Oko, TULLY traci statek od miecza |
Ostatnio zmieniony przez Gog Nie 03 Mar, 2013, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
statek na narrow sea |
|
|
|
 |
Shutt [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
Statek na WSS. |
|
|
|
 |
toszt [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
U mnie broni Aeron. |
|
|
|
 |
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Mar, 2013
|
|
|
u mnie trojeczka |
|
|
|
 |
|
|